pyknet پيك نت

يك ميليون در 3 سال
هر ساعت 44 ايرانی درارتباط
با مواد مخدر دستگير ميشود
 هركس می تواند درعرض 20 دقيقه به مواد مخدر برسد



بنيادغدير
نام جديد تشکيلات حجتيه
با دبيرکلی
آيت الله خزعلی

روزهای جمعه، بجای پیک نت، "پیک هفته" منتشر می شود. پیک هفته نشریه ایست متنوع، همراه با تصویر و صدا 

هنر و انديشه


دختری
از آسمان

از فيلتر سپاه گذشت


قتل های زنجيره ای

بر پرده سينما


درآخرين ديدارعمومی

كسرائی

گريست

و خواند!


خانه هنر

بزودی

لاك و مهر

می شود؟ 


گروه كامكارها

و بهمن قبادی

در جشنواره فرهنگ

 كردها در ايتاليا


مشيری

شب های مهتابی

 ديگر او ازهيچ

كوچه ای نمی گذرد


سيمين دانشور

تا زنده ام

نه من و نه

تلويزيون


شيراندامی

دوبلرتوانائی

كه خاموش شد


ديدار با

نواب صفا

در

فرهنگسرای هنر


پس از دختران مخملباف

حالا

پسر كيارستمی


با نمايش يك فيلم درامريكا

ديپلماسی

لاك پشتی

ايران و امريكا


 
نامه دوآیت الله جنتی و شاهرودی به یکدیگر
انتخاب رئیس جمهور
اختلاف نه بر سر گذشته
بلکه بر سر آینده است
!

سهم خود را در بهره گیري از این روزنت بپردازید

این یگانه منبع درآمد پیک نت براي ادامه انتشار است.


عرفات رفت
زمينه رويدادهای مهم
عليه ايران فراهم می شود

یاسرعرفات "ابوعمار" چفيه از سر برگرفت و خاك فلسطين را به قصد فرانسه ترك كرد. دشوار بتوان تصور كرد كه او تنها برای درمان بيماری از فلسطين خارج شده باشد. آنچه پشت اين خروج از فلسطين قرار دارد، خروج عرفات از صحنه سياسی خاورميانه و فلسطين است، گرچه با پايان عمر عرفات همراه شود. رهبری كه با تاريخ و جنبش فلسطين و آوارگی مردم آن 4 دهه همگام و همراه بوده است، خاك سرزمينی را ترك كرد كه برای رهائی آن از چنگال اسرائيل جنبش فتح را پايه گذاری كرد و مبتكر بزرگترين جبهه ائتلافی از ميان تمام سازمان های چپ و ملی فلسطين شد. عرفات از فلسطين رفت و شايد ديگر ايستاده به فلسطين باز نگردد. رهبران جمهوری اسلامی كه بسياری از آنها، روزگاری در سايه عرفات زيسته و حضور در صفوف تشکل های زیر نظر او افتخار می کردند، پس از به قدرت رسيدن يار او نشدند. گروه های تروريستی جهاد، حزب الله و انواع تشكل های ديگر را با پول نفت ايران برپا داشتند، كه حاصل فعاليت های آنها ضربه به ائتلاف و اتحاد در جنبش فلسطين و تقسيم آن به شاخه شاخه هائی شد كه هنوز روياروئی خود آنها با يكديگر در پيش است. او را كه سياستمداری برجسته است، خائن ناميدند(نماز جمعه رهبر در تهران) و با حادثه جوئی هائی كه مستقيما به سود اسرائيل تمام شد، سد راه حركت گام به گام او برای رسیدن به استقلال بخشی از خاك فلسطين در سخت ترين دوران ها شدند. عرفات می رود، اما نامرادی های همراه با نامردمی ها را هم در سينه خويش می برد. دفتر خاورميانه قرار است ورق تازه ای بخورد. مسئله فلسطين را اسرائيل می خواهد به هر ترتيب ممكن و عملی تمام كند و با كشورهای عربی خاورميانه بر سر ميزمذاكرات و معاملات مستقيم بنشيند و از اين پس سياست كلی خاورميانه را پيش ببرد. سياستی كه به يك لولو نيازمند است و آن لولو سياست و توان اتمی جمهوری اسلامی است. از دل اين سياست قرار است بزرگترين ضربات نظامی به ايران بيرون بيآيد و كشورهای عرب منطقه اگر از آن حمايت نمی كنند، با آن مخالفت نيز نكنند، و این پایان 25 سال دخالت در امور داخلی کشورهای عربی به بهانه جنبش جهانی اسلامی است. عرفات رفت، اما حاصل سياست های غلط رهبران خودبزرگ بين جمهوری اسلامی كه به پول نفت نيز متكی بودند، بعنوان زمينه رويدادهای بزرگ ديگر در منطقه باقی ماند: يا تن سپردن به آنچه اسرائيل می خواهد و يا آماده شدن برای ضربات نظامی به كشوری كه مردمش پشت به حاكميت کرده اند و 70 در صد آن ها ديگر چشم ديدن حاکمیت را ندارند!
اينست فاجعه ناشی از سياست های غلط داخلی و خارجی، چنگ بر صورت ياران گذشته ایرانی و غیر ایرانی كشيدن و پشت به مردمی كه روی شانه های آنها به قدرت رسيده اند حركت كردن!


مصاحبه مهدی کروبی، کاندیدای مطرح ریاست جمهوری

زن ستیزان

سرپل های قدرت را

درجمهوری اسلامی گرفته اند

نسل سوم جمهوری اسلامی
در طشت فاجعه فقر و صيغه


تصويب قطعنامه پارلمان اروپا
عليه
نقض حقوق بشر درايران

گزارش نفت عراق در 6 ماهه اول سال
صدور 209 بشکه نفت
به قیمت
32 میلیارد دلار
56 درصد نفت عراق به آمريكا مِِی رود


بازگشت به صحنه اكبرخوش كوش
معروف به "خوش گوشت" درجنوب تهران

كار سياه ۷۰۰ هزار كودك ايرانى

اعلام آمار رسمِِی ایرانیان مبتلا به ایدز

روزنامه الوطن از طرحی نوشت كه تاكتيك

موفق كاخ سفيد برای ادامه اشغال عراق است

بازی كاخ سفيد با ايران

برای ادامه اشغال عراق

تونل اختصاصی

چهار روزنامه صبح و عصر

به سلول های اعتراف گيری


عليجانی- صابر- رحمانی

اين ستمديدگان سياسی

به چه جرمی زندانی اند؟


اطلاعيه ای با امضای "بسيج دانشجوئی”

می خواهيم حق اتمی

مستضعفان جهان را بگيريم!

مصاحبه معاون وزارت خارجه امريكا با الحيات

امريكا اميدوار است اسرائيل

برای حمله به ايران مشورت كند

سخنگوی سازمان مجاهدين انقلاب

پرونده اتمی را اظهار نظرهای غيرمسئولانه

داخلی ها روی دست ايران گذاشت


دبيركل جبهه مشاركت:

حالا كه موسوی نيآمد، دكتر معين می آيد!


تحصن و اعتصاب موفق پرستاران درخرم آباد


ادامه تحصن واعتراضات دانشجوئی


سهم خود را در بهره گیري از این روزنت بپردازید

این یگانه منبع درآمد پیک نت براي ادامه انتشار است.


 حساب بانكي پيك
S.G
.
Bardeh
 
Kontonr.: 277978300
 BLZ:100 700 24
 
DeutsheBank (Germany)

نشاني پستي پيك نت
 
KHMI
 
Postfach 210453
 10504 Berlin-Germany


9 آبان 1383 - 30 اکتبر 2004



نرم افزار فيلترشکن


دريچه ای به جهان

92  خودرو تاكنون

در عراق منفجر شده

فلاح نقيب وزير كشور عراق، اعلام كرد: به دنبال آغاز به كار دولت موقت عراق در ماه ژوئن گذشته تاكنون، 92 خودروی بمبگذاری شده در عراق منفجر شده اند. وی در ادامه گفت: درپی اين انفجارها 567 تن كشته شدند و وزارت كشور عراق به زمان كافی برای آموزش و هم‌‏چنين مسلح كردن نيروهای پليس در راستای مقابله با مخالفان نياز دارد.


مرگ 80 بازداشتی
بر اثر ازدحام

پلیس تايلند بيش از هزار تظاهركننده بازداشتی را كه به زور در شش خودروى نظامى جاى داده بود تا به منطقه اى انتقال دهند كه تا مبدا اوليه پنج ساعت فاصله داشته است، حدود ۸۰ نفر از آنها خفه شدند. اين افراد در پى درگيرى هايى بازداشت شده بودند كه روز گذشته ميان ماموران پليس در استان ناراتيوات در جنوب تايلند و بيش از هزار و پانصد تن از مسلمانان اين منطقه رخ داد و به كشته شدن شش نفر انجاميد. مرگ اين ۸۰ مسلمان به گفته پزشك قانونى در اثر خفگى و زير پا له شدن رخ داده است.


رتبه 158

از ميان 167 كشور جهان

نام ايران در ميان 167 كشورجهان از نظر آزادی مطبوعات و وضعيت روزنامه نگاراران در مرتبه 158 قرار گرفت . اين رده بندی امسال از سوی سازمان گزارشگران بدون مرز طبقه بندی شده  و به اين ترتيب در خاورميانه ايران تنها از عربستان سعودی يك رتبه بالاتر قرار گرفته و از تمامی كشورهای اين منطقه موقعيت بدتری دارد .


استقرار امريكا درپايگاه هاي

نظامی تركيه و آذربايجان

روزنامه‌ البيان، چاپ امارات متحده عربی، نوشت: آمريكا درصدد استفاده از پايگاه‌های نظامی و دريايی تركيه و نيز برخی پايگاه‌های نظامی جمهوری آذربايجان برای كنترل برنامه‌های هسته‌ ای ايران است .واشنگتن از ماه مارس گذشته از تركيه خواسته تا با استفاده از پايگاه‌های هوايی فان، موش، بطمان و ملاطيا برای استفاده عليه ايران موافقت كند.البيان كه منابع خبری خود را نشريات تركيه اعلام كرده، تيرگی روابط سياسی بين ايران و تركيه را پيش بينی می كند و از قول منابع روسی می افزايد: آمريكا همچنين درصدد استفاده از پايگاه‌های دريايی تركيه در دريای سياه عليه برنامه های هسته ای ايران است.


ايران و عراق دارای بالاترين

ريسك اقتصادی- سياسی

در خاور میانه

موسسه بين‌المللی ريسك سنجی بيزنيس مانيتور اينترنشنال اعلام كرده است : ايران و عراق بالاترين ريسك اقتصادي-سياسی خاورميانه را دارند. ايران در ميان شاخص های امنيت سياسي-اقتصادی نمره 5/44 و عراق نيز نمره 2/43 را از صد نمره كسب كرده‌اند كه از ديگر كشورهای خاورميانه كمتر است.  نمره امنيت اقتصادي-سياسی امارات متحده عرابی از صد برابر 9/78 است كه بالاترين نمره در خاورميانه است و امارات رتبه 16 امنيت اقتصادي-سياسی در جهان را كسب كرده است. اين در حالی است كه نمره امنيت اقتصادي-سياسی كشورهای بحرين 8/67، عمان 67، كويت، 9/64، تركيه 5/60، مصر 8/59، عربستان سعودی 6/54 و اردن 6/53 اعلام شده است كه بالاتر از ايران و عراق است. بنابراين گزارش، متوسط نرخ امنيت اقتصادي-سياسی خاورميانه 6/58 و جهان 1/58 است كه در هر دو مورد بالاتر از نمره ايران است. اين گزارش افزوده است : ايران بالاترين ريسك سياسی را در منطقه دارد و امنيت سياسی 118 كشور جهان از ايران بيشتر است.


مطالب گزيده

 روزهای گذشته


2 سئوال ممنوعه عبادی

در دادگاه قتل زهرا كاظمی