جامعه را سياست زدائی کردند و اين فاجعه را ببار آوردند
فيلم مستند
نسل جوان ايران را

  دراينجا ببينيد!



مجلس هفتم

مردم و پارلمانی كه

بحران مشروعيت دارد

 
           ! به آگاهی می رسانيم: روزنت پيك درحال انتقال بر روی يك سرور جديد است و به همين دليل در روزهای اخير دسترسی به آن، در برخی كشورها و در ساعات مختلف با دشواری های فنی همراه شده است. اين دشوارِيها بزودی رفع شده و همزمان با آن امكانات ما روی شبكه جهانی گسترش خواهد يافت 

هنر و انديشه


مثنوی

قصه خون دل

"سايه"


حسين عليزاده:

موسيقی نه در جهان

بلكه در ايران مشكل دارد

بهترين های

جشنواره

آفتاب يزد

شب جمعه،

دو چيز يادت نره!

"كاكا توفيق"

قربانی توقيف


مجيد حنائی

به كارگردانی

ركن الدين خسروی


محمود فلکی

مبانی داستان نويسی


نقشه هفتمی ها

برای هنر هفتم


جشنواره يزد

با فيلم

"آفتاب يزد"

افسانه

حسين زمان


"نقاشی و پیکر تراشی"
نمايشگاه
آثار40 زن
درنياوران


                pyknet@perso.be  

تدارك ارتش اسلامی برای حضور درناتو

سران 5 كشورعرب

راهی واشنگتن می شوند


تشويق امريكا به موضع گيری های تندتر عليه ايران

تاكتيك جديد حزب الله ايران

برای نظامی كردن فضای كشور

آنها اميدوارند از درون اين تاكتيك، مذاكرات مستقيم با امريكائی ها بيرون بيآيد، كه اولين نشان های آن را بايد در اقدامات و تحريكات سياسی عليه كشورهائی نظير آلمان و حتی انگلستان و فرانسه، به سود گسترش مناسبات اجباری با امريكا جستجو كرد.


سريال بدون سانسور"مارمولك" درايران

خنده را از لب مردمی كه فيلم مارمولك را می ديدند بريدند. مارمولك ديگر روی پرده سينماها نيست، اما سريال 25 ساله مارمولك ادامه دارد، گرچه هميشه خنده دار نباشد. گاهی بنام شهرداری، گاهی بنام شورای تبليغات اسلامی، گاه بنام فلان امام جمعه، گاهی بنام مقام قضائی و گاه بنام مقام معظم رهبری. اين بار نوبت اصفهان است. شهری كه مردمش شوخی می كنند اما با نيش و كنايه! البته، با يك تفسير و تحقيق علمی از ملاحسنی امام جمعه اروميه. يعنی همان امام جمعه ای كه گفت اگر فيلم مارمولك را در اروميه نشان بدهند حكم جهاد خواهد داد!


ما هم داريم پيشرفت می كنيم!

ملاحسنی: آن كسانی كه ميگن ما عقب افتاده ايم و خارجه از ما پيشرفته تره، احمقند. آنها نمی دانند كه ما در قرن 14 قمری هستيم و آنها در قرن 21 ميلادی، يعنی 7 قرن از ما جلوتر. آيا وقتی آنها، مثل ما در قرن 14 بودن، از الان ما جلوتر بودن؟ ما در آينده از آنها جلو می زنيم، چون يكسال قمری، از سال آنها ( خورشيدي) كوتاه تره مگر نمی بينيد كه هر سال ماه اسلامی مثل محرم، رمضان در زمان سال قبل نمی افتد و گاهی مثلا ماه مبارك رمضان در تابستان است و گاهی در زمستان و يا فصلی ديگر. چون سال های ما كوتاه ترند هر سال چند روز جلو می افتيم و در آينده نوه های ما نه فقط به قرن خارجی ها می رسند، از آنها هم جلو می زنند. آنوقت ببينيم كی پيشرفته تره.


گزارش درگيری ها در پارس آباد مغان و سنندج


شورش در يك محله شهر سنندج


اينجا ونزوئلا ست

كشوری كه مردمش به

اصلاحات و رهبر اصلاحات باور دارند

                                                    واشنگتن پست- ترجمه على عبدالمحمدى


شهرداری تهران پوسترهای سينمائی را جمع می كند

مجلسی كه با شعارتوسعه اقتصادی تحميل شد

با توسعه سانسور كارش را شروع كرده!


اخبار روسيه و كشورهای اتحاد شوروی سابق


ايادعلاوی عضو سابق بعث عراق نخست وزير اين كشور شد

بعث عراق

در حزب"هماهنگی ملی عراق"

به صحنه سياست باز می گردد


يك بار ديگر مقدمه محاكمه ژنرال كودتاچی شيلی فراهم شد

پينوشه

جنايت بی محاكمه نميشه


تحقيق درنجف آغاز شده است

13 گلوله خمپاره را چه كسانی

به گنبد حضرت علی شليك كردند


تره هم ديگر كسی برای اعتراض های ج. ا خرد نمی كند!

سفررسمی خانواده پهلوی به اسپانيا

آغاز نمايش فيلم ازدواج شاه و ثريا


صادرات دختربه شیخ نشین ها

به كمك دو آژانس در تهران


 

یک زن در لوئی جرگه افغانستان باید دهانش را می بست و حقيقت را نمی گفت. همچنان که در جلسه افتتاحيه مجلس هفتم بيد وزير کشور دهانش را می بست و نمی گفت ين مجلس چگونه تشکيل شده است. دمکراسی مردسالارانه اسلامی در افغانستان همان است که شورای نگهبان دريران صابون آن را به دل زده است.



10 خرداد 1383


 نشاني پستي پيك نت

  KHMI

 Postfach 210453
 10504 Berlin-Germany


 حساب بانكي پيك

 S.G.Bardeh

 Kontonr.: 277978300
 BLZ:100 700 24
 
DeutsheBank (Germany)


دريچه ای به جهان

محكوميت امريكا
در شكنجه زندانيان عراقی

رهبران و نمايندگان 58 كشور اتحاديه اروپا و كشورهای امريكای لاتين و حوزه دريای كاراييب در گوادالاخارا (مكزيك)، در غياب نخست وزيران انگليس و ايتاليا ، متحدان امريكا در جنگ عراق و رهبران كوبا، آرژانتين و پرو اعلاميه ای را به تصويب رساندند كه طی آن اعلام شده است : رهبران اروپا و امريكای لاتين شكنجه مردم عراق در زندان های اين كشور توسط ارتش امريكا را محكوم كرده و خواهان تصميم گيری چند جانبه تری در مورد امور جهان هستند. همچنين در اين قطعنامه يادآوری شده است : «ما همه اشكال سوءاستفاده ، شكنجه و ساير رفتارهای بی رحمانه ، غيرانسانی و تحقيرآميز اشخاص ، از جمله زندانيان جنگی ، را در هر جا كه رخ دهد ، محكوم می كنيم و اين رفتارها مخالف قوانين بين المللی از جمله كنوانسيون های ژنو است.


آموزش بازجويان زندان
ابوغريب توسط بازپرسان زندان گوانتانامو

روزنامه‌ي نيويورك تايمز مي نويسد : كارشناسان بازرسي زندان گوانتانامو، پاييز گذشته به عراق اعزام شده‌اند و در آموزش گروه‌هاي اطلاعاتي در زندان ابوغريب، نقش مهمي ايفا كرده‌اند. گروه هاي اعزامي از زندان گوانتانامو، ابتدا در اين زندان از عناصر متخاصم دستگير شده طي جنگ آمريكا عليه تروريسم بازپرسي كرده و سپس به عراق رفته‌اند و در ماه دسامبر كه بدترين نوع شكنجه‌ها در زندان ابوغريب صورت گرفته‌، نقش كليدي ايفا كرده‌اند. گروه‌هاي فوق به درخواست ژنرال جفري ميلر، رييس وقت زندان گوانتانامو براي يك دوره‌ي 90 روزه به عراق اعزام شدند. وي اخيراً به رياست زندان ابوغريب تعيين شده است.


گزارش سالانه
  عفو بين الملل

ایران - امریکا

رييس سازمان عفو بين‌الملل با ارائه گزارش سالانه خود در زمينه حقوق بشر، گفتت: سياست‌های آمريكا در مبارزه با تروريسم جهانی و تلاش برای ايجاد امنيت، به دور از هرگونه اصول است و نقض حقوق‌بشر در داخل و هتك اين حقوق و نيز چشم‌پوشی از نقض حقوق بشر در خارج، همچون استفاده از قدرت بي‌رويه در هر زمان و هر مكان، ضررهای جبران‌ناپذيری به عدالت و آزادی در جهان وارد ساخته است و جهان را به محل ناامن و خطرناك‌تری نسبت به سابق تبديل كرده است. سياست‌های آمريكا برای محقق ساختن امنيت، به دور از هرگونه آينده‌نگری است.در اين گزارش  ايران ، انگليس، اسپانيا، ازبكستان و تركمنستان به دليل زندانی كردن افراد بدون اتهام محرز، بستن روزنامه‌های احزاب اقليت، نقض حقوق بشر و سركوب تظاهرات داخلی مردم متهم شده‌اند.



گزيده ها


اصلاحات

گريزناپذير

از اين گذرگاه عبور می كند!


مثلث

خامنه ای

واعظ

شاهردوی


نامه مهدی كروبی
انصراف و اعتراف
ديرهنگام

ضربه ایكه روحانيت مبارز، به مجمع روحانيون زد


    متن کامل استعفای   فاطمه حقيقت جو