با پايان مجلس ششم، قاضی مرتضوی زبانش باز شد

كنفرانس مطبوعاتی سعيد مرتضوی

هيچ مجرمی مصونيت ندارد

مگر من و برگماركنندگانم!



                   الوطن چاپ كويت:

القاعده و نيروهای ج.ا

سپاه المهدی مقتدا صدراند

 
           ! به آگاهي می رسانيم: روزنت پيك درحال انتقال بر روی يك سرور جديد است و به همين دليل در روزهای اخير دسترسی به آن، در برخی كشورها و در ساعات مختلف با دشواری های فنی همراه شده است. اين دشوارِيها بزودی رفع شده و همزمان با آن امكانات ما روی شبكه جهانی گسترش خواهد يافت 

هنر و انديشه


آغازگرداستان نويسی

نوين سياسی درايران

يكصد سالگی

بزرگ علوی


رقابت

درسانسور موسيقی
بين ايران و زيمباوه

فستيوال فيلم
 در تهران

انتشار شماره جديد

خبرنامه فرهنگستان هنر

طلای سرخ
وقف "بم" شد

نخستين

جشن بازيگر


موسيقی پاپ

پس از انقلاب

مثنوی

قصه خون دل

"سايه"


حسين عليزاده:

موسيقی نه در جهان

بلكه در ايران مشكل دارد

بهترين های

جشنواره

آفتاب يزد

شب جمعه،

دو چيز يادت نره!

"كاكا توفيق"

قربانی توقيف


مجيد حنائی

به كارگردانی

ركن الدين خسروی


                info@peiknet.com  

مصاحبه زهرا اشراقی، نوه آيت الله خمينی با نسرين وزيری(ايسنا)

نگاهی پرافسوس به گذشته

و آنچه در برابر ديدگان است

من به خواست مادرم(دختر آيت الله خميني) سكوت كرده ام، اما سكوت

خانواده پدربزرگم هرگز به مفهوم رضايت آنها از وضع مملكت نيست.


ديدار در برلين

محمد علی ابطحی، در وبلاگ خود، اخيرا سلسله عكس های خويش با مقامات و چهره های خبری و هنری ايران وجهان را منتشر كرده است. در اين آلبوم عكس هايی از وی با بزرگ علوی نيز منتشر شده كه مربوط به ديدار ابطحی از آلمان در سال 1372 است. بمناسبت يكصدمين سال تولد بزرگ علوی اين عكس را ما نيز منتشر كرديم. بزرگ علوی در دوران مهاجرت ساكن برلين بود. هم در زمان وجود دو آلمان و هم پس از يكی شدن دو آلمان.


ششمین روز

اعتصاب و تظاهرات كارگری

دركشت و صنعت دشت مغان


   9 صبح امروز    (سه شنبه)

تحصن نمايندگان کانون صنفی معلمان

مخالفان اصلاحات می کوشند از اين اعتراضات برای برکناری وزيرآموزش و پرورش و بازگشت مجدد يکي از سران حجتيه و موتلفه در راس اين وزارتخانه سوء استفاده کنند، اما اين سوء استفاده نمی تواند دليلی بر ناديده انگاشتن حق و حقوق معلمان شود.

امروز از ساعت 9 صبح، 80 تا 100 نمايندگان كانون صنفي معلمان به نمايندگي از تمامي كانون‌‏هاي معلمان سراسر كشور در مقابل ساختمان سازمان مديريت و برنامه‌‏ريزي تحصن مي‌‏كنند.
 دليل تحصن معلمان، اعتراض به تغييرات صورت گرفته در سازمان مديريت و برنامه‌‏ريزي بر روي طرح ارتقاي شغلي معلمان است.

با تغييراتي كه در اين طرح صورت گرفته، 65 درصد از معلمان شامل اين طرح نمي‌‏شوند.
 در بخش‌‏نامه‌‏اي كه از سوي رياست جمهوري ، تاكيد شده كه اين طرح بايد 65 درصد معلمان را شامل شود,تا معلمان بتوانند از مزاياي ارتقاي شغلي بهره‌‏مند شوند، اما با تغييرات صورت گرفته در طرح، به هيچ وجه نيمي از اين درصد نيز نمي‌‏تواند امتيازات مشخص شده را كسب كند و اين موضوع با سخنان وزير آموزش و پرورش كه وعده داده بود كه همه معلمان بالاي ليسانس، حداقل رتبه "ارشديت" را كسب مي‌‏كنند، كاملا مغايرت دارد.

دبير كانون صنفي معلمان گفت: دليل ديگر تحصن معلمان وعده داده شده، مبني بر اجراي طرح ارتقاي شغلي بعد از تحصن دوم خرداد است.( گرچه جناح راست جمهوری اسلامی می کوشد از اين تحصن ها و اعتراضات جهت فشار به خاتمی بري تغيير وزيرآموزش و پرورش و هموار شدن راه بري بازگشت يکي از سران حجتيه و موتلفه اسلامی بر راس آموزش و پرورش استفاده کند، اما ين سوء استفاده نمی تواند دليلی قانع کننده براي مخالفت با اعتراضات به حق معلمان شود! آنچه موجب اعتراض به دولت است، عدم صراحت بيان و ارتباط مستقيم با معلمان و نميندگان کانون ها در يک همايش علنی است.)


پارچه بافی

قديمی ترين صنعت ملی ايران

قربانی اقتصاد تجاری درج. ا شد

نساجی”بافت طليس" اردبيل در بحران

اخراج كارگران بنيان بافت سمنان

عروس نخ‌‏های ايران در معرض تعطيلی كامل


با نصب قوی ترين دوربين های كنترل مرزها و تقويت يك تيپ مكانيزه

ارتش جمهوری آذربايجان

درمرزهای ايران تجهيز شده


هواپيمای رهبر

125 ميليون دلار هواپيما

30 ميليون دلار هم دلالی


باشگاه خبرنگاران جوان

فيلمبرداران امنيتی سپاه

و سازمان امنيت موازی


 حساب بانكي پيك
S.G
.
Bardeh
 
Kontonr.: 277978300
 BLZ:100 700 24
 
DeutsheBank (Germany)

نشاني پستي پيك نت
 
KHMI
 
Postfach 210453
 10504 Berlin-Germany


12 خرداد 1383


دريچه ای به جهان

هوگو چاوز :
هراسی از همه پرسی ندارم

هوگو چاوز رئيس جمهور ونزوئلا  با توجه به امضاهای جمع آوری شده برای برگزاری همه پرسی اظهار داشت، در صورت تاييد امضاهای كافی، هيچ هراسی از برگزاری همه پرسی درباره‌ی ادامه‌ی رياست جمهوری ندارم . از طرفي شورای انتخابات ملی ونزوئلا اعلام كرد، طی روزهای آينده به اين نتيجه خواهد رسيد كه آيا امضاهای كافی برای برگزاری همه‌پرسی درباره‌ی حكومت هوگو چاوز وجود دارد يا نه؟ رييس كميسيون انتخابات ونزوئلا اظهار داشت: چهارم يا پنجم ژوئن نتايج بررسي‌های مشخص خواهد شد، مگر آنكه به دلايل ضروری، اين زمان به تعويق بيافتد.


وزير خارجه روسيه :
رهبری جديد بايد توسط خود مردم عراق انتخاب شود

يوری فداتو وزير امور خارجه روسيه  در گفتگو با خبرگزاری اينتر فاكس گفت : رهبری جديد عراق بايد توسط خود مردم عراق انتخاب شود .  وی گفت : موضع روسيه تغييری نكرده است . فداتو در ادامه افزود : ما از كاملترين و سريعترين بازگشت حاكميت به مردم عراق حمايت می كنيم . اين امر بايد بر اساس اراده خود مردم عراق صورت پذيرد . با اين حال وی تاكيد كرد كه رهبران عراق بايد در برابر شورای امنيت حاضر شوند تا ما ديدگاه آنها را درمورد احتمالات و توافق در عراق جويا شويم .


گروگانگيرها در عربستان
9 نفر را سر بريدند

 نيروهاي ويژه‌ي عربستان، 25 گروگان را از دست چهار مظنون القاعده آزاد كردند؛ اما گروگان گيرها گلوي 9 تن از گروگان‌هاي خود را بريدند. يكي از گروگان‌ها كه آزاد شده است، گفت: گروگان‌گيران گلوي هفت آسيايي، يك سوئدي و يك ايتاليايي را بريدند. اين 9 تن علاوه بر 10 خارجي هستند كه در جريان درگيري‌ها در الخبر كشته شدند.



گزيده ها