پيک هفته

   

پيک نت

پيوندهای پيک بايگانی پيک

hafteh@peiknet.com

 

    hafteh@peiknet.com

 
 
پيک هفته

پارسا پيروز فر در "اشك سرما"

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

با فيلم های گاوخونی، اشك سرما، سيزده گربه روی شيروانی و مزرعه پدری
سينمای ايران به استقبال پايان تابستان

 
   

 

با نزديكی پايان تابستان، فصل جديد نمايش فيلم های سينمايی فرا رسيد. گاوخونی، سيزده گربه روی شيروانی، اشك سرما، و احتمالا مزرعه پدری فيلم هايی خواهند بود كه از هفته آينده در سينماهای ايران نمايش داده می‌شوند.  

"گاوخونی” - آخرين ساخته‌ی بهروز افخمی‌- در سينما سپيده به پرده خواهد رفت. تهيه كننده اين فيلم علی معلم است و ماجرای آن كابوس‌های جوانی است كه خاطرات پدر درگذشته و شهر زادگاهش (اصفهان) اورا به مرز پريشانی مي‌برند. در گاوخونی بهرام رادان، بهاره رهنما، سروش صحت و عزت‌الله انتظامی‌بازی می‌كنند.

"سيزده گربه روی شيروانی” از 25 شهريورماه به جای فيلم "سرباز‌های جمعه" در گروه قدس نمايش داده می‌شود، اين فيلم آخرين ساخته علی عبدالعلی زاده ‌است و روايت سرزمينی است به نام "سوماری”.  فرمانروای آن با اهريمن پيمان مي‌بندد تا در صورت كمك اهريمن اولين دخترش را به زنی او بدهد. تهيه كننده اين فيلم يوسف صمدزاده و بازيگران آن محمدرضا گلزار، محمدرضا شريفی نيا، مهناز افشار، مريلا زارعی، حسام نواب صفوی، سيروس گرجستانی، نيما فلاح و گوهر خيرانديش هستند.
فيلم جديد ديگر "اشك سرما" به كارگردانی عزيز الله حميد نژاد است كه به روابط انسانها در دل جنگ و رويارويی آنان مي‌پردازد و در گروه سينمايی استقلال به نمايش در مي‌ايد. از بازيگران اين فيلم می‌توان به پارسا پيروزفر، گلشيفته فراهانی و علی رويين تن اشاره كرد.
همچنين به گزارش خبرگزاری ايسنا اگر فيلم "مزرعه پدری” به كارگردانی رسول ملاقلی پور با اتمام مراحل فنی به موقع آماده شود از هفته‌ی آينده به جای مهمان مامان“ به نمايش درخواهد آمد. اين فيلم نيز در دل جنگ مي‌گذرد و تهيه كننده آن حبيب‌الله كاسه ساز است و در آن جمشيد هاشم پور ، آتنه فقيه نصيری و مهدی احمدی بازی می‌‌كنند.