pyknet پيك نت

مشاركت و مجاهدين انقلاب:
جلوی نفوذ متحجران را
در سپاه و بسيج بايد گرفت



واردات پنهانی گندم
به كام سپاهی
بنام افغانی و عراقی

هنر و اندیشه


ترجمه انگليسی
تاريخ بيهقی


وبلاگ  هنوز
ادبيات
جنگ
درايران


مهدی نیا
مصباح بيا

ديروز و پريشب، مداحان، مروجان خرافات و پياده نظام مصباح يزدی و در واقع سازمان نيمه نظامی حجتيه هر هنری داشت در محلات مختلف تهران و شهرهای كشور به نمايش گذاشت. فرمان چراغانی صادر شده بود اما صدای عربده كشی از بلندگوهای مساجد گوش برای مردم باقی نگذاشت. در بسياری از محلات تهران، مردم دعا دعا می‌كردند روز تمام شود و غائله "مهدی بيا- مهدی بيا" كه همان "مصباح بيا- مصباح بيا" بود خاتمه يابد. آنچه ديروز و پريشب در ايران و به كمك همان شبكه 300 هزار نفره برگزاری كننده و تحميل كننده انتخابات رياست جمهوری به نمايش درآمد، هم نمايش قدرت بود و هم تمرینی برای تبدیل امام زمان غایب به فرمانده جنگ و مقاومت در برابر تهاجم نظامی به ایران که مقدماتش فراهم می شود. البته، همه شواهد نشان می دهد تجربه عراق قرار نیست درایران پیاده شود و پیاده نظامی وارد ایران نخواهد شد که مقاومت شهری لازم باش، مگر ترس از شورش مردم ریشه اصلی این تدارک مقاومت باشد. همه آنها که در جنگ عراق به نوعی حضور داشته اند می دانند که از همین نوع اوهام مذهبی برای فرستادن جوانان و نوجوانان روی مین استفاده شد و حالا با این تصور که زمان را می توان به عقب برگرداند، غارتگران که یک قلمش شیخ شکرخوار "مصباح یزدی" است خیال تکرار همان صحنه سازی ها را دارند و ریشه ترویج خرافات در دوران اخیر در همین مسئله نهفته است. پرونده اتمی را کرده اند، پرچم امام زمان! و عقل مردم را سپرده اند به دست خرافات و به ملی گرائی نیز رنگ سبز پاشیده و می خواهند به مردم تلقین کنند که سردار این جنگ از ته چاه جمکران بیرون خواهد آمد. در پس از توطئه، سرکوب تمام نیروهای مترقی، تسویه حساب قدرت های درون نظام و حکومتی می خواهند بیرون بیآید سراپا نظامی و در خدمت حجتیه در داخل و نوکر امریکا در منطقه. بخش از حاكميت در تدارک اجرای این سناریوست. این جشن نیمه شعبان، که برگزار شد، پیش درآمد آن عزاست. چالش‌های جدی و حتی نظامی آينده در درون حاكميت از همين مهدی بيا مهدی بيا شروع شده و سراسری خواهد شد.



 
 

باتلاقی كه رهبر و حكومت سپاهی، ايران را بدانسو می‌برند
هراس جهانی وحشت ملی
كدام سياست پرونده اتمی ايران را به طرف شورای‌امنيت هدايت كرد؟


شورای حكام اتمی از سر راه امريكا كنار رفت
تصويب ارجاع پرونده اتمی ايران
به شورای امنيت سازمان ملل

موضع گيری‌های نسنجيده در آستانه تصميم نهائی
علاء الدين بروجردی:
قطعنامه اروپائی‌ها زير سر انگليس‌ها بود

22 رای مثبت- 12 رای ممتنع- يك رای مخالف


مصاحبه جلال طالبانی در بغداد
اعراب مخالف نفوذ ايران اند
امريكا به ايران اعتماد ندارد


امام جمعه ‌بی‌خبر
به امامی كاشانی بگوئيد
 در مملكت چه خبراست

اين آمار را بدهيد خدمت خطيب نماز جمعه تهران
ايران ركورد معتادان جهان را شكست!

اوباش تهران از كجا كلت جيبی و سلاح كمری می‌آورند!


9 ميليارد تومان قطعات داخلی
600 آمبولانس تهران را ربودند


همين يك قلم، يعنی همه چيز!

محصول شورای انقلاب فرهنگی. نه! خود انقلاب فرهنگی است اين. وحدت حوزه و دانشگاه هم يعنی همين. خودی و‌بی‌خودی هم همين است. بسيج بازی در دانشگاهها، حراست بازی، مفتش گماری در دانشكده‌ها، مچ گيری دختر و پسرها هنگام حرف زدن با هم در راهروها و بگيريد و برويد جلو تا از آن سر ماجرا، دوباره برسيد به همين سری كه می‌بينيد. آمار و ارقامی كه درباره اعتياد و فرار از خانه و پخش سلاح در ميان اوباش و ... در همين شماره پيك نت می‌خوانيد، هنوز به نتايج سحر نرسيده است. نتايج سحر در راه است. آن آقا كه خواب سالهای اوليه انقلاب و رهبری آيت الله خمينی را می‌بينيد و تصور كرده هزار هزار روی مين خواهند رفت، با اولين آژير هوائی و گريبانگيری استشهاديون و بسيج از يكديگر خواهد فهميد كجای كار بوده و چقدر از واقعيت جامعه اطلاع خبری و امنيتی داشته است. چقدر می‌دانسته و چقدر امثال حسين شريعتمداری برايش بازار گرمی حكومتی می‌كرده است.


مخالفت با نظارت دولت جديد
مالزی زيربار قرارداد جديد
توريستی با ايران نرفت


توليد كنندگان داخلی مخابرات
به حاشيه رانده می‌شوند


 وبلاگ ها

از وبلاگ سپيداران
از خشونت پرهيز كنيد
مهرورزی پيش كشتان
شيرزاد


وبلاگ نقطه ديد
مانيفست دولت اسلامی
قبل از انتخابات منتشر شده بود


وبلاگ آسمان همه جا آبی نيست
بابا نان ندارد
بابا اورانيوم غنی شده دارد
سيامك فريد


ديدار و گفتگوی دكتر يزدی با گزارشگر "آسيا تايمز"
تهاجم و سركوب
آغاز عقب نشينی‌های بزرگ خواهد شد

- آنها كه خود را طرفدار مدل چينی معرفی می‌كنند، يك نوك پا بروند چين و از آنها بپرسند سرانجام راهی كه انتخاب كرده اند به كجا ختم می‌شود. 2- آيت الله سيستانی در عراق او به ولايت فقيه اعتقاد ندارد. اين باعث شده است كه وی بتواند قدرتی كسب كند تا شيعيان، سنی‌ها و كردها را دورهم جمع كند. اين اقتدار كاملا متفاوت از اقتدار ايرانی است. 3- تاريخ ايران مملو از نمونه‌هايی است كه خليفه‌ای توسط گروه‌هايی دوره می‌شود. در حال حاضر خامنه‌ای فكر می‌كند كه تمام قدرت در دستانش است. اما درس‌هايی از تاريخ كشورمان به ما نشان می‌دهند كه اين وضعيت تا به چه اندازه ممكن است خطرناك باشد.

ما جوان ترين ملت جهان هستيم؛ 70 درصد از جمعيت ما زير 30 سال سن دارند. 70 درصد دانشجويان دانشگاه‌های ايران را دختران تشكيل می‌دهند. زنان در همه زمينه‌های زندگی فعالند. آن‌ها به اين رژيم معتقد نيستند و دولت نيز ناتوان از انجام كاری برای ايشان است. حكومت ممكن است در اين شرايط دست به تهاجم و سركوب بزند، اما به سرعت مجبور به عقب نشينی خواهد شد.»


كميسيون امنيتی مجلس هفتم
كريستين امانپور به 3 جرم
بايد برود نزد زهرا كاظمی


بيانيه جديد
موتلفه از دولت جديد سهم بيشتری می‌خواهد
حق زنان (سازمان زنان موتلفه) هنوز داده نشده


گزارش تلويزيون معتبر "فونيكس"
ايران اتمی
امريكا در مرحله آماده ساختن افكار عمومی و آغاز حمله است


يكنفر دراين مملكت بگويد
اكبر گنجی كجاست و چه بلائی سرش آمده؟


بجای گفتگوی تمدن‌ها
مركزجهانی ولی عصر- مركز تخصص مهدويت
برای جنگ
امام زمان را انداخته اند جلو!


ايران 5- سوريه صفر
دختران فوتباليست ايرانی  داخل كيسه‌ای بنام لباس ورزش


فيلترينگ
يورش لجام گسيخته دولت جديد به سايت‌های سياسی فارسی
نهضت آزادی ايران: انرژی و سرمايه ملی را به باد می‌دهند،
انواع راه‌های عبور از فيلتر روز به روز كشف می‌شود.


درپی واگذاری 50 هكتار زمين به جانبازان جنگ عراق
3 ساعت درگيری تركمن‌ها و نيروی انتظامی


سلطه امريكا بر دريای خزر
پرسه‌های رامسفلد در جمهوری آذربايجان
مصاحبه نظامی، رئيس جمهوری آذربايجان


احمدی نژاد درامريكا
شكست را به ملت پيروزی معرفی نكنيد


الشرق الاوسط:
شيخ نشين‌ها با پول نفت برای امريكا پايگاه نظامی برپا می‌كنند!


سهم خود را در بهره گیري از این روزنت بپردازید

این یگانه منبع درآمد پیک نت براي ادامه انتشار است.


 حساب بانكي پيك
S.G
.
Bardeh
 
Kontonr.: 277978300
 BLZ:100 700 24
 
DeutsheBank (Germany)

نشاني پستي پيك نت
 
KHMI
 
Postfach 210453
 10504 Berlin-Germany


    

 

3مهر 1384 -25سپتامبر 2005


پيك هفته 43


تفسير سايت
"اسكات رايتر"
ايران
قربانی
بزرگ

بلافاصله پس از تصويب قطعنامه اروپا در اجلاس حكام سايت تفسير "اسكات رايتر" كه تاكنون دقيق ترين اخبار را درباره نقشه‌های امريكا برای حمله نظامی به ايران منتشر كرده نوشت:
قطعنامه مصوبه شورای حكام برای ارجاع پرونده اتمی ايران به سازمان ملل به ظاهر زبان ديپلماسی را دنبال ميكند، ولی درحقيقت آن چيزی كمتر از جنگ با ايران نيست.
زمانی كه امريكا اراده كند به جنگ ايران خواهد رفت. تلاش اروپايی‌ها درزمينه كاهش تمايلات جنگ طلبی دولت بوش با ارجاع ايران به شورای امنيت‌بی‌نتيجه ماند و امريكا يك گام ديگر درجهت هدف نهائی خود كه جنگ عليه ايران است برداشت. امريكا با درس گيری از اختلافی كه برسر حمله به عراق بين اين كشور و اروپائی‌ها ايجاد شد، اين بار می‌كوشد به همه آنها نشان بدهد كه هيچ راه حلی جز حمله به ايران نيست و برای آنكه درعمل ببينيد امريكا درست می‌گويد، تمام راه حل‌ها را برويد اما به اين شرط كه از اول مصمم به جلوگيری از مسلح شدن ايران به سلاح اتمی باشيد. حتی تصميم اخير شورای حكام نيز در ادامه همين سياست امريكا بود. امريكا هنوز می‌خواهد آخرين راه حل‌های غير جنگی را پشت سر بگذارد تا برای حمله به ايران اجماع جهانی داشته باشد. اينست دليل سياست تهاجم گام به گام به ايران. جنگ عليه ايران حتی قبل از اشغال عراق طراحی شده بود. شايد آخرين مانع شروع اين جنگ، انتخابات آلمان بود. دولت بوش حالا متعقد است "مركل" و حزب او با تمايلی كه به همسوئی با امريكا دارد، حالا در هر دولتی كه در آلمان تشكيل شود دست بالا را دارد. بوش اشاره می‌كند كه نئومحافظه كاران آلمان جايگاه برتری می‌توانند در چرخه اقتصاد امريكا داشته باشند. آنها می‌توانند در ناتو قدرت نظامی امريكا را تقويت كنند و از قدرت گيری ارتش متحد اروپا جلوگيری كنند. امريكا و اسرائيل به اين قوای تقويتی نيازمندند. امريكا می‌خواهد جلوی باز شدن بازار "پترو – يورو" با حضور قدرتهای تازه‌ای چون هندوستان و چين بگيرد و اين ممكن نخواهد شد مگر با برتری مطلق در خاورميانه. حمله نظامی به ايران چنين راهی را می‌خواهد برای امريكا بگشايد. جنوب نفت خيز ايران طعمه خوبی است برای اين سياست.


دبيرسابق شورای امنيت روسيه
به بهانه مقابله با تروريسم
امريكا آماده
حمله اتمی
به كشورها شده

دكترين هسته‌ای جديد ايالات متحده قرار است طی هفته‌های آينده تصويب شود.
اين دكترين را از هم اكنون «دكترين عمليات هسته‌ای مشترك» ناميده اند و هدف اصلی آن تقويت تصميمات سياسی دولت بوش برای احتمال استفاده از سلاحهای هسته‌ای برای حل مسائل منطقه ای، چه بر ضد تروريست‌ها و چه بر ضد كشورهای حامی آنها اعلام شده است.
آندری كوكوشين، دبير سابق شورای امنيت فدراسيون روسيه و نماينده فعلی دومای دولتی روسيه، در يك گفتگوی مطبوعاتی، دراين باره گفت:
انتشار اين سند، خود گويای رشد آشكار عامل هسته‌ای در سياست‌های آمريكا است.
از جمله اهداف نيروهای هسته‌ای آمريكا، اقدام به حملات پيشگيرانه با استفاده از سلاحهای هسته‌ای و متعارف به دشمن اعلام شده است. اين اولين بار است كه چنين مسئله‌ای بعنوان يك طرح استراتژی دولتی از سوی آمريكا آشكارا مطرح شده است.


مانور مشترك
اسرائيل وتركيه

اولين مانور مشترك نيروهای هوائی تركيه و اسرائيل بزودی و با شركت هواپيماهای اف = 15 اسرائيل و ال- 16 امريكائی كه دراختيار ارتش تركيه است برگزار می‌شود. هواپيماهاى ترابرى "هركولس" نيز دراين مانور شركت خواهند داشت.
تركيه و اسرائيل از سال ۱۹۹۷ و بدنبال يك توافقنامه نظامی، متحد و هم پيمان يكديگر شده اند.


تايمز اينديا:
هند
زير فشار
امريكا

 واشنگتن هندوستان را درمورد پشتيبانی از سياست امريكا درمورد ايران تحت فشاربيشتری قرارداده است و دولت بوش گفته است هرگونه تعلل درپيروی از سياست امريكا توسط دولت هند، معلق شدن قرارهای امريكا وهند درمورد روابط اتمی را به همراه خواهد داشت.
تايمز اينديا در باره عزم امريكا در باره برخورد با ايران نوشت: رايس به دولت هند تاكيد كرد كه ارجاع پرونده ايران به شورای امنيت اجتناب ناپذير است.
مقامات رسمی دولت بوش گفته اند كه ازديد امريكا، ارجاع ايران به شورای امنيت فقط نيازمند طی مراحل قانونی است، بويژه بعد ازسخنرانی احمدی نژاد درسازمان ملل. امريكا برای داشتن اكثريت قاطع آژانس بين المللی نياز به حمايت هند نيز دارد. نماينده امريكا درآژانس بين المللی تاكيد كه حمايت هند وزنه سنگينی در هماهنگی بين المللی درارجاع ايران به شورای امنيت دارد.
امريگا فكر می‌كند كه موضع هند وچين درقبال مسئله هسته‌ای ايران به دليل نيازآنها به انرژی اين كشورها به نفت و گاز ايران است. هندوستان درحاليكه به طور علنی ابراز كرده است كه مخالف وجود كشور ديگر هسته‌ای درمنطقه است از برخورد امريكا باهند درمورد اين مسئله بطور خصوصی ابراز نارضايتی كرده است.