pyknet پيك نت

اومانيته:
امريكا در تدارك حمله جهانی
با يك ماشين فضائی- جنگی

اين ماشين  درعرض 45 دقيقه ای به هر هدفی می رسد



كنگره حزب الله جهان درايران
رهبری حزب الله ایران به شورای نگهبان وصل شد

هنر و انديشه


نمايشنامه "دعوت" ساعدی
خوانده می شود


عزت الله انتظامی
تئاتر ايران
از اوج در
جشن هنر شيراز
تا افول كنونی


ترانه های دور
معصومه ضيايی


كنسرت
موسيقی تركی
ورقص لزگی
در دانشگاه زنجان


نيكی كريمی
كارگردان
نه بازيگر


به بهانه داستان های "ناتاشا اميری”
پديده هائي
محصول
كم اطلاعی و
قطع ارتباط ها


جشنواره بزرگ
موسيقی كُردی
در سنندج


فستيوال فيلم
زنان
كارگردان جهان


3 فيلم ايرانی
درفستيوال فیلم كن


سانسور اعلام حضور درنمايشگاه كتاب

درويشيان:

می نويسم

پس، هستم!


هنر حاج آقا

روح الله
حسينيان

"خسرو"


 
 

حذف معين
حادثه نبود، قطعی بود
3 گزينه دربرابراصلاح طلبان


بهزادنبوی:

عدم شركت درانتخابات

كمترين اقدام خواهد بود


پخش پلوی قاليباف

برای جمع كردن ته مانده رای تهران، اصولگرايان و آبادگرايان، به همراه نشاط آوران و ولايت پذيران هرآنچه از دستشان برآيد می كنند. اينهائی كه در بعضی محلات تهران غذا پخش می كنند، سرهنگ و سرگرد نيروی انتظامی اند كه ديگ پلو را برده اند به محلات فقير نشين تهران و بين مردم پلو نذری پخش می كنند. اين پلو نذر قاليباف است. با اين مضحكه قرار است دولت مقتدر تشكيل شود تا ايران را اتمی كنند. اگر اتم زده نكنند!


سالروز تولد مصدق در كلن(آلمان)
انتخابات
مراسم رسمی– بحث های غير رسمی


تحصن در برابر خانه اشغال شده ملت!

آنها روزنامه نگاران ايران اند. از دل جامعه پرنشاط انتخابات دوم خرداد بيرون آمدند و اكنون در طلب احترام به شغل و شخصيت خود در مقابل مجلس تحصن كرده اند. آنها كه به ناحق خانه ملت را اشغال كرده اند، به قبل از عدل مظفر برگشته و هيچ ركنی را از اركان سه گانه مشروطه قبول نداريد. وقتی با اساس آزادی و حقوق مردم مسئله دارند، چگونه می توانند ركن چهارم را قبول داشته و با آن مسئله نداشته باشند؟ اين تحصن در اعتراض به توهين و اتهام و ممنوع المجلس شدن خبرنگاران در برابر مجلس برپا شد و درحاشيه آن حجت الاسلامی كه نام و نقشش در مجلس ششم هرگز فراموش نخواهد شد"انصاری راد" بی عبا در حاشيه جمع آنها بر زمين نشست تا اصل 90 مجلس را برای احقاق حق مردم در حاشيه خيابان، روبروی مجلس و نه در مجلس احياء كند!


8 سال پس از 2 خرداد
شوق مردم و مشروعيت حكومت
هر دو با هم، در يك تنورسوختند


درايران و يا جهان
به داد كارگران"ايران خودرو" برسيد!


آلمان
نگران ترورهای اسلامی
تحقيق و ترجمه " عسگر داوودی”

درآستانه ورود وزيرخارجه امريكا به آذربايجان

باكو

صحنه تظاهرات هزاران آذربايجانی

تظاهر كنندگان، پس از حمله پليس:"امريكا كمك كن"

حجم قراردادها با بانك جهانی
به يك ميليارد و 300 هزار ميليون دلار رسيد


آيت الله موسوی اردبيلی
به شما نصيحت می كنم:
بجای مردم تصميم نگيريد

افشاگری مهم اكبرگنجی

مقام رهبری
عاليجناب پشت پرده
تمام رويدادها، خود اوست
!

مقام‌ رهبری تحمل‌ كوچكترين‌ انتقادی را ندارد. رهبری خدايگانی است‌ كه‌ صرفاً بايد پرستيده‌ شود. فقط‌ رابطه‌ خدايگان‌ و بنده‌ را مي‌فهمد. در زندان‌ اوين‌ بازداشتگاه‌های اختصاصی مدرنی برای خود تدارك‌ ديده‌ است: بند دو الف‌ (2 الف‌) (بازداشتگاه‌ حفاظت‌ اطلاعات‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامي)، طبقة‌ اول‌ بند 240 (بازداشتگاه‌ حفاظت‌ اطلاعات‌ قوة‌ قضائيه‌)، و بخش‌ ديگری از بند 240 كه‌ بعضاً در اختيار حفاظت‌ اطلاعات‌ نيروی انتظامی قرار مي‌گيرد. در سلول‌های انفرادی اين‌ بازداشتگاه‌ها از انواع‌ و اقسام‌ شكنجه‌های جسمی روحی برای «توبه‌نامه‌نويسي‌» زندانی استفاده‌ مي‌شود (پروندة‌ وبلاگ‌نويسان‌، پروندة‌ زهرا كاظمی و پروندة‌ نظرسنجی چند نمونه‌ از به‌ كارگيری اين‌ روش‌ها هستند). به‌ طور طبيعی، هر نوع‌ محدوديت‌ جديد، يا حادثه‌ای جانی، برای نويسنده(گنجي)‌، فقط‌ با دستور مستقيم‌ مقام‌ رهبری امكان‌پذير خواهد بود. بدين‌ ترتيب‌ مسؤوليت‌ مستقيم‌ كلية‌ اقدامات‌ با شخص‌ آقای خامنه‌ای است‌. اعترافات‌ و پشيمانی سلول‌ انفرادی هيچ‌ ارزشی ندارد.

حبس‌ طولانی نويسنده‌، يكی از مواردی است‌ كه‌ نشان‌ مي‌دهد «مردم‌سالاری ديني‌» مورد ادعای رهبر، در مقام‌ عمل‌ چه‌ در انبان‌ دارد. نه‌تنها پروژه‌ قتل‌های زنجيره‌ای، بلكه‌ شكنجه‌ متهمان‌ آن‌ پرونده‌ و قتل‌ زهرا كاظمی نشان‌ داد كه‌ مردم‌سالاری دينی مورد ادعا اگر امكان‌ و فرصت‌ تحقق‌ بيابد، چه‌ بهشتی خواهد آفريد! نمايش‌های تلويزيونی وبلاگ‌نويسان‌، گوشه كوچكی از تمنای رسيدن‌ به‌ هدف‌ از طريق‌ روش‌های استالينی بود. شايد سر به‌ نيست‌ كردن‌ نويسنده ،‌ رهبر را خشنود سازد، اما چه‌ باك‌ از مرگی كه‌ در راه‌ آزادی و رعايت‌ حقوق‌ بشر باشد. «بازی با مرگ‌» بسيار زودتر از اين‌ ايام‌ آغاز شد. با جنايت‌ نمي‌توان‌ جلوی سيل‌ آزادی را گرفت‌.


انتصاب يا انتخاب
فردا، شايد از دُودكش
شورای نگهبان"دُودش" درآيد


مردم می توانند، همه نقشه ها را درهم بريزند
سنگربندی سربازان گمنام
و نمايندگان امام زمان

آقا مجتبی آقا زاده ای كه به نظامی ها چسبيده تا  
آقابالاسرها نتوانند با احمد خمينی محشورش كنند؟


كنگره فوق العاده
برای واكنش در برابر
رد صلاحيت دكتر معين


بخش هائی از مصاحبه
 خبرگزارى رويتر با آيةالله منتظرى
با انتخابات 27 خرداد هم
دردی از مردم دوا نمی شود


جدال در مجلس
باهنر
: هاشمی اعلام انصراف می كند
يحيوی: خواب ديده ای خير است!


چه كسی جزسپاه و بسيج نارنجك گاز اشك آور
 در جيب دارد؟ گروه فشار خودشان هستند
حاكميت يگانه اقتدارگرا
بزرگترين آفت جنبش است

آغاز هفته مذاكرات نهائی اتمی ايران
پيشنهاد جديد ايران:
اورانيوم ايران در
روسيه غنی سازی شود

ورود قريب الوقوع نيروهای امريكائی به آذربايجان
حلقه محاصره نظامی
ايران كامل می شود

دوشنبه و چهارشنبه
دو ديدار مهم در بلژيك


دكتر معين
فساد سياسی واقتصادی زائيده
قدرت مطلقه وغير پاسخگوست


تحريمت را بكن و برو
به انتخابات كار نداشته باش؟


افشاگری مجله " نيوزويك"
کد "CONPLAN 8022"
طرح حمله به ايران


سهم خود را در بهره گیري از این روزنت بپردازید

این یگانه منبع درآمد پیک نت براي ادامه انتشار است.


 حساب بانكي پيك
S.G
.
Bardeh
 
Kontonr.: 277978300
 BLZ:100 700 24
 
DeutsheBank (Germany)

نشاني پستي پيك نت
 
KHMI
 
Postfach 210453
 10504 Berlin-Germany


    

 

2 خرداد 1384 - 23 مه 2005


عراق
سرانجام
6 پاره
خواهد شد

«ورلد‌ تريبون» نوشت:  دولت آمريكا در يك برنامه‌ريزی برای آينده‌ عراق، در نظر دارد اين كشور را به شش منطقه مستقل تقسيم كند.... شورای روابط خارجی آمريكا كه اغلب انعكاس‌دهنده نقطه‌نظرات كاخ سفيد است، پيشنهادی درباره بازسازی عراق ارائه كرده،‌ مبنی بر اينكه اين كشور به شش دولت كه زير نظر يك دولت ملی اداره مي‌شود، تقسيم شود. اين گزارش " قدرت اشتراكی در عراق" نام دارد و در آن هشدار داده شده كه حتی اگر يك دولت مقتدر مركزی ، عراق را رهبری كند، اين شيوه نمي‌تواند دمكراتيك باشد. مقامات رسمی دولت بوش، شرايط مختلف پس از خروج نيروهای آمريكايی در سال 2007 از عراق را بررسی كرده‌اند. به گزارش " ميدل‌ايست نيوزلاين"، " ديويد فيليپ "، مشاور پيشين دولت آمريكا، پيشنهاد كرده است كه دو يا سه ايالت به وسيله شيعيان، يك ايالت به وسيله سنيان و سومين دولت به وسيله كردها اداره شود و بغداد هم يك دولت جداگانه باشد.
برای سازگاری با اصل عدم تمركز، دولت فدرال عراق و مقامات محلی، بايد با وضع قوانين تطبيقی كه به مقامات محل گمرك مربوط مي‌شود، از اين ايالت‌ها عوارض اخذ كنند.
  اين گزارش می گويد: كردها برای ايجاد يك دولت مجزا در مناطق كردنشين، آمادگی بيشتری دارند. در حال حاضر، مناطق كرد، آرام‌ترين و مستحكم‌ترين مناطق عراق هستند و تجارت در آنجا پررونق‌تر از بغداد است. اتاق بازرگانی عراق و آمريكا قصد دارد، در ماه اكتبر، كنفرانسی در زمينه صنايع با شركت 240 شركت آمريكايی كه قصد سرمايه‌گذاری در كردستان را دارند، برگزار كند. دولت مستقل كردستان، تاكنون هفتاد قرارداد با كمپاني‌های خارجی برای اجرای 25 پروژه به ارزش 75 ميليون دلار امضا كرده است.


وزيرخارجه امريكا
ايران بايد
با تحولات
درمنطقه
همسو شود

«كاندوليزا رايس» وزير خارجه امريكا پس از ديدار با شيخ «محمد الصباح» وزير امور خارجه كويت اعلام كرد:
بنظر آمريكا و ديگر كشورها دولت ايران پا را فراتر از تلاش‌های بين‌المللی جاری برای توقف برنامه هسته‌ای اين كشور گذاشته است.
ايران از تروريسم حمايت مي‌كند و تاكنون جدا از منطقه‌ای بوده كه به سختی تلاش دارد به سمت تشكيل دو كشور مستقل برای ايجاد صلح ميان فلسطيني‌ها و اسرائيلي‌ها حركت كند. اين امر شبيه برنامه هسته‌ای ايران نيست و اما از ديد جهانيان نيز پنهان نيست.
ايران‌ نبايد خود را مصون از تغييراتی بداند كه در حال حاضر در منطقه در حال وقوع است. امريكا اميدوار بود ايراني‌ها در جهت برقراری ثبات در عراق رفتار قابل قبولی داشته باشند


انجمن قلم آلمان:

نویسندگان ایران

زیر فشارحکومتی

انجمن قلم آلمان نشست سالانه خود را با شركت بيش از ۱۳۰ نويسنده برگزار كرد. بر اساس اطلاعات انجمن قلم اينك بيش از ۲۰۰ نويسنده در سراسر جهان در زندان بسر مى‌برند.
«يوهانو اشتراسر» رييس انجمن قلم آلمان در ميان كشورهايى كه نويسندگان در آنجا زير فشار شديد قرار دارند به ايران و كشورهاى آمريكاى لاتين اشاره كرد و گفت:
مشكل در اينجاست كه اگر اين مسئله به رييس دولت يكى از اين كشورها گفته شود، معمولا مىگويد: ما اين كارها را نمى‌كنيم، اين اعمال كار بعضى از گروهها است. اشتراسر همچنين در چارچوب بحث محورى نشست سالانه انجمن قلم، اقتصادزده شدن زبان و گفتار عمومى در آلمان را مورد انتقاد قرار داد، امرى كه در درجه اول خود را در زبان سياستمداران این کشورنشان مى‌دهد.  رئيس انجمن قلم آلمان  گفت: اگر زبان بدينگونه مورد استفاده قرار گيرد، آنگاه در درازمدت درك اين امر به فراموشى سپرده مى‌شود كه در جامعه‌اى دمكراتيك، مسئله كاملا چيز ديگرى‌ست تا در يك بازار بورس!


دهقانان بی زمين
درخيابان های
پايتخت برزيل

آلمان ـ روزنامه تاگس تسايتونگ : دهها هزار دهقان بی زمين برزيلی، در يك تظاهرات اعتراضی در خيابان های پايتخت اين كشور به حركت در آمدند. اين تظاهرات را "جنبش دهقانان بی زمين برزيل" سازمان داده بود. روزنامه تاگس تسايتونگ آلمان درباره اين تظاهرات نوشت: دهقانان بی زمين روز سه شنبه پس از راهپيمائی در پايتخت برزيل، در مقابل پارلمان تجمع كردند و از رئيس جمهور چپ گرای برزيل "لوئيزاناسيولولا" خواستند تا به وعده های انتخاباتی خود عمل كند.لولا، كه به تازگی رئيس جمهور منتخب برزيل شده، به دهقانان بی زمين اين كشور وعده داده بود كه در سال 2006 با انجام برنامه رفرم ارضی، بين 430.000 فاميل روستائی و بی زمين برزيلی، زمين تقسيم كرده وآنان را صاحب زمين خواهد كرد. تظاهرات سه شنبه، بدنبال تحريك گروهی از دهقانان معترض، كه كوشش می كردند از صف پليس عبور كنند به خشونت انجاميد. بر اثر اين خشونت و درگيری با پليس 30 نفر از دهقانان و20 تن از افراد پليس مجروح شدند.