پيک هفته

   

پيک نت

پيوندهای پيک بايگانی پيک

hafteh@peiknet.com

 

    hafteh@peiknet.com

 

 
 


"جن"
درخوابگاه
دانشجويان دختران

خبرگزاری انتخاب : به تازگى در يكى از خوابگاههاى دانشگاه آزاد واحد "دورود" اتفاقى با مضمون فيلم "خوابگاه دختران" براى چهار نفر از دختران دانشجو رخ داده است.

يكى از استادان اين دانشگاه گفت: زمانى كه علت غيبت‌هاى طولانى دانشجويان را جويا شدم از زبان آنان شنيدم كه «مدتى است دچار ناراحتى روحى و ترس شديد شده اند كه علت اصلى آن مزاحمت‌هاى شبانه «اجنه» است. »

وى تصريح كرد: چند روزى است كه مسؤولان اين دانشگاه به دنبال ارائه راهكارى مناسب براى رفع اين مشكل جدى هستند.

( اين مشكل جدی را نه در خوابگاه دانشجويان، بلكه در حوزه‌های علميه قم و اصفهان و مشهد بايد جستجو كرد. در شورای ائمه جمعه، در راس جامعه مدرسين حوزه علميه قم، در بيوت امام جمعه‌هائی نظير حائری شيرازی، ملاحسنی، علی مشگينی، در موسسه پژوهش‌های مصباح يزدی، در ميان شبكه مداحان، در كاخ رياست جمهوری و لای كتاب دعائی كه احمدی نژاد با خودش حمل می‌كند و...

ادامه آنچه را در خوابگاه دانشجويان دانشگاه آزاد "درود" خوانديد، بايد رفت در تيمارستان‌ها و كلنيك‌های روانی و در راس همه آنها در بيمارستان روانی "روزبه" ديد. همانجا كه می‌گويند 70 در صد بيمارانش گرفتار كابوس‌های شبانه امام زمان اند. بيمارستانی كه بر خلاف همه بيمارستان‌ها و دانشگاه‌ها و... كه عوض كرده و نام يكی از روحانيون و يا امام را گذاشته اند، اين يكی را بنام يكی از معروف ترين افسران تيرباران شده پس از كودتای 28 مرداد گذاشته اند.