پيک هفته

   

پيک نت

پيوندهای پيک بايگانی پيک

hafteh@peiknet.com

 

    hafteh@peiknet.com

 

پيک هفته

در رابطه با پيک هفته


 

 

 
 


اعلام جنگ احمدی نژاد به اسرائيل و امريكا!
به سفير يكی از كشورهای اروپائی گفتم: چرا زيپ دهنتان را كشيده ايد؟
 

احمدی نژاد، از شب گذشته، بار دیگر چهره شبکه های تلویزیون های جهان شد. تمام خبرگزاری ها و شبکه های بزرگ تلویزیونی با بزرگ کردن همایشی که او در تهران برپا کرد، بار دیگر جمهوری اسلامی و دولت او را بزرگترین مانع صلح خاورمیانه و پشت صحنه تروریسم جهانی معرفی کردند. همایشی که او برپا کرد، در واقع کنگره گروه های تروریستی "استشهاد" و "انتحار" بود و مفسران خبرگزاری ها نیز با همین برداشت، گزارش خود را منتشر کردند. این همایش و حرف های تحریک آمیز و کم تعقل احمدی نژاد که کپی برداری از حرف های احمد جنتی در نماز جمعه های تهران بود، بار دیگر این خطر جهانی را تقویت کرد که ترورریسم بین المللی مجهز به سلاح اتمی شود. نام همايش "جهان بدون صهيونيسم" بود که در تالار بزرگ كشور برگزار ‌شد.

در اين همايش پس از پخش چندين نماهنگ جنگی درباره فلسطين و قدس و قرائت آياتي چند از كلام‌الله مجيد، پيام سيد حسن نصر‌الله رهبر حزب الله لبنان قرائت شد.

 

پس از قرائت این پيام احمدی نژاد سخنرانی کرد و نوجوانانی که در سالن جمعشان کرده بودند گفت: اگر قرار است شعار "مرگ بر اسراييل" بدهيد، آن را درست و حسابي بگوييد.

اگر كساني از فشار نظام سلطه، كج فهمي و ساده لوحي يا خودخواهي و دنيا پرستي قدمي را در راه شناسايي رژيم صهيونيستي بردارند بدانند كه در آتش اهل امت اسلام خواهند سوخت و لكه‌ي ننگ ابدي را بر پيشاني‌شان خواهند نشاند.

 

اين كشور اشغالگر در واقع سرپل دنياي استكبار در قلب جهان اسلام است. در واقع پايگاهي ساخته‌اند تا از آن سلطه‌شان را به كل جهان اسلام توسعه دهند و بدون اين، وجود و موضوعيتي ندارند.

افرادی الفاظي چون "نمي‌شود" و يا "مگر مي‌شود؟" را به كار مي‌برند. اينها مي‌گويند "مگر مي‌شود دنياي بدون آمريكا و صهيونيسم را شاهد باشيم؟" ولي شما به خوبي مي‌دانيد كه اين شعار و هدف يك هدف دست يافتني و حتما شدني است.

كسي باور نمي‌كرد كه ما يك روز سقوط امپراطوري شرق را ببينيم و مي‌گفتند اين يك حكومت آهنين است، ولي ما در طول عمر كوتاهمان اين را ديديم و اين حكومت آنچنان فرو ريخت كه بايد براي جستجوي آن به كتابخانه‌ها مراجعه كرد و هيچ آثاري از آن نيست.

 

من ترديد ندارم كه موج جديدي كه در فلسطين عزيز به راه افتاده و امروز در دنياي اسلام نيز شاهد آن هستيم كه موجي از معنويتي است كه سراسر دنياي اسلام را فراگرفته و به زودي اين لكه ننگ را از دامان دنياي اسلام پاك خواهد كرد و اين شدني است.

 

يكي از سفراي غربي همين كشورهايي كه با ما مذاكره مِي‌كنند پيش من آمده بود. من اين موضوع را مطرح كردم و گفتم چگونه است كه در نزديكي ما رژيمي غاصب اين گونه با مردمش برخورد مي‌كند، اعلام سركوب مي‌كند و زندانهايش پر است از جواناني كه در خانه‌هايشان دستگير شده‌اند و انواع سلاح‌هاي هسته‌يي و تسليحات نظامي را انبار كرده است و شما زيپ دهانتان را كشيده‌ و از او حمايت مي‌كنيد؟ پيش من نشسته‌اي و از حقوق بشر حرف مي‌زني؟

 

اگر بخواهيم پرونده گروه‌ها و احزاب را در خدمت رساني و پيشرفت كشور بررسي كنيم، سهم‌شان نزديك به صفر است، ولي بچه‌هايي كه در اين تشكل‌ها(همایشی که احمدی نژاد در آن سخنرانی می کرد) رشد كرده‌اند منشا بسياري از خدمات به كشور مي‌باشند.

پس از پايان سخنان احمدی نژاد هجوم برخي از حاضران به سوي سن همايش، براي مدت كوتاهي نظم جلسه بر هم خورد.(خبرگزاری ها اطلاع نداده اند که این هجوم برای چه بوده است. می خواسته اند نامه به او بدهند و یا اعتراض به این سخنان جنگ طلبانه داشته و نمی خواسته اند گوشت جدید دم توپ شوند.)