ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

سردار ذوالقدر

برای چهار سال دوم هم

احمدی نژاد را رئیس جمهور کرد!

رهبر جمهوری اسلامی بجای نصیحت مردم به درک خطر جنگ شیعه و سنی و تاکید بر دست امریکا در این توطئه، بهتر است نگاهی به اطرافیانی که در حساس ترین مقامات برگمار کرده بیاندازد و سخنرانی ها و مواضع آنها را بررسی کرده و دست امریکا را از جیب آنها بیرون بیآورد.

سردار محمدباقر ذوالقدر قائم مقام سابق فرمانده کل سپاه و قائم مقام کنونی وزارت کشور در مراسم تقدير از برگزاركنندگان انتخابات 24 آذر استان تهران ادعاهائی در باره پیروزی 80 درصدی اصولگرایان در انتخابات( احتمالا خبرگان و شوراها را با هم پیوند زده ایشان!) مسائل دیگری را هم مطرح کرده که اتفاقا آن مسائل بعنوان دیدگاه های وی به حقیقت نزدیک تر است تا ادعاهایش در باره سلامت شمارش آراء و پیروزی اصولگرایان!

ذوالقدر در سخنرانی خود، ظاهرا با آگاهی از گسترش زمزمه استیضاح دولت و بحث کنار گذاشتن احمدی نژاد در انتخابات آینده ریاست جمهوری و تحمل باقی مانده دوره کنونی او،  مدعی شد:

«دولت‌‏ها هر 8 سال عوض مي‌‏شوند و به دليل تجربه‌‏اي كه كسب مي‌‏كنند، در سال‌‏هاي آخر خود تجربه و مهارت خاصي در برگزاري انتخابات كسب مي‌‏كنند، اما اين اولين تجربه دولت نهم بود وبا اينكه مجريان از تجربه كافي برخوردار نبودند، انتخاباتي برگزار شد كه مثال‌‏زدني بود.»

در این که انتخابات 24 آذر از نظر غافلگیر شدن امثال خود وی بدلیل حضور ناگهانی مردم در پای صندوق های رای و ماجرا تاریخی شمارش آراء و لیست سازی ها مثال زدنی بود، جای تردید نیست، اما در این که احمدی نژاد برای یک دوره دیگر هم رئیس جمهور شود و 8 سال بر این مسند بماند جای تردید بسیار است. مگر اینکه ایشان تصمیم گرفته باشد احمدی نژاد را از صندوق دوره آینده ریاست جمهوری در آورد، والا انتخابات اخیر و شکست سنگنین لیست رایحه خوش خدمت و خواهر احمدی نژاد و نظرسنجی هائی که خود وی از آن اطلاع دارد، چیز دیگری می گوید!

بخش دیگری از سخنرانی سردار ذوالقدر پس از تعریف و تمجیدی که از خودش بخاطر برگزاری انتخابات اخیر شوراها و خبرگان کرد، مربوط به عید غدیر بود. یعنی یکی از مهم ترین سوژه های روز در جهان اسلام. سردار ذوالقدر که ظاهرا هنوز سخنرانی رهبر را نشنیده بود و یا گوشش به این سخنرانی بدهکار نیست و نبضش با نبض آیت الله راستی کاشانی و آیت الله مصباح یزدی می زند و خون حجتیه در رگ هایش روان است، درباره غدیر گفت:


« گزاف نيست اگر بگوئيم همه مشكلات اسلام ناشي از عدم درك درست پيام غدير است. (به تعبیری یعنی اگر همه سنی ها شیعه شده و یا بشوند مشکل حل است!) امروزه به دليل فاصله گرفتن از ارزش‌‏ها و اساس پيام ولايت و غدير جهان اسلام زير پيكره غرب قرار دارد و مسلمانان به دليل فاصله گرفتن از رهبري اصيل ديني هزينه مي‌‏پردازند. به ‌‏رغم اهميت غدير متاسفانه در وطن غدير، یعنی ايران اسلامي، آنچنان كه بايد به اين عيد توجه نمي‌‏شود. در مقايسه با ساير اعياد از جمله عيد نوروز, جايگاه عيد غدير كجاست؟»

این وطن غدیری که سردار ذوالقدر از روی سر همه آیت الله های قبلی و فعلی بالای منبر رفته و در باره آن در بدترین و حساس ترین شرایط ( توطئه جنگ سنی و شیعه در منطقه) سخن گفته، در واقع تاریخش از دوره پادشاهی صفویه آغاز می شود و ما بزودی در پیک هفته اطلاعات جالبی را دراین ارتباط منتشر خواهیم کرد.