ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

توصیه های سردار معاون فرهنگی ستاد کل

پرویز مشرف های سپاه

چرا مجلس هشتم را طلب دارند؟

 
 
 
 

 

پاکستان، همیشه یک ژنرال دارد، از ضیاء الحق تا پرویژ مشرف. گاه بر اسب دولت و قدرت سوار می شوند، اما پس از مدتی لای چرخ دنده دمکراسی سنتی این کشور از این اسب پائین آمده و باز میگردد به پادگان ها و یا حداقل مثل "مشرف" لباس را کنده و با ارتش وداع می کنند.

در جمهوری اسلامی، نه یک مشرف، که چند ده ضیاء الحق و پرویز مشرف از دل سپاه و کم کم از دل ارتش مسلمان شده بیرون می آید و آنچه هنوز اجازه ترکتازی و اسب تازی به آنها نمی دهد نه دمکراسی نیم بند و پا در هوای ایران، که فضای بازمانده از انقلاب 57 است. همین است که پرویز مشرف های سپاه و بسیج و ارتش می کوشند در جلد نهادهای قانونی رفته و به کمک روحانیون هم اندیش خویش از آنجا به روی اسب قدرت بپرند.

انتخابات مجلس هشتم و ترس از عدم توان قبضه آن از اینجا ناشی می شود. این ترس و خیز را در سخنان سردار «مسعود جزایری» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح، در جمع مسئولان و فرماندهان بسیج شمال شرق تهران بخوانید:

«باید مواظب بود مجلس هشتم در دست کسانی نیفتد که از این سنگر به عنوان مكانی برای اعتصاب غذا، روزه سیاسی، تحریك نظام، اتاق عملیات علیه بخش‌های دیگر نظام و امثالهم سوءاستفاده كنند. مواظب باشیم سكان قانون‌گذاری كشور به دست كسانی بیافتد كه دغدغه‌های‌شان نه كسب قدرت شخصی و حزبی، بلكه ارتقای توانمندی‌های نظام باشد.»

آن توانمندی که سرداران؛ مجلس هشتم را در خدمت آن می خواهند کدام است؟

 

 

ا