مصاحبه نماینده رهبر در سپاه
مساجد سراسر کشور تبدیل
به شعبه حزب پادگانی می شود


 


سفسطه مجتبی ثمره
پول بی زبان نفت را
دولت لقمه والله بالله کرده

       پیک هفته 105  --------   6 آذر 1387  برابر 26 نوامبر 2008

  infos@peiknet.com  

اخبار هفته

هاشمی تکرای است

از سردار محصولی بگو!
فاطمه رجبی درزنجان
چاقو که دسته اش را نمی برد


سنگر بندی قدرت

 پشت  احمدی نژاد
نشریه عصرنو


جای عکس ها خالی است
افشای هویت پنهان24 بازجو و شکنجه گر

کشف شبکه جاسوسی
اشاره فرمانده کل سپاه
به پیوند سپاه و مراکز اتمی

حسن روحانی:
نه تنها امنیت اجتماعی،بلکه
امنیت غذائی هم درخطر است

مونتاژ55 هزار کرایسلر
سپاه
و دولت به یاری کرایسلرامریکا شتافتند

 آش را باجاش
فروش سهام 3 بانک ملت، تجارت و صادرات

سخنرانی پر اضطراب هاشمی
پس از 30 سال
رسیده ایم به لحظه ای تاریخی

مصاحبه تاج زاده
بزودی و برای چند ماه
انتخابات ایران
داغ ترین خبر دنیا خواهد شد

حکومت رمال ها
بر روان زنان بی پناه ایران
طلعت تقی نیا

چهار راه و کارگاه
تعزیر حکومتی، با تازیانه تجاوز، فقر، خودکشی...
امین علم الهدی

دکتر ابراهیم یزدی:
تصمیم گیرندگان ایران
تغییر شرایط جهانی را درک می کنند؟


 فیلم خشونت در خیابان
فیلم امنیتی
سخن می گویند

ایران
3 سال پس از بمباران
 با خرافات ‌مذهبی

7 خوانی

در برابر خاتمی
سعید حجاریان


پاسخ غیر مستقیم خاتمی
به آخرین سخنان رهبر!

مصاحبه ای در شهروند امروز
قتل آیت الله لاهوتی 

در اوین و بدست لاجوردی


با ایجاد 5 بسیج جدید
ایران را، سراسر پادگان نظامی میکنند

احمدجنتی :
حکومت یکدست
 هم باید حفظ شود
!

"هادیان سیاسی"
نام رسمی حزب پادگانی
که 5 سال پیش تاسیس شد

 جانشین فرمانده کل ارتش
خلیج فارس کوچک است
پیش به سوی اقیانوس هند!

 قتل دکتر سامی

و نقش احمدی نژاد

دکتر مهدی خزعلی


مصاحبه علی مطهری

پسرآیت الله مطهری:

احمدی نژاد

اعتماد به نفس زیادی

و ساده لوحی بی حد


 

هشدار وزیر کشور خاتمی:
کانون قدرت
در تدارک حوادث نا گوار است

موسوی لاری: همه فعالان سیاسی اصلاح طلب تلاش دارند تا افکار عمومی را به شرکت در انتخابات آینده متقاعد کنند، اما زمزمه‌‏هایی شنیده می‌‏شود که برخی کانون‌‏های قدرت از یک سری نظرسنجی‌‏های ساختگی نام می‌‏برند که به نظر می‌‏رسد مقدمه چینی برای حوادث ناگوار آینده است. در صورت تداوم این موضوع آن را افشا خواهیم کرد. (با آنکه موسوی لاری نمی گوید این نظرسنجی ها چیست و چه ارتباطی با انتخابات و مقدمه چینی برای حوادث ناگوار دارد، اما می توان حدس زد که می خواهند بموجب نظرسنجی ها یک دوره دیگر ریاست جمهوری احمدی نژاد را تمدید کنند، زیرا موسوی لاری به تلاش اصلاح طلبان برای شرکت مردم در انتخابات اشاره می کند و توطئه باید علیه این تلاش باشد.)


حسن روحانی:
با نفت بشکه ای 30 دلار
"کاسه چه کنم؟" باید دستمان بگیریم
برای نظارت بر صندوق های رای و شمارش آراء دوربین
مدار بسته بگذارید تا معلوم شود چه می کنند!

نتیجه 8 سال جنگ، یک هزار میلیارد دلار خسارتی است که به کشور وارد آمد. در سه سال گذشته 200 میلیارد دلار نفت فروختیم، اما معلوم نیست با این پول چه کردند و اکنون اگر نفت به بشکه ای 30 دلار برسد چه باید بکنیم؟ درحالیکه همه کشورهای نفتی د راین مدت پول برای روز مبادا که همین امروز است ذخیره کردند. برای انتخابات آینده که هنوز تصمیم نگرفته ام برای آن کاندیدا شوم یا خیر، پیشنهاد می کنم در سالن‌های برگزاری انتخابات و شمارش آرا دوربین نصب شود و ناظران احزاب و نامزدهای انتخاباتی از اتاق دیگری و از طریق دوربین مدار بسته بر فرآیند انتخابات نظارت کنند. بر اساس برخی برآوردها بازسازی و ترمیم عقب ماندگی بخش کشاورزی نیازمند 120 میلیارد دلار و بازسازی و توسعه صنعت نفت ایران نیازمند بیش از 100 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری است. کشور نیازمند سرمایه و پول است. این در حالی است که بخش خصوصی داخلی کشور حداقل 200 میلیارد دلار و ایرانیان خارج از کشور نیز چیزی بین 600 تا800 میلیارد دلار سرمایه را در اختیار دارند.


عبور از کولونیالیزم حزبی
دست رد کردستان ایران بر سینه‌ احزاب کردی
رایزنی‌های وسیع جهت تشکیل
جبهه‌ آزادیبخش کردستان

در روزهای اخیر مقاله ای را وزارت اطلاعات و امنیت جمهوری اسلامی با عنوان بالا برای سایت های خبری مخابره کرده است. متن این مقاله می خواهد بگوید مردم کردستان ایران دیگر احزاب محلی را قبول ندارند و یک جبهه در کوه های قندیل با حمایت مالی و لجستیکی امریکا و دولت دمکرات کردستان عراق تشکیل شده که بزودی وارد عمل خواهد شد. آشکار است که این مقاله نویسی ها در جهت توجیه یورش مسلحانه ای دیگر به کردستان ایران، در چارچوب همان نگرانی است که سردار سرلشکر رشید در مصاحبه روز یکشنبه گذشته خود اعلام داشت. یعنی خاتمه دادن به نگرانی های موجود در باره کردستان و خوزستان و بلوچستان. این مقاله هیچ نکته دیگری ندارد و فاقد هر نوع ارزش بازانتشار است و ما صرفا برای آگاهی عمومی این چند خط را درباره آن نوشتیم و حتی در تیتربندی و زنگی سازی بخشی از خبر هم دست نزدیم زیرا قطعا با همین شکل و شمایل برای دیگر سایت های خبری نیز ارسال شده است!


دو کشف جدید آیت الله جنتی
آیت الله مدرس بسیجی بود
تحصیل دختران مانع ازدواج شده

پدرروزنامه نگاری نوین ایران
دیدار و گفتگوی دکتر الهی
با کسینجر، کندی و کاسترو


روز دانشجو در دانشگاه علم و صنعت
رهبر می آید - رهبر نمی آید!

خبرگزاری دولتی فارس خبری حاکی از «حضور مقام معظم رهبری در مراسم روز دانشجو در دانشگاه علم و صنعت» منتشر کرد. اندک زمانی بعد این خبر از سایت این خبرگزاری حذف شد و متن دیگری جانشین آن شد. ظاهرا این حذف خبر ناشی از اطلاع یافتن دانشجویان و تظاهرات در محوطه سخنرانی و یا حوادث جانی صورت گرفته است و یا با همین ملاحظات اصل حضور منتفی شده است! این نوع برنامه ها همیشه از قبل تدارک و تنظیم می شود و در یک سالن عده ای از بسیجی ها خارج و داخل دانشگاه را در محاصره افراد سپاه در سالن می نشانند و سپس رهبر سرزده وارد می شود و سخنرانی می کند و چند نفری هم همآهنگ شده سئوالاتی را طرح می کنند تا ظاهر ماجرا رعایت شده باشد!


سایت نوشتاری و شنیداری "تهیه"
بانو برقعی
با کدام "راز" درقم به قتل رسید؟


آنکه با نفت 150 دلاری...
با نفت 5 دلاری چه می کند؟

ابطحی ـ  معروف است که کسی ادعا کرد زور بازوی من و رستم دستان در یک اندازه است. حاضران که تعجب کرده بودند پرسیدند چگونه؟ گفت چون نه من و نه رستم نمی­توانیم این درخت تنومند را از زمین دربیاوریم. رییس جمهور گفته­اند با نفت ۵ دلاری هم کشور را اداره می­کنند. حالا وقتی با نفت ۱۲۰ دلاری کشور به این شکل اداره شد، با نفت ۵ دلاری هم البته!


مصاحبه با بهزاد نبوی
قدرت، اصلاح ‌طلبان را خطر می‌داند و در حمایت از احمدی‌نژاد می ‌گوید:
دولت بی کفایت
بهتراز دولت براندازاست!

اختلاف نظر بر سر حاکمیت یکه سالاری (سلطنتی) و گروه سالاری (الیگارشی) را نباید فراموش کرد. قدرت های تاثیرگذار کماکان از وضع موجود حمایت می کنند. البته امیدواریم آنها نیز متوجه هزینه این حمایت ها باشند، گرچه همان گونه که گفتم شواهد حاکی از آن است که این قدرت ها هنوز هم محکم و قاطع پشت احمدی نژاد ایستاده و حامی وی هستند. تاکنون چند نفر طرح اقتصادی احمدی نژاد را بصورت مکتوب و مدون دیده اند؟ آنچه ما تا امروز شنیده ایم محدود به یکسری شعارهایی است که در سخنرانی ها یا مصاحبه های تلویزیونی گفته می شود. فقط می دانیم قرار است به 60 میلیون ایرانی ماهانه 40 تا 70 هزار تومان پول بدهند و این تبدیل به یک شعار انتخاباتی شده است.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------


تماس با پیک - تبلیغات در پيك

دیدگاه ها

یک اتفاق
ساده و تکراری
م. د

نشسته بودیم شرکت و در شش وبش احوال خودمان بودیم که دوستی زنگ زد: چه نشسته ای که اتومبیلم را بردند. پرسیدم:
- در ماشین قفل نبود؟
- چرا.
- قفل و زنجیر نکرده بودی؟
- چرا.
- چرا و کوفت. پس حتمن یارو کلید داشته.
- تو اولین نفری نیستی که اینو میگی. دوم این که دارم میرم آگاهی. تو هم بیا.

آگاهی نگو محشر کبرا بگو. همین طور راه به راه است که با دستبند و مامور آدم میآورند. ماموری که برای سرقت اتومبیل دوستم پرونده تشکیل داد یک کلمه نپرسید که به کسی شک داری یا نه. که البته داشتیم و به ضرب و زور پارتی و این که من و سرهنگ فلانی تو بچگی لگد به یک توپ میزدیم، اسم شخص مشکوک را محبت فرموده پرسیده ودرج نمودند. در میانه این مذاکرات مهم ( برای دوستم ) برادر نیروی انتظامی از من با احترام خواستند که اتاق را ترک کنم. آخر مال باخته کس دیگری بود.
روی صندلی در راهرو نشسته ام . ماموران پسری را با دستبند میآورند. خیلی جوان است. نباید بیش از 20-21 سال سن داشته باشد. با آمدن او دو زن و یک مرد به استقبالش میروند. حتمن از بستگانش هستند. زیر چشم چپ پسر جوان متورم است. به قول آگاهی چی ها حتمن مورد پذیرائی قرار گرفته! جرمش نگهداری مال غیراست. که این مال عبارت از یکدستگاه موتور سیکلت است. خودش که نه، بستگانش میگویند که موتور را از دوستش به امانت گرفته بود تا در خیابان ها ویراژی بدهد و حالی کند. بی خبر از دزدی بودن آن، و حالا هم که امانت دهنده فراری است و او هم زیر ضرب.
مادر و شاید یکی از بستگانش صندلی نزدیک من را انتخاب می کند. میگویم خود این آقا پسر بهتر از همه، جای طرف را بلد است. زن با بی تفاوتی میگوید "خودمون هم جاشو بلدیم". کم مانده اسفناج روی مخم سبز شود.
وادامه میدهد " آخه پای داداشم در میونه. میدونی، داداشم تو کار خلافه. خلاف سنگین. اون پیغام داده که اگه منو بفروشین، تلافی میکنم".
یکباره دلم برای این پسر خیلی میسوزد.
زنی را میآورند. بلند قد. مانتو و روسری خوشرنگی بر تن و سر دارد. سی و چند ساله به نظر میرسد. دست راستش با دستبند به دست چپ خواهر نیروی انتظامی متصل است. به همراهش سه مرد نیز وارد میشوند. هر سه شوهران او هستند! بانو با شناسنامه های جعلی با هر سه این آقایان ازدواج کرده است. موقت یا دائم؟ مگر مهم است؟ نمیدانم جرمش جعل اسناد دولتی است یا ازدواج ها. توی دلم میگویم یکی هم پیدا شد که جواب ما مردها را بدهد. چه طور ما می توانیم چند زن داشته باشیم و او باید به یک شوهر راضی باشد؟! بگذریم. شغل مرد ها جوری بوده که هر از گاهی به تهران می آمدند. لذا، پذیرائی از شوهران مختلف با فاصله های زمانی ضمن تشکر وافر از تکنولوژی دیجیتال( موبایل ) امکان پذیر بوده است. طرفه این که هر سه مرد از شوهرداری بانو کمال رضایت را داشتند!
یک باره راهرو پر از صدای فریاد و جیغ و ضجه میشود. پسر جوانی را دستبند زده میآورند که شاید 19- 18 ساله باشد. قد و بالای بدی ندارد. زنی که ضجه میزند، از حال میرود. چند مرد به سمت پسر یورش می برند. ماموران به سرعت پسر را وارد اتاقی می کنند.
خانواده پسر و زنی که ازحال رفته بود در یک بلوک ساختمانی زندگی می کنند و به عبارتی همسایه یکدیگر هستند. زن دختری 13 ساله دارد. ادامه را خودتان حدس بزنید....
لقمه را که نباید جوید و در دهان خواننده گذاشت.

مردم نام هائی را که

خود انتخاب کرده اند دوست دارند
خیابان ها
در اسارت


گزارش دریافتی
حرف های

مردم با یکدیگر


این 10 هزار هم

روی آن 100 هزار

بسیج  سپاه پاسداران در تبلیغی پر سر وصدا راه اندازی 10 هزار وبلاگ بسیجی را خبر داده است. مسئولان سپاه و بسیج به شدت نگران "براندازی نرم" شامل روزنامه نگاری، وبلاگ نویسی و هر نوع اعتراض غیر مسلحانه و صلح آمیز هستند و با 10 هزار وبلاگ بسیجی می خواهند با تهدیدات اینترنتی مقابله کنند و اهداف خود را در فضای مجازی تبلیغ کنند. کسی نیست بپرسد شما که با داشتن چندین شبکه رادیو و تلویزیونی و ماهواره و هزاران منبر در مساجد تقریبا خالی وتریبون نماز جمعه و هزاران هزار مداح و پا منبری خوان در امام زاده ها و سقاخانه ها نتوانسته اید این اهداف را نفوذ بدهید و از راه افتادن کانال تلویزیونی ماهواره ای "بی بی سی" احساس خطر می کنید و حتی از فیلتر کردن سایت " الف" احمد توکلی و "امروز" مشارکتی ها هم ابا ندارید، چگونه می خواهید با راه اندازی این ده هزار وبلاگ که نویسندگان کم سواد بسیجی مطالب آن را خواهند نوشت و خوانندگانی کم شمار و کم سوادتر از نویسندگان بسیجی این مطالب را خواهند خواند، عصای موسی بسازید و از براندازی نرم بگذرید؟ این سخنان اگر خریدار داشت و بر واقعیت جامعه منطبق بود، همان ده‌ها میلیون ساعت برنامه تلویزیونی و رادیویی کافی بود تا "حقیقت"  را در اذهان مردم بنشاند. به قول یکی از خردمندان" دروغ اگر میلیون‌ها بار هم تکرار شود به هر چیزی تبدیل خواهد شد مگر حرف راست!"

گزارش دریافتی از تهران
درگیری با مردم
فریاد خشم مردم را
 جدی باید گرفت

ردم خطاب به مامورانی که خانه یک مجروح جنگی را در در مسیر جاده مطهری- شریعتی خراب کردند: دولتی که وزیر کشورش در خانه 30 میلیاردی می نشیند، باید خانه محقر مردم را بر سرشان خراب کند.

مجروح جنگی، درحالیکه پیراهن خود را شکافته و سینه مجروح خویش را به ماموران دادستانی نشان میداد: خانه امثال من را ویران می کنید. چرا سراغ رستوران 7 میلیاردی سرخوش نرفتید که در همین طرح است؟

نماینده دادستانی کل کشور: برای خودت کردی که رفتی جبهه و جنگ. به من چه مربوط است؟