پیام های مردم روی سایت کلمه
دفاع از حقوق زحمتکشان ایران
در دل جنبش سبز مردم ایران

 

مصاحبه اعظم طالقانی
تلاش اختلاف افکن های نفوذی
برای جداکردن طالقانی
ازخمینی

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

15 بهمن

1388

4 فوریه

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار


 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

جلسه محرمانه 4 ساعته
درویلای بادامچیان در لواسان

این خبر از طریق منابع قابل اعتماد لبنان، 3 شنبه شب گذشته، جهت انتشار دراختیار پیک نت قرار گرفت. طی روز گذشته، یعنی دیروز، ما توانستیم با منبع خبر ارتباط برقرار کرده و پس از آگاهی از جزئیات بیشتری که از انتشار آن معذوریم، درستی آن را تدقیق کنیم.متن خبر:

« صبح 23 ژانویه، در حوالی لواسانات واقع درشمال تهران، یک جلسه محرمانه که در آن بین 60 تا 70 تن از اعضای نظامی و غیر نظامی بلند پایه حزب الله لبنان شرکت داشته اند تشکیل شده است. نظامی های لبنانی همگی لباس شخصی به تن داشته اند و با خودروهای مختلف و در یک فاصله زمانی 3 ساعته به این محل منتقل شده اند. محل جلسه، ویلای بزرگ اسدالله بادامچیان عضو رهبری حزب موتلفه اسلامی و نماینده مجلس هشتم بوده و مذاکرات محرمانه آن در حدود 4 ساعت ادامه داشته است.

احمدی نژاد، رحیم مشاعی مصلحی وزیر اطلاعات، سرتیپ نجار وزیر کشور و سرتیپ احمد وحیدی وزیر دفاع حضور داشته اند. 5 تن  از اعضای  رهبری  حزب الله  لبنان نیز برای شرکت  در این  جلسه به تهران فراخوانده شده بودند.  

از جمله موضوعات مورد مذاکره اوضاع سیاسی داخلی ایران در 22 بهمن بوده است. طبق تحلیل  اطلاعاتی- امنیتی ارائه شده، رویاروئی دولت ایران با مردم  نمی تواند بیش از یکسال دوام بیاورد و به همین دلیل باید دولت سریعا وارد فاز سرکوب همه جانبه و بویژه حذف شود. روی پیشنهاد حذف، شرکت کنندگان لبنانی جلسه تاکید داشته اند.

مقامات ایرانی، در پاسخ به نگرانی های بیان شده از سوی لبنانی های حاضر درجلسه، به آنها مژده داده اند که نگران اوضاع داخلی ایران نباشند. درعین حال که برنامه اتمی ایران بزودی وارد مرحله اجرائی خواهد شد.»

پیک نت: با آنکه برای ما بسیار مهم بود بدانیم منظور از کلمه "حذف"، همان طرح به حرکت در آمدن ماشین ترور در ایران است یا نه؟ منبع خبری نتوانست تفسیر دقیقی از این کلمه که درجلسه مذکور بیان شده ارائه دهد. درعین حال که برای ما همچنان نا معلوم است که اگر منظور از حذف، ترور بوده، آیا تیم هائی از لبنانی ها قرار است در ایران دست به عملیات مشترک با تیم های ترور سپاه بزنند و یا هر کدام بصورت جداگانه دست به عملیات خواهند زد.

پیشنهاد مشخص ما به همه کسانی که از راه افتادن حمام خون درایران نگران هستند، اینست که مستقیما درباره این جلسه از اسدالله بادامچیان در مجلس سئوال شود و ساعات حضور و غیبت افراد یاد شده در بالا در محل کارشان نیز تحقیق شود.


بیانیه مهدی کروبی خطاب به ملت ایران برای راهپیمائی 22 بهمن
بجای لفاظی و تهدید
به خواست ملت گردن بگذارید
!

سرکوب، بازداشت و زندان فله ای فعالان سیاسی و روزنامه نگاران و دانشجویان، دادگاه های نمایشی، اعدام و اعمال مجازات های سنگین و ایجاد فضای امنیتی راهکار مناسبی برای مهار آنچه رخ داده و می دهد نیست. تمکین به خواست ملت و به رسمیت شناختن حقوق آنان راه خروج از بحران موجود است. من از مراجع بزرگ تقلید و علمای اعلام و حوزه های علمیه و تمام رجال و شخصیت های معتبر اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و نیز از عقلای بزرگ قوم از سر دلسوزی درخواست می کنم تا دیر نشده به دور از مشاجرات لفظی بی حاصل، با ارائه طرح های واقع بینانه به داد اسلام و مردم برسند. مراجع معزز میدانند که آنچه امروز بر این کشور و مردم می گذرد، چه بخواهیم و چه نخواهیم، بنام اسلام و تشیع و روحانیت است. بنابراین هر کس به اندازه توانش باید از آبروی اسلام و حقوق مردم دفاع کند. متولیان امر هم شیوه و روش خود را عوض کنند و بدانند که نه سکوت و عقب نشینی ما و نه تهدید و ارعاب و خشونت آنان مشکل را حل نمی کند.


کالبد شکافی زهرا کاظمی

این دو عکس مربوط به زمان کالبدشکافی دکتر زهرا کاظمی، عکاس بین المللی است، که پس از سالها که از قتل او در جریان شکنجه و اعتراف گیری می گذرد، به تازگی انتشار یافته است. این قتل، از جمله قتل هائی است که قاضی مرتضوی و دستیارش "بخشی" مرتکب شده اند. حدس و گمان آنست که انتشار برخی اسناد و عکس های جنایات سالهای گذشته، پس از اوج گیری اختلافات درونی در وزارت اطلاعات وامنیت تازه آغاز شده است و باید منتظر اسناد و عکس های دیگری نیز بود. زهرا کاظمی براثر ضربه ای که درجریان اعتراف گیری به سر وی وارد آمد خونریزی مغزی کرده و کشته شد. او هنگام عکس برداری از خانواده های زندانیان سیاسی در برابر زندان اوین دستگیر شد و قاضی مرتضوی بلافاصله دست به کار شد تا یک پرونده جاسوسی برای وی درست کند، که با کشته شدن خانم کاظمی، این سناریو ناکام ماند. سناریوئی که بعدها با خانم هاله اسفندیاری دنبال شد و اکنون نیز به نوع دیگری در ارتباط با بازداشت شدگان کودتای سپاهی 22 خرداد ادامه دارد. داستانی 30 ساله که میرود تا 31 ساله شود.


در شهر کاشان
پخش شبانه فیلم
جنایات سرکوگران در روز عاشورا

دهه فجر در شهر صنعتی اراک
کارگران حقوق می خواهند!

نه بدن سالم و نه عقل سالم
80 باشگاه توانمندی تهران
از ترس تجمع مردم بسته می شود؟


درحاشیه کنفرانس داووس
قبول عقب نشینی اتمی باطلاع آژانس اتمی رسانده شد

22 بهمن
وحشت از فتح سبز خیابان انقلاب ومیدان آزادی

سپاه (احتمالا در همآهنگی با شورای امنیت ملی)  تدارک و برنامه ریزی مراسم 22 بهمن را برعهده گرفته است. بموجب این برنامه ریزی، مسیر خیابان آزادی بدون اطلاع قبلی از سحرگاه 22 بهمن بطور کامل بسته خواهد شد. تلاش سپاه اینست که تمام ورودی های به خیابان آزادی در حد فاصل میدان انقلاب تا میدان آزادی را بسته و از هرگونه ورود جمعیت به داخل خیابان آزادی و بهم پیوستن آنها جلوگیری نماید.

جمعیت دولتی از غرب و جنوب میدان آزادی به این مکان آورده خواهند شد. هدف جلوگیری از ورود راهپیمان واقعی و معترض به کودتای 22 خرداد به میدان آزادی و برگزاری نمایش دولتی در میدان آزادی و مخابره آن به رسانه های جهان و اعلام ختم اعتراضات و نابودی جنبش سبز است.

میهمانان خارجی دهه فجر و خبرنگاران خارجی، تحت نظارت و برنامه ریزی قبلی از مسیر شمال میدان آزادی وارد میدان شده و در جایگاه ویژه مستقر شده و فقط امکان مخابره آنچه می بینند را دارند.

برای پر کردن میدان آزادی نیاز به دویست هزار نفر است و سپاه امیدوار است با برنامه ریزی های انجام داده و بکارگیری جمعیت دولتی و براه انداختن نهضت اتوبوسی، این جمعیت را از تهران و شهرهای اطراف ایران فراهم کرده و به نمایندگان رسانه های بین المللی وانمود نماید که همه جمعیت ایران موافق نظام اند تمام برنامه ریزی 22 بهمن را سرداران سپاه تنظیم کرده اند.(برگرفته از ندای سبز)


نگاهی به عراق پس از شوک درمانی
"شوک درمانی" امریکائی با ایران چه می خواهد بکند؟

به آنها که هنوز متوجه نشده اند طرح امریکا برای "شوک به ایران" یعنی چه؟

به آن هاکه تصور می کنند با بمباران ایران از شر جمهوری اسلامی می توان خلاص شد!

به آنهاکه تصورمی کنندباهمین شوک وشوک های پس از آنست که "امام زمان" درایران ظهور می کند!


مصاحبه جدید موسوی، در یک بیت از سرودهای انقلاب 57
باید دوباره، از ریشه روئید!

مصاحبه میرحسین موسوی بمناسبت 22 بهمن

جنبش سبز مردم

ادامه مقاومت ملت ما در برابر

دیکتاتوری شاه و تهاجم صدام است


بموجب تصمیم ستاد کودتای سپاهی 22 خرداد
زندان رجائی شهر
تبعیدگاه بازداشت شدگان سیاسی

عبدالله شهبازی:
جمهوری اسلامی در اسارت شبکه نظامی- سیاسی حجتیه


سوابق معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد
محمدعلی  رامین
مو خرمائی شهر ما "دزفول"


کارزار تازه مردم
افشای مراکز اطلاعاتی سپاه در محلات و خیابان های تهران


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


صفحه اول پیک نت

با سلام خدمت مدیریت محترم سایت پیک نت- خواستم خدمت شما عرض کنم که ما درایران فقط صفحه اول سایت را میتوانیم ببینیم ونمیتوانیم وارد داخل صفحات شویم. همه فیلتر است. از شما درخواست میکنیم جهت اطلاع رسانی و خواندن خبرها راهکاری را اعلام فرمائید.

پیک نت: دوست گرامی که امیدواریم این یادداشت را ببینید. پیش از شما خوانندگان دیگری نیز این مسئله را با ما درمیان گذاشته بودند و به همین دلیل ما سعی می کنیم رئوس مهم ترین خبرها را در صفحه اول درج کنیم و عناوینی برای خبرها انتخاب کنیم که با خواندن آنها و با بالای تیتز و زیرتیترهای کوچکی که انتخاب می کنیم، کلیات خبر را در همان صفحه اول به اطلاع خوانندگان برسانیم.مطالب پیک در"فیس بوک" هم قابل دسترسی است. بیش از این کاری از دست ما بر نمی آید.


قطع اینترنت
هدیه جشن های
دهه فجر

مخابرات بعنوان برگی از برگ های جشن های دهه فجر اینترنت را در ایران فلج کرد. در بسیاری از شهرهای ایران و از جمله تهران، در بسیاری از ساعات روز دسترسی به اینترنت تقریبا ناممکن شده است. تخریب ارتباط های اینترنتی به گونه ای انجام شده که روز گذشته، نه تنها در شهرهای جنوبی کشور، بلکه در شیخ نشین های خلیج فارس نیز ارتباط های اینترنتی که با ایران مشترک است نیمه فلج شد. حدس زده می شود، که قطع ارتباط های اینترنتی در روزهای اخیر آزمایشی باشد برای قطع کامل اینترنت در روزهای قبل از 22 بهمن. قطع اینترنت در ایران، حتی اموراینترنتی ادارات را نیز روز گذشته در شهرهای بزرگ کشور با مشکلات بسیار روبرو کرد.


تیراندازی و قتل
در اتوبان باقری

با سلام- یکشنبه شب ساعت 11  نیروهای گشت شبانه بسیج، با راننده یک اتومبیل سواری در حکیمیه (شرق تهران ) درگیر شدند. راننده  که فردی درشت هیکل و بلند قامت بود  پس از ضرب و شتم آنها توانست از محل بگریزد اما او را تعقیب کردند و در اتوبان باقری با شلیک 9 گلوله مستقیم او را کشتند. این خبر که خود درجریان و حتی شاهد آن بودم در روزنامه ها انعکاس نیافته و به همین دلیل برای شما نوشتم تا اطلاع رسانی کنید. اطلاع ندارم که این فرد را به چه دلیل می خواستند دستگیر کنند.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)