تصمیمی با دو هدف
انتقال دفتر کار احمدی نژاد
به یکی از پادگان های سپاه

 

در جلسه فوق العاده شورای امنیت ملی
ظهر عاشورا، فرماندهی تهران
از سردار احمدی مقدم گرفته شد

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

12 دیماه

1388

2 ژانویه

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

بخش پایانی انتشار قانون اساسی
ج. اسلامی
 حق دخالت
در اموردیگر
ملت ها را ندارد!


 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

سهراب زند- گزارش برای پیک نت
روی پل کالج
آینده سقوط به دامن
جنگ شهری را دیدم

من امروز از ایران بازگشته ام و با سرعت  این چند مورد را در باره روزهای تاسوعا و عاشورا، که خود ناظر بودم برایتان می نویسم. من عاشورای امسال را با 21 بهمن 57 مقایسه می کنم که شخصا در حوادث آن نیز شرکت داشتم. آنچه روزعاشورا روی پل کالج دیدم خشم و نفرت توام با عزمی بود که اگر حکومت در تفسیر آن دچار اشتباه شود، ایران را طعمه بزرگترین حریق خانگی خواهد کرد.


تفسیری بر بیانیه جدید موسوی
فرا خوان دیگر نیروها

به حلقه محاصره دولت کودتا
م. روشا


کارناوال دفاع از امام حسین و حمایت از رهبر

عکس های این شماره اختصاص دارد به تظاهرات حکومتی دفاع از علی خامنه ای به بهانه توهین به امام حسین در روز عاشورا! عکس ها از سه خبرگزاری فارس، ایسنا و مهر انتخاب شده اند و نمونه ای اند از پشت جلد سناریوی ظهر عاشورا! اینها را آورده بودند تا از اقا دفاع کنند و توهین به امام رضا را محکوم!


از یک گزارش دریافتی
دولت نیمه فلج است
و کشور از حرکت باز مانده

گزارشی از عاشورا و شام غریبان در شهر اراک


لوموند دیپلماتیک ماه دسامبر منتشر شد
لوموند دیپلماتیک ماه دسامبر با 13 مقاله انتشار یافت و روی شبکه اینترنت قرار گرفت. دراین شماره می خوانید:

 1- بدهي دولتي، نعمتي الهي  - مبارزه ما -2 - چهره هاي متعدد ارنست رنان 3 - به 4-دنبال نشانه هاي محو گشته آلمان شرقي-5اينترنت هيولاهاي پس از بحران را مي زايد 6 -طرح Z :ممتاز ترين دروغ تاريخ شيلي7- Drone، مرگي که از آسمان نازل ميشود8- انحصار تقریبا مطلق آمريکا 9- دو مانع، سد راه کپنهاگ 10- ولادی وستوک را تب جنبش های اجتماعی گرفته است11- نشانگان بیماری «پیکاله وو»-12پاکستان برای خود دشمن تراشی می کند 13- انتخابات ميانمار(برمه) با تکيه بر سلاح


صبح امروز (جمعه 11 دیماه)اعلام شد

راه حل پنجگانه موسوی

برای برون رفت از بحران

رئوس بیانیه 11 دیماه میرحسین موسوی

برای مراسم عاشورای حسینی علیرغم درخواستهای فراوان، نه جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی اطلاعیه دادند و نه حجت الاسلام و المسلمین خاتمی اطلاعیه صادر کردند و نه بنده و دوستانم. با این وصف یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خود جوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی مانند.

مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها، تیراندازی ها و آدم زیر کردن ها و ترورهاست . جالب آنکه در بعضی از این فیلم ها دیده شده است که مردم در پشت چهره نیروهای انتظامی و بسیجی مهاجم برادران خود را می بینند و در شرایط بحرانی و پر از خشم و هیاهوی آنروز سعی می کنند بدانها آسیبی نرسد. اگر صدا و سیما یک جو انصاف و عقل داشت می توانست برای تلطیف فضا و نزدیک کردن مردم به همدیگر گوشه ای از این صحنه ها را نشان دهد. ولی هیهات!

گیرم که چند روز با دستگیریها، خشونت ها، تهدیدها و بستن دهان روزنامه ها و رسانه ها سکوت برقرار کردید، تغییر قضاوت مردم را نسبت به نظام چگونه حل می کنید؟ تخریب مشروعیت را چگونه جبران می نمائید؟ نگاه ملامت آمیز و متعجب همه جهانیان از این همه خشونت یک دولت به ملت خود را چگونه تغییر می دهید؟ با مشکلات بر زمین مانده اقتصادی و معیشتی کشور که به دلیل ضعف مفرط دولت روز به روز وخیم تر می شود چه می کنید؟

بنده به صراحت و روشنی می گویم فرمان اعدام و قتل و زندان کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد .سخنان روز چهارشنبه میدان انقلاب و قبل از آن نماز جمعه هفته پیش دانشگاه که توسط چهره های منتسب به نظام ایراد گردید، نتایج هر نوع اقدام تروریستی را مستقیما به سمت کانون نشانه خواهد رفت و گره مشکل بحران کنونی را ناگشودنی خواهد ساخت. گوساله و بزغاله خواندن بخش عظیمی از جامعه و خس و خاشاک نامیدن آنان و مباح کردن خون عزاداران حسینی فاجعه ای است که هم اکنون توسط افرادی مشخص و صدا و سیما در جامعه رخ داده است.

آنچه به بنده به عنوان یک فرد کوچک این جامعه مربوط می شود، استقبال از هر هجمه ای در راه اسلام و کشور عزیزمان است و سخنان چند روز اخیر بنده را به یاد کلام امام رحمه الله علیه می اندازد که ”بکشید ما را، ما نیرومند تر می شویم”. بنده ابایی ندارم که یکی از شهدایی باشم که مردم بعد از انتخابات در راه مطالبات به حق دینی و ملی خود تقدیم کردند و خون من رنگین تر از آن شهدا نیست.

بنده به صراحت می گویم تا وجود یک بحران جدی در کشور به رسمیت شناخته نشود، راهی برای خروج از مشکلات و مسائل پیدا نخواهد شد.

تهمت بی دینی و همراهی با قدرت های بیگانه مستکبر و افراد بدنام و جریان های منحوسی چون منافقین به فرض آنکه به حذف فیزیکی تعدادی از خدمتگزاران اسلام و مردم منتهی شود، ناشی از چشم بستن به ماهیت مشکلات ملی کشور است. من به عنوان یک دلسوز می گویم منافقین (مجاهدین خلق) با خیانت ها و جنایت های خود مرده اند، شما برای کسب امتیازهای جناحی و کینه ورزی آنها را زنده نکنید .

از این که بازار اسلامی ما تبدیل به یک بازار مکاره برای کالاهای بیگانه شده است رنج می بریم. ما به شدت با فساد موجود که ناشی از سیاستهای سوء و عدم تدبیر است مخالفیم. ما می گوئیم نهاد بزرگ و تاثیر گذاری چون سپاه اگر هر روز چرتکه بیاندازد که قیمت سهام چقدر بالا و پائین رفته نمی تواند از کشور و منافع ملی آن دفاع نماید؛ هم خود به فساد کشیده می شود و هم کشور را به فساد می کشاند. ما می گوئیم و حاضریم در مباحثات نشان دهیم که امروز منافع و حقوق مستضعفان و کارگران و کارمندان و سایر اقشار ملت در یک فساد بزرگ در حال غرق شدن است. جنبش سبز مخالف دروغ است و آنرا آفتی خانمان برانداز برای کشور می داند و از اینرو دروغ های سیاسی و امنیتی و اقتصادی و فرهنگی و امثال آنرا خطری بزرگ برای کشور می دانیم.

مضحک است که به ما تهمت اهانت به قرآن، عاشورای امام حسین و یا پاره کردن عکس حضرت امام قدس سره زده شود. بدترین نوع حرمت شکنی کشتن بندگان بیگناه و عزادار در روز عاشورا و در ماه های حرام است .

اندیشیدن به این گونه راه حلها که عده ای توبه کنند و عده ای معامله کنند و بده و بستانی صورت گیرد عملا به بیراهه رفتن است .

دولت باید مسئولیت پذیری مستقیم در مقابل ملت و مجلس و قوه قضائیه داشته باشد و پاسخگوی مشکلاتی باشد که برای کشور ایجاد کرده است.

قانون شفاف و اعتماد برانگیز برای انتخابات باید تدوین شود، به نوعی که اعتماد ملت را به یک رقابت آزاد و منصفانه و بدون خدعه و دخالت قانع سازد. این قانون باید جلوی دخالت های سلیقه ای و جناحی دست اندرکاران نظام را در همه سطوح منتفی سازد.

زندانیان سیاسی باید آزاد شوند و حیثیت و آبروی آنها احیاء شود.

آزادی مطبوعات و رسانه ها و اجازه نشر مجدد روزنامه های توقیف شده جزء ضروریات روند بهبود است. پارازیت ها و محدودیت های اینترنتی خاتمه یابد.

اجتماعات قانونی به رسمیت شناختن شود و حقوق مردم برای اجتماعات قانونی و تشکیل احزاب و تشکل ها و پایبندی به اصل ۲۷ قانون اساسی رعایت شود.


از ابتکارات سردار نقدی
شرکت های سهامی
قمه بدستان و شمشیرکش ها

اعتراف بی سیم انتظامی در روز عاشورا
هدف مردم خیابان انقلاب است
با کلانتری ها کاری ندارند
!

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


انتشار نامه روحانی مقیم یزد
همه اتفاقات
 بیت رهبری
آنها نیست
که منتشر شده


دهان برادران
باز مانده بود!

با عرض سلام و خسته نباشید به شما- می خواستم چند نكته را در مورد مطالب مربوط به افشای پشت پرده بیت رهبری بنویسم. این مقاله تقریبا كامل است اما در مورد مناقصه ایرانسل و دخالت اقای خاتمی و وزارت آقای سلیمانی خیلی ها ایراد گرفتند. تا جائیكه من هم می دانم، در زمان آقای خاتمی آقایان عارف و معتمدی وزرای مخابرات بودند و آقای سلیمانی در زمان احمدی نژاد به پست وزارت مخابرات رسید كه خواهش می كنم این قسمت اصلاح شود، تا ایرادات شكلی برادران بسیجی دفع گردد. این نكته را هم بگویم كه این مقاله خیلی باعث شوك بسیجیان و اصحاب ذوب در ولایت شده است .چند نفرشان را می شناسم که دهانشان باز مانده بود.

با تشكر مجدد


جبهه سبز
در لرستان

جبهه سبز استان چهارمحال و بختيارى اطلاعیه ای خطاب به مردم ایران صادر کرد. دراین اطلاعیه می خوانید:

ما با دنيا جنگ نداريم. ما صلح و آزادى و استقلال را براى ملت خود و همه‏ ملت‏هاى جهان می ‏خواهيم و خواستار همزيستى مسالمت‏آميز با همه‏ كشورهاى جهان هستيم، اما بدون شك منافع ملى و مصالح مردم و ميهن اسلامى را اولويت خود مى‏دانيم و بر سر آن معامله نخواهيم كرد. ياران نهضت سبز در پى آگاهى، آزادى، سربلندى و پيشرفت ايران اسلامى هستند و با نفى خشونت و تخريب، نسبت به آرمان‏هاى بلند خويش راست‏قامتان جاودانه‏ى تاريخ خواهند ماند.


ریش و قیچی
در دست شما!

با سلام و سپاس فراوان- از تلاش روشنگرانه و ارزشمند شما در سایت پیک نت، به سهم خویش تشکر می کنم.

پیشنهاد می کنم برخی از گزارش ها را برای مراکز دولتی بویژه سپاه و ارتش در سراسر ایران ارسال کنیم تا روند آگاهی آنها سریع تر شود.  گزارش آقای مخملباف خیلی مهم و تاثیرگذار است. باید نظامیان را مطلع کنیم برای دفاع از چه کسانی دارند هموطن و همسایه خود را سرکوب می کنند. با بهترین آرزوها برای شما و همه مردم ایران.

کیاکسار کاوه

پیک نت: با تشکر. ریش و قیچی دست شما.


وحشت از خودی ها

با سلام ...من از تبریز گزارش می دهم. دیروز(سه شنبه) تمام ارگان های دولتی را برده بودنند تظاهرات در خیابان. اما تعجب می کنید اگر بنویسم تعداد نیروی انتظامی بیشتر از تظاهر کننده ها بود. درک من و دوستانم اینست که آنها از نیروی خودی هم وحشت دارند.


برای پیک نت
"حیدر حیدر" نکنید!

یکی از آنها که در حسینیه جماران به جمع زنان در سخنرانی خاتمی با شعار "حیدر حیدر" حمله کردند، یک "حیدر" نامه هم برای پیک نت نوشته و فرستاده است. البته چون خیلی "حیدر" است، خودش را معرفی نکرده و به همین دلیل ما مجبوریم آدرس ای میلش را به جای نامش در اینجا بنویسیم. البته میدانیم که همه "حیدر حیدر" ها لباس شخصی دارند و اسم همه شان "حیدر" است. اما تا چه وقت "حیدر" اند؟ لابد یا تا وقتی مزد می گیرند و یا تا وقتی که چشم و گوششان باز نشده و نمی دانند سنگ چه کسانی را به سینه می زنند.

اجر و اجرت اولی ها، با همانها که دسته های "حیدر حیدر" درست کرده اند، اما درباره گروه دوم توصیه می کنیم گزارش مقامات امنیتی بیت رهبری که به خارج گریخته و پرده های بیت را بالا زده و نشان داده اند در آن چه می گذرد را، نه یکبار، بلکه چندین بار بخوانند و اگر به نتیجه دیگری غیر از تهدید زیر رسیدند، بجای تهدیدنامه و حیدرنامه، برای ما بنویسند در جمع آنها چه می گذرد؟ چه کسانی آنها را سازمان داده اند و حقوقشان را از کجا پرداخت می کنند؟ در کهریزک هم ماموریت اجرا کرده اند؟ در اوین چطور؟ و...

اما نامه وارده:

 

«پیک نت، پیک نت. ای مزدور غرب، ای پادوِِی گربه صفت سرویس های جاسوسی اجنبی، تا چند می خواهی با کاسه لیسی اروپایی ها و غربی ها روزگار بگذرانی. چاکران و نوکران نایب امام عصر(ع)، سبزی های گندیده تان را به زباله دان تاریخ انداخته اند و شک نکن بزودی آثار باقیمانده ننگین آنها را هم از دامن این کشور خواهند زدود. اصلا پیک نت و پیک نت  ها ، سگِ که باشند که بخواهند در برابر عظمت ملت ایران و پیشوای بر حق همه آزادگان جهان امام خامنه ای عرض اندام کنند. دور نیست روزی که همه شما اعم از خارج نشین و داخل نشینتان از صحنه روزگار محو شوید و نیست و نابود گردید.. "جاء الحق و زهق الباطل"

من اینجا دست و پای تمامی فداکارانی که در برابر شما ارازل(اراذل) و اوباش اسلحه بکار بردند تا به درک واصل شوید می بوسم که به حق، رحمت الهی را جاری کردند تا دختران و پسران آلوده و فاسدی که به جهنم شتافتند بیش از این دچار گناه نشوند و افسوس که چه بسیار کم … تنها ۸ نفر(؟!) شما را باید همچون برگ درخت بی وقفه برزمین ریخت تا هم درس عبرتی

برای دیگران شوید و هم آلودگی های جامعه کمی زدوده شود. ما پای رهبرمان تا آخر ایستاده ایم»

 

  1- ای میل نویسنده این نامه

 2 - فیلم حیدر حیدرها در جماران

 3- گزارشی درباره بیت رهبری


آدرس های جدید
3 سایت خبری

بدنبال اشکالات فنی که دولت، از بعد از عاشورا برای سایت های کلمه، جرس و پارلمان نیوز بوجود آورد، آدرس های جدید این سه سایت در صفحه پیوندها جانشین آدرس های قبلی شده و قابل دسترسی اند.


نظرات مختلف
در سپاه

با عرض سلام و خسته نباشید- شما این وبلاگ را که متعلق به محمدرضا مدحی، از فرماندهان  سپاه را اگر معرفی کنید مفید است زیرا خوانندگان شما می توانند با نظرات متفاوتی که در درون سپاه وجود دارد آشنا شوند.  فکر می کنم منبع مفیدی است برای مطالعه.

(اینجا)


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)