سخنگوی کارگزاران
کجاهستند آن 24 میلیون ایرانی
که به احمدی نژاد رای داده اند؟


 


پیام تصویری شیخ مهدی کروبی
با حادثه نمایشگاه، از این پس
به مردم می گویم کجا می روم

       پیک هفته 107  -------- 5 آبان 1388  برابر 27 اکتبر 2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 


اطلاعاتی از زبان مخملباف- 2
جزئیاتی از کودتا
و سرکوب مردم معترض

سپاه از قبل هم برای موسوی پیغام داده بود ما به هیچ قیمتی نمی گذاریم کسی غیر از احمدی نژاد بیاید، هر کسی می خواهد بیاید باید با موافقت رهبری بیاید. دستگیری افراد مشهور مستقیما زیر نظر خامنه ای صورت می گیرد. سپاه معتقد بود جنبش سبز یک انقلاب نرم با تحریک خارجی است. وزارت اطلاعات معتقد بود جنبش سبز یک عکس العمل طبیعی در مقابل تقلب است. بدستور خامنه ای و اصرار احمدی نژاد، سرانجام تصفیه 40 در صدی وزارت اطلاعات آغاز شد، که شامل 6 تا 8 هزار کارمند وزارت اطلاعات شد.


اجتماع اعتراضی کارگران در شیراز

هزار تن از کارگران مخابراتی راه دور شیراز روز گذشته با تجمع در مقابل استانداری فارس علیه احمدی نژاد و وعده های دروغش شعار دادند. پرداخت حقوق آنها 9 ماه به تعویق افتاده و حالا به 9 میلیارد تومان رسیده است. آنها خواستار برکناری فرماندار فارس شدند که پیش تر فرمانده سپاه شیراز بوده است. "استاندار، فرماندار ما اهل غزه هستیم"، و "انرژی رو رها کن فکری به حال ما کن" از شعارهای کارگران معترض بود. هیچیک از خبرگزاری های داخلی تاکنون این خبر را منتشر نکرده اند. لطفا شما خبررسانی کنید و از عکس ها هم استفاده کنید.


این فاجعه را خامنه ای بر کشور حاکم کرده
دولت احمدی نژاد را
یک مرتاض هندی اداره می کند

از یک گزارش داخلی سازمانی
بدنه صدا و سیما
با کودتا نیست، با مردم است

خطر از شرق ایران در کمین است

نامه سرگشاده شماری از چهره های سیاسی ایران
به سمت فاجعه نروید، با مردم آشتی کنید!


پشت آرامش ظاهری
موجی از اخبار پنهان است

حصرعملی و خانگی موسوی را به دستگیری او ترجیح داده اند. ثروت عظیمی در اختیار علی خامنه ایست که او در توجیه آن می گوید "این اموال مال من نیست، بلکه من اختیار آن را دارم!". احمدی نژاد برخلاف تظاهری که می کند بشدت از اوضاع ترسیده است. رژیم بر این باور است که موج سبز حداقل 24 و حداکثر 30 میلیون رای دارد. فرمانده کل سپاه با یک لیست 300 نفره نزد خامنه ای رفته و ساده لوحانه مدعی شده بود که با دستگیری این عده کار جنبش تمام می شود. خامنه ای بسیار تلاش می کند با خاتمی و موسوی بازی کرده و آنها را از هم جدا و خانه نشین کند اما تاکنون موفق نشده است. فیلم مستند انتخاب خامنه ای بعنوان رهبر درجلسه خبرگان بعد از مرگ آقای خمینی، ناگهان از تلویزیون ژاپن سر درآورد!


واقعیات اتمی ایران از زبان رئیس اسبق انرژی اتمی ایران
فرانسه و آلمان
با ج. اسلامی بازی می کنند!

سرمقاله راه توده
نمایش تعمیق جنبش سبز
در شعارهای 13 آبان امسال

رسیدگی به کارهای "ایرانسل" و جابجائی پول دربانک ها
 مجتبی خامنه ای
و سفرهای پنهانی به افریقای جنوبی

گزارشی متفاوت از نمایشگاه مطبوعات
لنگه کفش جعلی عکاس خبرگزاری فارس
مریم رحمانی- مدرسه فمینیستی
نمایشگاه کودتا، نه نمایشگاه مطبوعات(عکس ها از سایت مدرسه فمینیستی)

هدف رهبر از تغییر اصل 44  همین بود!
"اختصاصی سازی نظامی"
به جای خصوصی سازی
یدالله اسلامی

هر ایرانی یک خبرنگار است و ایران پر از خبر
کشف تونل های جدید
در منطقه تخت رستم جاده کرج- ملارد

بسته های صد دلاری "نو" را
بانک مرکزی از کجا می آورد؟

مدتی است هر روز صبح شما هر چقدر دلار از صرافی های تهران بخرید دسته های صد دلاری نو که از بانک مرکزی گرفته اند به شما میدهند. صراف ها می گویند مدتی است که بانک مرکزی فقط صد دلاری نو به آنها میدهد. با توجه به اینکه بانک مرکزی مستقیما نمیتواند از آمریکا ارز بگیرد، بسیار بعید به نظر می آید که ارزهای دریافتی از مردم و بانکهای کشور های اروپا و آسیا همگی نو و با شماره سریال باشند. ماجرا چیست؟


گزارشی از دانشگاه "باهنر" کرمان

قرارداد اخیر اتمی درگرداب اختلافات حکومتی
گفته می شود رفسنجانی برای رهبر پیام فرستاده که 70 میلیارد دلار پولی که خرج غنی سازی شده در توافق اخیر برباد رفته و سه قطعنامه شورای امنیت علیه ایران هم روی دست نظام مانده است و اینها همه حاصل سیاست اتمی است که شما شخصا هدایت آن را برعهده داشته اید!

جهان فراموش نخواهد کرد که "شب دراز بود"
شبح جنگ
از فیلتر صلح نوبل عبور می کند

دولت خود را آماده تحریم بنزین می کند!
وحشت اتومبیل داران
از گازوئیل رقیق شده بجای بنزین

"آشتی ملی" یعنی عقب نشینی در برابر مردم!
فرزانه فرزاد


رحیم مشائی در نقش
رابط احمدی نژاد با امام زمان


قاتل فریدون فرخ زاد
در جماران زندگی می کند


نامه سه چهره سینمای ایران خطاب به ملت ایران

13 آبان
مردم "سگ استبداد" را دنبال کنند

راهپیمائی 13 آبان تبدیل به کابوس حکومت و امید جنبش ضد کودتا برای حضوری دوباره در خیابان ها شده است. در روزهای اخیر اطلاعیه های مختلفی پیرامون این روز و نحوه تظاهرات مردم در ایران و بویژه در تهران پخش شده است.  از جمله اطلاعیه ای که روز گذشته وسیعا در تهران پخش شد و در آن از قول آیت الله صانعی در دیدار با نمایندگان دانشجویان قید شده است:

" استبداد مثل سگ می ماند. اگر فرار کنی دنبالت می کنه و اگر دنبالش کنی فرار می کنه. سیزده آبان روزیست که باید مستبد را دنبال کنیم!"

هنوز رسما در سایت آیت الله صانعی دراین باره مطلبی منتشر نشده، اما جمله ای که از وی نقل شده وسیعا درحال پخش در جامعه است.


میرحسین موسوی:
خطر بزرگ، ایجاد وضعیت انفجاری است

 3 دلیل و نتیجه حمله اوباش بسیجی
به شیخ مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات

حمله دیروز چاقوکش های بسیج به شیخ مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات، که منجر به مجروح شدن وی از ناحیه پیشانی شد، بازتاب وسیعی در جامعه داشت. همانگونه که در محل نمایشگاه داشت و جمعیت وسیع حاضر در نمایشگاه با "درود بر کروبی" حمایت خود را از وی اعلام داشتند. پیرامون این واقعه، که علاوه بر تشدید خشم مردم نسبت به دولت و کودتاچی های سپاه، بی شک واکنش های وسیع حمایت از کروبی را در محافل روحانی کشور در پی خواهد داشت، می توان به نکات زیر توجه ویژه کرد:

1- از جمله دلائل این حمله که دولت و فرماندهان سپاه می دانستند به مهم ترین خبر داخلی و تا حدودی جهانی تبدیل خواهد شد، در سایه قرار دادن خبر مهم و جنجالی دیگری بود که در سه روز گذشته، در صدر خبرهای مربوط به ایران در تمام رسانه ای تصویری و مکتوب جهان قرار داشت. یعنی افشای ملاقات پنهان رئیس آژانس انرژی اتمی ایران با رئیس آژانس انرژی اتمی اسرائیل در قاهره پایتخت مصر. بموجب خبرهائی که خبرگزاری ها منتشر کرده اند دیدار در ماه سپتامبر انجام شده اما تا حالا فاش نشده بود. افشای این خبر چنان بازتابی در میان نیروهای نظامی، بویژه بدنه  سپاه پاسداران و مردمی که هنوز به عمق بندبازی های احمدی نژاد و حمایت علی خامنه ای از او به دلیل همین بندبازی ها پی نبرده اند داشت، که تولید خبر جنجالی دیگری – علیرغم همه هزینه های مذهبی و اجتماعی که در بر دارد- را در دستور کار قرار دادند. بدین ترتیب خبر حمله به مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات در راس خبرها قرار گرفت و دیدار اتمی ایران و اسرائیل در قاهره به حاشیه رانده شد!

2- آنهائی که برای تولید این خبر و حمله به مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات جواز عمل دریافت داشتند، همانهائی بودند که مهدی کروبی در باره آنها دست به افشاگری زده بودو. کسانی که فجایع، آدم کشی ها  و حتی تجاوز به زنان، دختران و پسران جوان دستگیر شده در تظاهرات خیابانی ضدکودتا در بازداشتگاه ها – بویژه کهریزک و زیر زمین وزارت کشور- مرتکب شده بودند. به همین دلیل، مهاجمین به کروبی، باندازه کافی انگیزه های شخصی برای انتقام گیری از کروبی داشتند که دستور حمله به وی را با جان و دل اجرا کنند و چنین نیز کردند.

3- واقعه حمله به کروبی در نمایشگاه مطبوعات و رسوائی ناشی از افشای خبر ملاقات اتمی ایران و اسرائیل در قاهره، عزم مردم را برای تکرار حضور خیابانی روز قدس را این بار در روز 13 آبان بیشتر کرد.


انتقال شماری از زندانیان کودتا به این زندان
کشف زندان اختصاصی سپاه پاسداران


لوموند دیپلماتیک فارسی اکتبر منتشر شد
لوموند دیپلماتیک فارسی ماه اکتبر، انتشار یافت. در این شماره
 مطالب زیر را می خوانید:

1- چرا بحران اقتصادی را پایانی نیست؟2- دوئل پکن و واشنگتن در گردهم آئی سران گروه بیست.3-اینگونه بود"چه گوارا" 4- سازمان ملل متحد: نهادی ناگزیر5- یهودیان آمریکا رودروی راست گرایان اسرائیل 6- کنگو و دوستان چینی اش7- " یارکشی" های تازه در بازی گروه ها8- رودروی تاریخی پنهان نگاه داشته شده9- بازنگری انقلاب فرهنگی در چین 10- آیا جنبش زاپاتیست ها از مد افتاده است.


پس از چند گام بلند عقب نشینی اتمی در وین
دیدار ایران و امریکا در دفتر البرادعی

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


خبر این پادگان
را هم منتشر کنید

سلام- در جنوب ورامین - پائین تر از روستای قلعه بلند- منطقه ایست به نام سیاه پرده. از سیاه پرده به سمت جنوب شرقی به منطقه ای میرسیم به نام سیاه کوه. دوازده کیلومتر به سمت جنوب سیاه کوه و در شرق کله کوه پادگان بزرگی در وسط بیابان قرار دارد که متعلق به سپاه است. دور این پادگان دیوارهای بسیار بلندی کشیده اند و در بزرگ آن بطرف جاده باز می شود.

تردد کامیون های کمپرسی به این پادگان مستقیم از طرف کویر به داخل پادگان است. تعداد کمپرسی بیشتر از نفر در این پادگان تردد میکند.

این اطلاع را منتشر کنید تا اگر دیگران جزئیات بیشتری را میدانند در اختیارتان بگذارند.

نمکدان را شکست!

باسلام و خسته نباشید! دکتر "ورسه ای" رئیس سابق جبهه مشارکت گیلان و رئیس دانشگاه گیلان در دوره خاتمی به اجبار بازنشسته شد و از تدریس محروم گردید. دکتر ورسه ای استاد ممتاز رشته ریاضی و از دوستان قدیمی محمد خاتمی است که رئیس جمهور سابق اصلاح طلب ایران احترام بسیار زیادی برایش قائل بود.

رییس فعلی دانشگاه گیلان (دکتر حاتم زاده) که حکم بازنشستگی اجباری رئیس سابق خویش را امضا کرده است، در دوران اصلاحات و با کمک های دکتر ورسه ای که ریاست دانشگاه گیلان را بر عهده داشت، توانست از بورسیه دولتی استفاده کرده و در انگلستان دکترای خود را دریافت کند. البته نه از  نوع دکترای کردان!

 

دولت محافظه کار
با سیاست جنگی

سلام- پیرو گزارشی که خوشبختانه منتشر کردید، به اطلاع می رسانم: یپرفسور "نایل فرگوسون" اسکاتلندی که در هاروارد آمریکا استاد است و دسترسی به اسناد اقتصادی محرمانه نخبگان حاکم انگلیسان دارد اعلام داشت که سقوط دلار تدریجی‌ خواهد بود. یعنی در طول ۲ تا ۱۰ سال. برای امسال بیست در صد سقوط پیش بینی‌ شده است.

رئیس بانک انگلیس نیز گفت که معلوم نیست سال آینده چه خواهد شد، زیرا هم بهبود و هم سقوط بی سابقه ممکن است.

در ضمن گفته میشود انگلیس تا تشکیل دولت جدید محافظه کار در این کشور که در بهار روی کار خواهد آمد، از بیم خشم مردم از جنگ افروزی حزب کارگر این کشور تن به جنگ دیگری نخواهد داد ولی این شایعه قوی است که دولت بعدی برخورد نظامی با ایران را در دستور کار خود خواهد گذاشت.


ایران رکورد
سرطان را خواهد شکست

سلام - soya lectin که در ایران به "لسیتین" معروف است پروتئین گیاهی است که به کربوهیدرات خاصی تبدیل میشود و مورد ما همانطور که پیدا است پروتئین سویا میباشد و مانند عسل رقیق است.  این لسیتین در ایران تولید نمیشود و دارای دوگونه میباشد، صنعتی و خوراکی که اختلاف قیمت آنها 6 تا 9 برابر است(بستگی به کشور فروشنده دارد) لسیتین صنعتی بیشتر در صنعت رنگ به کار میرود و خوراکی آن بیشتر در صنعت شوکولات سازی, مثلا کمپانی مینو در ماه حدود 60 تن مصرف دارد. شما اگر در اسناد گمرکی کنکاش کنید متوجه میشوید که آخرین پارتی لسیتین خوراکی ترخیص شده از گمرک به تاریخ سال سیصد و شصت و پنج بوده و از آن تاریخ هزاران تن شکلات و آب نبات با لسیتین صنعتی سرطان زا درست شده است. جالب است که بدانید این لسیتین ها در گمرک تحت نام خوراکی وارد میشود ولی قیمت همه آنها صنعتی است.


هرچه بود
کپسول گاز نبود!


نابودی رسیده ایم


نمی دانید
زیر پوست شهر
چه خبر است؟
رخشان بنی اعتماد

بیمی ندارم كه در وانفساى این دوران پرتوطئه به هر تهمتى منتسب شوم. ترسى ندارم كه به جرم مشوش كردن اذهان عمومی، متهمم كنید ولى نمی‌توانید منكر شوید كه من یك مادرم، نه فقط مادر تندیس و بارانم,، مادر همه جوانانى كه از سال‌هاى دور از دریچه فیلم‌هایم، مادران خود را در قالب شخصیت‌هاى، طوبا، گیلانه و فروغ، نرگس، سیما و... دیده‌اند. مادر همه آنانى كه در همه این سال‌ها مرا به حریم خلوتشان پذیرفتند و از رنج‌ها و فریادهاى فروخورده‌شان گفتند و گفتند تا بتوانم جانمایه دردهایشان را در فیلم‌هایم تصویر كنم. به حرمت یك عمر اعتماد همه مخاطبانم، این حق را بر خود قائلم كه به دادخواهى مادرانى كه در این شرایط بحران زده، بی‌پناه و دست از همه جا كوتاه یا درسوگ‌ جوانان از دست رفته‌شان خاك بر سر گرفته‌اند یا حیران و وحشت‌زده به دنبال پیدا كردن ردى از جگر گوشه‌هایشان در شهر سرگردانند، این نامه سرگشاده را بنویسم كه هیچ قانونی، هیچ مصلحتی، هیچ سیاستى نمی‌تواند توجیه این درد بر مادران این سرزمین باشد. در شرایطى كه هیچ رسانه‌اى براى خبررسانى واقعیت‌ها و هیچ مسوولى پاسخگوى دلهره‌هاى كشنده خانواده‌ها نیست، چگونه می‌توان از خبر یا توهم مرگ و رنج دختران و پسران دستگیر شده بر خودنلرزید. دوربینم را چند روزى امان دهید تا گزارشى بی‌پرده پیش رویتان بگذارم، شاید به واقع نمی‌دانید كه زیر پوست شهر چه می‌گذرد؟(این متن را چند تن از خوانندگان پیک نت ارسال داشته و از ما خواسته که پیک نت هم به آن پوشش خبری بدهد که اجابت شد.)


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)