فرستنده: عضو سابق دفتر سیاسی سپاه
در انتظار رویدادهای مهم
در راس حاکمیت و قدرت باشید


 


در مجمع عمومی سازمان ملل
احمدی نژاد پاس داد
"نتانیاهو" گل پیروزی را زد!

       پیک هفته 107  --------  4 مهر 1388  برابر 26 سپتامبر 2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 


دولت و حاکمیت کودتائی
بر سر دو راهی
عقب نشینی اتمی - خطر حمله نظامی


به سوی فاجعه ای دوباره می رویم؟
خوش خیالی ها و جاه طلبی ها
جنگ ویرانگر 8 ساله را موجب شد

رئیس جمهوری فاقد مشروعیت

رئیس جمهوری که در داخل کشور خودش با مخالفت چند ده میلیونی مردمش روبروست و مردم اعتقاد دارند با کودتای نظامی رئیس جمهور شده، چگونه می تواند بنام مردم ایران در سازمان ملل سخن بگوید؟ او بگوید، مردم جهان که دهها فیلم مستند و گزارش از وقایع بعد از انتخابات ایران دیده اند باور می کنند؟ اگر می کردند، حتی اگر مخالف نظرات او بودند، حداقل به احترام 70 میلیون جمعیت ایران که او را رئیس جمهوری دروغگو و تحمیلی میدانند سالن سخنرانی را ترک نمی کردند و جهان خلاف آن را دید. یعنی 144 هیات نمایندگی یا به احترام مردم ایران و یا به دلیل بی پایگاهی سخنران در میان مردم ایران، اجلاس را هنگام سخنرانی احمدی نژاد ترک کردند.


عسگراولادی و احمدی نژاد
اقتصاد و سیاست ج. اسلامی
در دست یهودی تبارهای ایرانی

ناوگان هوائی وصله پینه شده
اولین مانور هفته دفاع مقدس
با سقوط دو هواپیمای نظامی

دانشگاه های دولتی
می روند زیر چتر سپاه پاسداران

نامه آیت الله دستغیب به اعضای مجلس خبرگان

وقتی قانون اساسی رفت

ولایت فقیه آن هم رفته است!

آیت الله دستغیب، از مراجع مستقر در شیراز که درعین حال عضو مجلس خبرگان است، در آستانه تشکیل اجلاس اخیر این مجلس نامه ای خطاب به اعضای آن نوشت. او در این نامه اشاره کرد که تلاش های هاشمی رفسنجانی برای تشکیل جلسه مجلس فوق العاده مجلس خبرگان در جریان حوادث بعد از کودتای انتخاباتی 22 خرداد نتوانست به نتیجه برسد. او دراین نامه با صراحت نوشت که وقتی قانون اساسی از دست رفته، طبیعی است که اصل ولایت فقیه آن هم رفته و تمام شده است. آیت الله دستغیب نوشت که حجتیه تمام قوای سه گانه را فتح کرده و این فاجعه ایست برای جمهوری اسلامی. متن این نامه را در ادامه می خوانید>

زیر بار هزینه سنگین تیراژ 150 تا 200 هزاری

نگذارید کمر پیک نت خم شود


پاسخ آیت الله منتظری به نامه میرحسین موسوی
به جای شعور سیاسی
سرکوب مردم را پیشه کردند

آیت الله منتظری، در پاسخ به نامه میرحسین موسوی که بخش هائی از آن را درهمین شماره پیک نت می خوانید، با صراحت کامل خطبه های نماز روز عید فطر علی خامنه ای را نقد کرده و آن را فاقد اعتبار دینی و سیاسی اعلام کرد. وی در نامه خود، با اشاره به سخنان علی خامنه ای در نماز عید فطر که اعترافات برخی چهره های سیاسی زندانی کودتای 22 خرداد علیه خودشان را نافذ و مسموع و اعتراف علیه دیگران را مردود اعلام کرده بود، نوشت که بحث نه بر سر مسموع نبودن اعتراف علیه دیگران، بلکه اعتراف علیه خویش در زیر فشار شکنجه و سلول انفرادی است. این اعتراف اعتبار ندارد و مطابق روایات مذهبی مسموع نیست و آنکس که می گوید مسموع است (علی خامنه ای) بدعت گذاری در اجتهاد و علیه نص روایات معتبر اسلامی است. در بخش دیگری از همین نامه، آیت الله منتظری نوشت: حاکمیت اگر به جاى سرکوب مردم و ‏ ‏فجایع اخیر، عقل و شعور سیاسى را حکم قرار داده و به تذکرات بعضى از‏ ‏بزرگان و علماء و مراجع گوش فرا داده بود و یک هیأت بیطرف و‏ ‏مرضى الطرفین را براى رسیدگى به شبهات انتخاباتى تعیین نموده بود، هرگز‏ ‏گرفتار بحران عدم مشروعیت کنونى نمى شد. اگر‏ ‏حکومت با ایجاد رعب و خفقان و استبداد و‏ ‏سرکوب و پر کردن زندان ها از نخبگان و آزادى خواهان و گروه هاى سیاسى‏ ‏مختلف ممکن بود، رژیم شاه توانسته بود حکومت خود را حفظ کند. پاسخ آیت الله منتظری را می خوانید:


نامه زنان اصلاح طلب به مراجع
نگران وزارت زنان نباشید
فکری برای امنیت زنان بکنید


صدای واقعی شیپور پیروزی را در بند آخر بیانیه بشنوید
شکاف در مجلس خبرگان
هنگام صدور بیانیه آشکار شد


نامه میرحسین موسوی به آیت الله منتظری
خطر آنست که جنبش مردم
دیگر درچارچوب نظام باقی نماند

مهندس میرحسین موسوی، با ارسال نامه ای برای آیت الله منتظری، علاوه بر تاکید بر غیر قابل انکار بودن تقلب در انتخابات و دراختیار داشتن مدارک قابل استناد دراین باره، اشاره به دو خطر کرده است:

1- مایوس شدن مردم از رهبری جنبش اعتراضی در داخل کشور و سوار شدن مخالفان خارج از کشور نظام بر موج این جنبش.

2- خطر ادامه مقاومت در برابر خواست مردم، آغاز ساختارشکنی های خطرناک و تبدیل ایران به افغانستان وعراقی دیگر در منطقه.

فشرده این نکات از نامه میرحسین موسوی را در ادامه می خوانید.


نامه آیت الله طاهری به آیت الله منتظری
روحانیت شیعه
در معرض آزمونی تاریخی است

مصاحبه فرمانده کل سپاه
بحث تقلب در انتخابات
توطئه ای علیه جمهوریت نظام بود!

فرمانده کل سپاه اعتراضی به خود تقلب و کودتا نداشت، تنها منتقد "بحث" تقلب شد!

ایران میان دو سنگ آسیاب
اسرائیل و دولت احمدی نژاد
افسانه نگاهی

اولین ملاقات با تاج زاده
پس از یکصد روز زندان انفرادی

هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان:
مراقب شرایط ناگوار باشیم
آتش تهیه برای ایران ریخته اند

هنوز معلوم نیست پشت درهای بسته اجلاس مجلس خبرگان چه گذشته و منتقدان جدی و بی پروای سیاست های علی خامنه ای و حوادث خونین پس از انتخابات در این اجلاس چه گفته و پیشنهاد کرده اند. تنها خبر مستند جلسه اول سخنرانی هاشمی رفسنجانی است که در آن دو نکته خبری وجود دارد. این دو نکته یکی شامل حال احتمال حمله نظامی به ایران است و دیگری در باره طرحی است که گویا سرگرم تهیه آن هستند تا بلکه راه حلی باشد برای بحران کنونی جمهوری اسلامی .


مجتبی خامنه ای
آقازاده کودتا، می ترسید
سرنوشت احمد آقا را پیدا کند


در اولین روز از هفته دفاع مقدس
سقوط یک جنگنده بمب افکن
در حوالی قرچک ورامین

یک هواپیمای ترابری نیز سقوط کرد و 7 نفر کشته شدند

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات

جعل نام
و تولید دردسر
برای پیک نت

میان مشکلات و گرفتاری های متعددی که برای انتشار پیک نت با آن ها دست و پنجه نرم می کنیم و جلو می رویم، از مدتی پیش یک گرفتار نوظهور هم پیدا کرده ایم، که بخشی از وقت ما را به خودش اختصاص داده است. یک وبلاگ و یا وب سایتی بنام "اطلاعت نت" راه اندازی شده که نه راه اندازش را می شناسیم و نه با راه اندازانش ارتباطی داریم. این اطلاعات نت، با آدرس http://peiknet.net/ مطالب خود را با استفاده از سیستم "ای میل سریال" برای لیستی که دراختیار دارد می فرستد و چپ و راست هم این مطالب را با همین آدرس می فرستد برای سایت "بالاترین". مطالبی که در این وب سایت منتشر می شود، نه در خط و خطوط پیک نت است و نه سنخیتی با محتوای پیک نت دارد و به همین دلیل، بخش دریافت ای میل پیک نت هر روز شماری پیام و ای میل سئوالی دریافت می کند که مربوط به این ماجرا و محتوای مطالب "اطلاعات نت" است. بخش پیامگیر پیک نت یکبار برای مسئول این وب سایت، که کپی مطالب سایت های دیگر را منتشر می کند، پیام فرستاد و به آنها تذکر داد که این شیوه عمل، شیوه درستی نیست و تاکنون بخش امنیتی کیهان و اطلاعات موازی وابسته به سپاه پاسداران از این شیوه، با راه اندازی سایت هائی مشابه سایت های شناخته شده برای جنگ روانی استفاده می کرده اند. پاسخ دادند که سایت ما "اطلاعات نت" است و از آدرس های مختلف برای پخش مطالب خود استفاده می کنیم که http://peiknet.net/ یکی از آنهاست. در آخرین پیام، به آنها تذکر دادیم که چنانچه در عرض 24 ساعت دست از این اقدام خود بر ندارند، چاره ای جز توضیح ماجرا برای ما باقی نمی ماند. چنین نکردند و ما چنین کردیم که می خوانید. یعنی نه اطلاعت نت و نه http://peiknet.net/ کوچکترین ارتباطی با پیک نت ندارند و آدرس ما http://www.peiknet.com/ است.


پیام دفتر سیاسی
بازداشتگاه کهریزک
به پیک نت!

بدنبال انتشار فراخوان یاری به پیک نت برای ادامه حیات و موجودیتش، نامه ها، پیام ها و پیشنهادهای قابل توجهی دریافت کرده ایم که بموقع خود گزارشی از آن منتشر خواهیم کرد. بویژه درباره نامه های پرمحبتی که از ایران دریافت داشته ایم. در کنار این نامه و پیام ها، یک پیام هم از ستاد چماقداران و لباس شخصی ها و شاید هم دفتر سیاسی بازداشتگاه کهریزک دریافت داشته ایم که فعلا آن را بخوانید تا به پیام های دوستانه برسیم. آدرس ای میل ارسال کننده این پیام را هم اعلام می کنیم تا هر پاسخی دارید برای خود نویسنده و یا نویسندگان این پیام نوشته و ارسال دارید.
«ولی خوب ک.. آبجی ج... تون تو روز قدس جر خوردها. فکر نمی کردید عوامل اصلی تون یعنی کروبی و میرحسین و خاتمی تو اون روز کتک بخورند. حالا هم که کاسه گدایی بدست گرفته اید که توی این آشفته بازار ک... خل هایی که مطالب شمارو باور می کنند بهتون صدقه بدن؟»
abcd_ir2002@yahoo.com


جدال
با سبز

با سلام و درود- به اطلاع شما میرسانم که سردار ضرغامی رئیس صدا و سیما دستور خرید دستگاهی را از کشور ژاپن داده که می تواند رنگ های سبز روی صفحه تلویزیون را به رنگ زرد تبدیل کند و یا آن را روشن تر کند. نحوه کار دستگاه طوری است که ابتدا سیگنال های رنگ سبز را به زرد تبدیل می کند و سپس آن ها را روی گیرنده ها می فرستد و از رنگ های آبی و قرمز و زرد تشکیل شده بر خلاف تلویزیون معمولی که از سه رنگ قرمز و سبز و آبی تشکیل شده است.


دوران های سیاه
ملت ایران


راهنمائی برای
باز کردن پیک نت


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)