انتشار گزارش تجاوز

کی بود؟ کی بود؟

قاضی مرتضوی، خودش بود!


 


او مدتی معاون قرارگاه ثارالله بود

برادر احمدی نژاد

رابط کابینه با قرارگاه ثارالله

       پیک هفته 107  --------  3شهریور 1388  برابر  25 اوت 2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 

گزارشی از مقدمات کودتا در روزهای پیش و پس از انتخابات

قرارگاه ثارالله

مجری کودتا و مامور سرکوب  معترضان به کودتا


در این 30 سال چه ها که مردم ایران شاهد نبودند؟ این عکس  یادگار دوران رهبری آیت الله خمینی است. آیت الله منتظری امام جمعه قم است و رهبر آینده.  پشت سر او علی مشکینی و آذری قمی نماز می خوانند. مشکینی بعدها شد رئیس خبرگان و امام جمعه قم و پشت کرد به آیت الله منتظری. آنطرف تر، آیت الله آذری قمی است. بنیانگذار "رسالت" که روزنامه اش هنوز منتشر می شود. جسارت مخالفت با آیت الله خمینی شهرت او بود. همه آنها که مخالف بودند اما جراتش را نداشتند زیر دست او جمع شدند. از جمله شیخ محمد یزدی و احمدجنتی. بعد از درگذشت آیت الله خمینی اختلافشان شد. قهر کرد و بازگشت به قم و شد مخالف رهبری علی خامنه ای. حصر خانگی شد و درجریان حمله اوباش به خانه اش سکته کرد و در گذشت. مشکینی هم درگذشته و جایش را داده به هاشمی رفسنجانی. ردیف عقب اولی آیت الله صانعی است. امام جمعه قم بدستور آیت الله خمینی، عضو فقهای شورای نگهبان و دادستان کل کشور. حالا در صف مقدم مخالفان کودتا و اوضاع کنونی کشور است و هر تازه ریش درآورده واصل شده به بیت رهبری مدعی مرجعیت شده! کنار دستش آیت الله خلخالی به نماز نشسته است. او نیز با همه کشت و کشتاری که کرد، در سالهای آخر عمرش مغضوب شد و در قم فوت کرد.


جلائی پورها ریزش کرده اند و مرتضوی ها رویش!

نسل انقلاب زیر دست

رویش یافتگان دوران خامنه ای

علی خامنه ای در یکی از نماز جمعه های 12 سال پیش تهران: در هر انقلابی عده ای انقلابی ریزش می کنند و عده ای انقلابی- بعد از انقلاب!- رویش می کنند.


 در هفته های اخیر از شمار بیلوردهای بزرگ علی خامنه ای در اتوبان ها و گذرگاه های  پر رفت و آمد تهران کم شده! از جمله در ابتدای تونل کردستان در بزرگراه همت در عکس بالا. نه خیال کنید علیه او هم کودتا شده، شاید بشود اما هنوز نشده، دلیل جمع کردن این بیله وردها رنگ سبزی است که مردم در هر فرصتی که پیدا می کنند روی آن ها می پاشند! مخالفتی از این مدنی تر را در کدام کشور سراغ دارید؟(عکس از وبلاگی بنام حقایقی از ایران)


متلاشی کردن روان زندانی

در دوران اعتراف گیری از قربانی

احمد قربانی- مرداد 1388


نامه 120 پزشک و روانپزشک

جنایتکاران و تجاوز کنندگان

روانی نیستند، مامور اجرا هستند!


پس از 30 سال - از تاریخ این عکس حدود 30 سال می گذرد. آنها که به دیدار آیت الله خمینی رفته اند، دانشجویانی اند که سفارت امریکا را گرفته اند و از آن زمان تا سالها به دانشجویان خط امام معروف شدند. البته بحث بر سر ردیف های جلوست، در ردیف های عقب این عکس نیز کسانی دیده می شوند که معتقد بودند به جای اشغال سفارت امریکا باید رفت و سفارت اتحاد شوروی وقت را گرفت. آن که دور سرش دایره قرمز کشیده شده(احمدی نژاد) از مدافعان این فکر بود و به همین دلیل نیز پس از این دیدار حساب خودش را از ردیف اولی ها جدا کرد و به جمع آنهائی پیوست که منتظر درگذشت آیت الله خمینی ماندند تا بعد از او بصورت خزنده قدرت را قبضه کنند. همین شیوه را بزرگترهای احمدی نژاد عمل کردند. برای نمونه، بخشی از مجاهدین انقلاب اسلامی گفتند کار سیاسی نمی خواهیم بکنیم و در سپاه ماندند و شدند سردار ذوالقدر. این مجموعه اکنون پوست از سر آن دانشجویان خط امام و آن مجاهدین انقلاب سالهای اول انقلاب می کنند. می خواهند کار را یکسره کرده و از شر نسل اول و مدعی انقلاب و جمهوری اسلامی خلاص شوند و بروند بدنبال اجرای همان فکرهائی که بر سر آن با دانشجویان خط امام و مجاهدین انقلاب اختلاف داشتند. بی خود که کودتا نکرده اند!


سرمقاله راه توده

کودتا، پرده ها را از برابر

چشمان مردم و حکومت کنار زد


اسامی 15 تن از آنها

فرماندهان و شکنجه گران بازداشتگاه کهریزک را بشناسیم


فرماندهان سپاه، با کمک جنایتکاران کودتا کردند!

شماری از آنها که اکنون فرماندهی بسیج، فرماندهی سپاه، بویژه بخش امنیتی سپاه، بخش امنیتی دولت، تشکیلات وسیع بیت رهبری، مقام ریاست جمهوری، امام جمعه و نمایندگی مجلس را دارند و قرار است در دولت دهم بر شمار آنها افزوده شود، دست هایشان در ترورها و انفجارهای خارج از کشور، قتل عام 67، ترورهای سیاسی داخلی، حذف چهره های حکومتی مانند احمد خمینی و سرلشگر صیاد شیرازی، حادثه سازی های مرگبار مانند انفجار حرم امام رضا و یا کشتن کشیش ها و در فریزر کردن و یخ زدن آنها و دهها نمونه دیگر آلوده است. همه این مجریان و آمران آنها، دست در دست هم کودتا کردند، در خیابان ها به روی مردم آتش گشودند، قربانیان را پنهانی در بهشت زهرا دفن کردند، به دختران و پسران جوان در بازداشتگاه ها تجاوز جنسی کردند، معروف ترین چهره ها و کارگزاران دهه اول جمهوری اسلامی را به زندان و زیر شکنجه برده اند تا اگر توانستند با قتل عام آنها، اطلاعاتی را که پیرامون همه این حوادث در سینه هایشان محفوظ است به زیر خاک بفرستند. همچنان که با احمد خمینی کردند. آنچه که طائب جانشین فرمانده بسیج در دوران اخیر کرد، ادامه همین فعالیت هایش در گذشته است که این بار با مقاومت مردم در برابر کودتا فاش شد. ترانه موسوی اولین قربانی طائب نبود اما معروف ترین آن شد.


اطلاعات کامل تری درباره صادق باکفر

شناسائی چماقداران و آنها

که به بازداشتی ها تجاوز کردند


خود کشی یک قربانی تجاوز

بانک اطلاعات کودتا و کانون دفاع

از قربانیان تجاوز جنسی باید تشکیل شود


بخش هائی از مصاحبه موج سبز با آیت الله محسن کدیور

رهبری که شریک ظلم است ولایتش جائرانه است و باطل


بیت رهبری درجریان جزئیات است

در بازداشتگاه، با باتوم

به عکاس خبری تجاوز کردند


نامه ای خطاب به مراجع

امروز جلوی کودتا بایستید، فردا دیر است


علی اکبر باوند

بازجوی رهبران مشارکت و مجاهدین انقلاب


رئیس دولت کودتا مجرم است

دفن چند ده قربانی کودتا در قطعه 302 بهشت زهرا


پیش بینی خاتمی در بهمن 87

ماجرای 28 مرداد تکرار می شود

محمدرضا نژادحیدری


شیخ احمد جنتی

امام جمعه موقتی که آمر

ترور، قتل، تجاوز و کودتاست

آن که می گوید "کروبی" را بگیرید، چون افشاگری کرده همان است که مسئول کشتار مردم و آن فجایعی است که در گزارش روزنامه تایمز از تجاوز جنسی به بازداشت شدگان، جهان را با "ابوغریب" جمهوری اسلامی آشنا کرد‍!


دیدار مهندس موسوی با خانواده شماری از زندانیان پس از کودتا

راهپیمائی 25 خرداد

جلوی پیشروی کودتا را گرفت!

میرحسین موسوی با خانواده چند تن از زندانیان سیاسی کودتای 22 خرداد در منزل میردامادی، دبیرکل جبهه مشارکت دیدارکرد. او دراین دیدار گفت: دستگیری‌های وسیع بعد از انتخابات غیر قابل پیش‌بینی بود. دستگیری افراد مومن، انقلابی و خدومی همچون آقای دکتر میردامادی که در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یكی از رهبران دانشجویان خط امام بودند و ترتیب دادن دادگاه‌های نمایشی با اتهام مضحک انقلاب مخملی برای آنان، هزینه‌های سنگینی بر نظام تحمیل کرد. به همین دلیل آنانی که از وجدان بیداری برخوردارند، اگرچه در صف اصولگرایان قرار دارند، با درک این واقعیت که ماهیت این رفتارها برای قدرت ‌طلبی است، در حال تصحیح مسیر خود هستند.

راهپیمایی عظیم و شگفتی‌آفرین 25 خرداد به رغم مشکلات و محدودیت‌های فراوان که با خویشتن‌داری معنادار و هوشمندی کامل مردم و عاری از شعارهای ساختارشکن همراه شد، برای درک خواست و اراده مردم کافی بود و فرصتی برای نظام ایجاد کرد که در صورت تن دادن به خواست مردم و استفاده از فرصت، با کمترین هزینه به ساماندهی مشکلات کشور بپردازد اما چنین اتفاقی نیفتاد و به جای آن نخبگان سیاسی دستگیر و روانه زندان‌ها شدند و با آنان خلاف قانون و خلاف مروت و انسانیت رفتار شد.

اگر هشیاری و حق‌طلبی مردم نبود، شاید امروز اوضاع از این هم بدتر بود؛ چرا که اقتدارگرایان در تدارک ریشه‌کن کردن اصلاح طلبی و حرکت‌های مستقل با اتهام ‌تراشی و انگ‌ زنی بودند، اما حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 25 خرداد مانع از عملیات گسترده علیه اصلاحات شد. دستگیری‌های گسترده و بی‌منطق نخبگان هم یکی از دلایل قطعی آن است.


از یک نامه دریافتی

"طائب" بعد از تجاوز به ترانه موسوی

فتوای قتل و آتش زدن او را می دهد!

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات

صادق باکفر

سرکوبگران را بشناسیم

من از ایران تماس می گیرم. خواستم شخصی بنام "صادق باکفر" را به شما معرفی کنم که در دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه امیر کبیر بوده است. او از نزدیکان "حاج داوود" برادر احمدی نژاد است. صادق باکفر از سران اصلی چماقداران است. ایشان در تهران سر ساکن است .


کشف و توقیف

در بانکوک

یکی از دوستان من که در گمرگ فرودگاه بانکوک در تایلند کار می کند به بنده خبری داده که برای شما می نویسم: در تاریخ 21 / 6 / 2009  یک محموله وسایلی که معمولا برای شکنجه زندانیان از آنها استفاده می کنند از طریق فرودگاه بانکوک  قرار بود با هواپیما به تهران منتقل شود که در فرودگاه بانکوک توقیف شد.


اذان نیمه شب کروبی

هادی بیات


بازی سپاه
با برگ کودتا


طرح یکطرفه
ابتدا در تبریز اجرا شد


خانه تان خراب شود
که خانه خرابمان کردید!


امنیت برای
 تجاوز شدگان


گزارشی از خشم
مردم 4 منطقه
آذری نشین تهران
علیه کودتای 22 خرداد


حاشیه تظاهرات
شهر کلن آلمان


جای خالی عکس
کهریزک در کیهان

سلام - این زندان کهریزک که بدستور رهبر تعطیل کردند، کجاست؟ چه شکلی دارد؟ عکس و فیلمش را چرا نشان نمی دهند؟
روزنامه کیهان که چپ و راست عکس زندان ابوغریب را منتشر می کرد و در باب گوانتانامو سر "مقاله" می نوشت، چرا عکس کهریزک را منتشر نمی کند؟ کهریزک که در آلاسکا نیست، همین بغل دست حسین شریعتمداری و فرمانده صدا و سیما "ضرغامی" در تهران است. عکاس و فیلمبردار ندارند، از سردار "رادان" و سردار "احمدی مقدم" خواهش کنند چند قطعه از آن عکس های ناب و تاریخی را که از کهریزک دراختیار دارند برایشان بفرستند و اگر رحمتی نیست فیلمی هم بفرستند تا در نوبت نمایش قرار بگیرد!
ملیجک ناصرالدین شاه و دلقک دربار او "کریم شیره ای" کم رو تر از آقایان نامبرده بودند.


برای راه دراز
باید آماده شد
افسانه نگاهی


فارسی شکسته
کمر ما را می شکند!


درباره شعارها


در پالایشگاه تهران
چه می گذرد!


امکان و احتمال سوم


با کدام شعار
برای چه هدفی؟


نقش آفرینی
سلطنت طلب ها
و کمونیست کارگری ها


به چشم خودم دیدم


چهارشنبه سوری
در سوله کهریزک


من "دشمن" بودم
و خود نمی دانستم


"ذبیح ترکه"
در خدمت کودتا!


جنبش سبز
زیر چادر


باور نکنید که در
تبریز خبری نیست


راهنمائی برای
باز کردن پیک نت


فارسی را
کتابی بنویسید!

دوستان محترم که پیام ارسال میدارید.
بابت ارسال لینک ها و پیام ها سپاسگزاریم. اما قبل از همه اینها، از شما خواهش می کنیم فارسی را و بویژه افعال جملات را کامل بنویسید. پدر فارسی در این سالهای اخیر با این دیالگ نویسی در وبلاگ ها در آمد. "میگه" یعنی چه؟ "یه کم" یعنی چه؟ "بیام" یعنی چه؟
اینها همه غلط است. درست آنها می شود: می گوید، کمی، بیایم و... می بخشید که این توضیحات را دادیم اما باور کنید برای انتشار مطالب دریافتی و خارج کردن آنها از این فارسی هر روز خون دل می خوریم.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)