ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 

بیانیه شماره 8- بعد از ظهر امروز منتشر شد

مهندس موسوی:

من از صحنه بیرون نمی روم!

 
     
 
 
 

 بسمه تعالی

مردم هوشیار و شریف ایران

طی روزهای اخیر صدا و سیما، خبرگزاریهای دولتی، برخی روزنامه های دولتی و سایت های اینترنتی وابسته به دولت و روزنامه كیهان، بخش عمده ای از فضای خود را به وارونه جلوه دادن آنچه قبل، حین و پس از برگزاری دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران رخ داد، اختصاص داده اند. آنها با استفاده از امكاناتی كه متعلق به شماست، نه تنها به پنهان ساختن تخلفات و حوادث دلخراشی كه در ایام اخیر اتفاق افتاد می پردازند، بلكه مسئولان مستقیم و غیرمستقیم آن را كسی معرفی می كنند كه تنها شما را در مسیر احقاق حقی كه داشته اید همراهی كرده است

واقعیتی كه آنان بیهوده تلاش می كنند نادیده انگارند آن است كه در این انتخابات تقلبی بزرگ اتفاق افتاده و پس از آن، معترضان به این وضعیت به گونه ای غیرانسانی مورد هجوم قرار گرفته و كشته، زخمی و یا بازداشت شده اند. اگر با مسببین جنایت كوی دانشگاه در 18 تیر 1378 به گونه ای مناسب و قانونی برخورد می شد امروز شاهد تكرار آن فجایع در ابعادی وسیع تر و وارونه جلوه دادن واقعیتها به گونه ای جسورانه تر نبودیم. 

همان ها هستند كه هنوز با اتكاء به امكاناتی كه متعلق به عموم مردم است در راستای منافع گروهی خود بی پروا به دروغ گویی و پرونده سازی برای دیگران ادامه می دهند و افعالی را كه خود عامل آن هستند را به بنده نسبت می دهند. آنان غافلند كه موسوی با این ترفندهایی كه ماهیت آن برای همه مردم روشن شده است از صحنه بیرون نمی رود.  آنچه در این روزها رخ داد اصل نظام جمهوری اسلامی را كه میراث امام بزرگوار و شهدای گرانقدرمان است هدف قرار داده و این چیزی نیست كه بتوان به سادگی از كنار آن گذاشت و با طرح اتهاماتی اینگونه و تهدید به محاكمه از آن صرفنظر نمود.

من نه تنها از پاسخ گویی در برابر این اتهامات واهمه ای ندارم بلكه آمادگی دارم تا نشان دهم چگونه مجرمان انتخاباتی در كنار مسببان اصلی اغتشاشات اخیر قرار گرفتند و خون مردم را بر زمین ریختند و اكنون كوشش می كنند صحنه هایی را كه صدها شاهد و دهها تصویر آن را گواهی می دهند به گونه ای دیگر جلوه دهند؛ آماده ام تا نشان دهم چگونه كسانی كه عملشان در راستای ایجاد هرج و مرج در كشور؛ تضعیف نظام و منافع بیگانگان است تلاش نمودند به بهانه تخریب‌گریهای عناصری نامعلوم، جنبش سبز شما را اغتشاشگری و وابسته به بیگانه معرفی كنند؛ ولی حاضر نیستم به خاطر مصالح شخصی و هراس از اینگونه تهدیدها از ایستادگی در سایه شجره سبز استیفای حقوق ملت ایران كه امروز به خون به ناحق ریخته شده جوانان این كشور آبیاری شده است لحظه ای صرف‌نظر نمایم.  از مجموع آرای ریخته شده در صندوقها تنها یك رأی متعلق به من است و شما به خوبی می دانید كه مشكل آنها با میلیونها رأیی است كه جوابی برای سرنوشت آنها ندارند

باز هم از عموم ملت شریف ایران متواضعانه درخواست می كنم با حفظ آرامش و پرهیز از ایجاد تنش، در دام بدخواهان كه كوشش می كنند این حركت گسترده اجتماعی را شورش و اغتشاش و وابسته به بیگانه قلمداد كنند نیافتند و با زیركی و هوشیاری كه ویژگی ممتاز شماست این توطئه ها را مهار نمایند. تداوم اعتراض در چارچوب قانون و با رعایت اصول و مبانی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی راهبرد اصلی است كه ضامن تداوم و دسترسی به اهداف شماست.

دشمن خارجی با همراهی یاران جاهل و طماع خود در داخل بر آنست كه مطالبات این حركت عظیم خودجوش را به خوارج بیرون از نظام نسبت دهد و حتی الله اكبرهای از دل برآمده شما را چون قرآنهای سر نیزه معرفی كند. بر ماست كه با رفتار و گفتار خود این توطئه شوم را خنثی نماییم.

برادر و خدمتگزار شما – میرحسین موسوی

چهارم خرداد 1388