غفلت ما، تدارک آنها
گردان موتور سوارها
چماقداری را کجا آموزش دیدند!


 


پیام جراح بیمارستان امام خمینی
شنبه سیاه
38جسد درسردخانه جمع شده بود

       پیک هفته 107  --------  23 تیر 1388  برابر  14جولای 2009

  infos@peiknet.com  

اخبار روز

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم 


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما

شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی

گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟

پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟

 آیت الله بیات  زنجانی
آنهائی را که زمان امام نتوانستند بکشند، حالا می خواهند بکشند

مهدی کروبی
"ندا" را همانها کشتند
که 19 نفر دیگر را هم کشتند!

 

توضیح - از داخل کشور پیوسته به ما توصیه می کنند که مطالب خبری- تفسیری را سعی کنید بسیار خلاصه و در صفحه اول منعکس کنید، زیرا باز کردن صفحات داخل بدلیل فلج کردن اینترنت در ایران بسیار دشوار است. ما این توصیه را تا آنجا که حجم صفحه اول اجازه بدهد، تا پایان حالت کودتائی درایران مراعات کرده و می کنیم و حتی از بازانتشار برخی خبرها که تقریبا در دیگر رسانه های فارسی زبان نیز انعکاس می یابد برای رعایت این توصیه و پرهیز از حجیم کردن صفحه اول و دشوار شدن باز کردن آن در داخل کشور صرفنظر می کنیم.


علمای قم سینه برای مسلمانان ایران به تنور بچسبانند که به خاک و خون کشیده شدند
برای دادخواست بین المللی علیه کودتاچی ها
شمار قربانیان کودتا
و اسناد هویت آنها را تهیه کنید

آمار کشته شدگان کودتای 22 خرداد، همچنان محرمانه است. روز گذشته مستند به خبر جستجوی پيكر سهراب اعرابي، برای نخستین بار به رقم 50 تا 60 برخورد کردیم، اما این هنوز آمار کشته شدگان نیست. همچنان که آمار مجروحین و زندانیان نا معلوم است.

علمائی که زلف مسلمانان ترک تبار چین را با اعلامیه های خود "فر" می زنند، تا حالا از دولت کودتا نخواسته اند آمار واقعی تلفات کودتا را اعلام کنند. به حمایت از مسلمان های ایران که در تهران و بسیار از شهرهای دیگر به خاک و خون کشیده شدند سکوت کرده اند. آقای صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و بقیه در باره فاجعه ای که در خیابان های روی داد  آب در دهان نگهداشته اند و حالا یاد مسلمانان چین افتاده و در محکومیت سرکوب آنها اطلاعیه می دهند. معلوم نیست چرا علیه سرکوب مردم خود ایران اعلامیه ندادند. جز آیت الله منتظری و آیت الله صانعی در قم و آیتالله طاهری در اصفهان و آيت الله بيات زنجاني کدامیک از فاجعه ای که بعد از انتخابات در ایران روی داد سخن گفته اند؟  علما چرا در پاسخ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که نامه فدایت شوم سراپا دروغ و ریا برای امام زمان نوشته سخنی نمی گویند؟ علیه رهبر که در نماز جمعه 29 خرداد فرمان آتش گشودن به روی مردم معترض را صادر کرد سخن نمی گویند؟ صحنه هائی که از سرکوب مردم بصورت فیلم در تاریخ ثبت شد، با سکوت علما و چشم بندی صدا و سیما و کیهان محو نمی شود. این ننگی است که با هیچ رنگی از دامن جمهوری اسلامی پاک نمی شود.

ما، امروز و به نقل از یکی از جراحان بیمارستان امام خمینی اطلاعاتی را منتشر می کنیم که تائید کننده شمار گسترده قربانیان کودتاست. 17 شهریور شاه پیش آنچه انجام شد، بسیار کوچک است و آنها که از بحث های درون حکومتی اطلاع دارند می دانند که در آن روزها فاجعه آفرینی سپاه و چماقداران و نیروی انتظامی در ایران و تهران به آقای خامنه ای گفته اند "این که از 17 شهریور بدتراست!" و ایشان پاسخ داده است: "اشتباه شاه از آنجا شروع شد که دنباله 17 شهریور را نگرفت و ما اشتباه شاه را نمی کنیم!"

گزارش پزشک جراح بیمارستان امام خمینی را بصورت مستقل در همین شماره پیک نت می خوانید.

هرچه سریع تر باید لیست مستندی از شمار قربانیان تهیه کرد و دراختیار مجامع بین المللی قرار داد تا بتوان علیه کودتاگران دادخواستی بین المللی را طرح کرد. آنچه درایران انجام شده، کمتر از کودتای شیلی و یا آرژانتین نیست.

ستاد کودتا با آگاهی از همین خطر، هر ترفندی را که بتواند به کار می گیرد تا آمار واقعی قربانیان کودتا را محو کند. از جمله، گفته می شود در روزهای اخیر هنگام تحویل جسد قربانیان به خانواده هایشان از آنها خواسته شده برگه ای را امضاء کنند که اسم قربانی بعنوان بسیجی در آن ثبت شده است. می خواهند قربانیان کودتا را بسیجی معرفی کنند تا هم آمار کشته شدگان کودتا را کم کنند و هم برای بسیج و چماقداران آمار بسازند. حتی به خانواده ها گفته شد که در صورت امضاء به آنها پول و مزایای بسیج هم تعلق می گیرد. اجساد را با تاخیر بسیار تحویل خانواده ها می دهند تا دراین فاصله راه کارهائی اینچنینی پیدا کنند.


آیت الله صانعی به در گفت تا دروازه بشنود
دولت چین از ایران یاد گرفت
یا کودتاچی ها از چینی ها یاد گرفتند؟

بیانیه مجمع محققین حوزه قم
جنایات لباس شخصی های چین
جهان اسلام را اندوهگین کرد!

درخارج از کشور
دو طایفه آب رفته در مهاجرت
موی دماغ جنبش حمایتی شده اند

مردم ایران
دیگر آن مردم قبل از انتخابات نیستند

یک وبلاگ نویس

طومار سبز از استرالیا تا پاریس

جنبش اعتراض به کودتای 22 خرداد در خارج کشور که تاکنون همسو با شعارها و خواست های مردم داخل کشور حرکت کرده است، دست به ابتکاری زده که روز به روز وسیع تر می شود. یعنی امضای طوماری سبز همزمان با تظاهرات و راهپیمائی ها در کشورهای مختلف جهان. هدف این طومار تحریم سیاسی دولت کودتا در ایران است. گفته می شود این طومار که همچنان بر شمار امضاء کنندگان آن افزوده میشود قرار است از برج ایفل در پاریس آویخته شود. این عکس مربوط به جنبش امضای طومار در سیدنی استرالیاست. شعار این طومار چنین است: احمدی نژاد رئیس جمهور ما نیست!


در جریان اعلام خبر قتل سهراب اعرابی آشکار شد
50 تا 60 نفر
در تهران قربانی کودتا شده اند

سرمقاله راه توده
نتیجه انقلاب سبز
 سرانجام
به حاکمیت تحمیل خواهد شد!


نامه فرمانده نظامی کودتای 22 خرداد
امام زمان به کمرت بزند
که چنین بی
حیا دروغ می‌گوئی


درایران
هر تصمیم و حادثه ای
به کودتای 22 خرداد وصل است!

احمدی نژاد دغدغه مراسم تحلیف و رای اعتماد در مجلس را دارد. شماری از نمایندگان مجلس اعلام کرده اند که دراین مراسم شرکت نخواهند کرد زیرا این حضور به معنای قبول کودتائی است که برای حفظ او در پست ریاست جمهوری انجام شد. کودتائی که او خود قطعا یکی از اعضای ستاد مرکز آنست. در قم فشار بر روحانیون سنتی برای تائید نتیجه انتخابات ادامه دارد و همین فشار باعث زمزمه کوچ شماری از این روحانیون به نجف شده است که در گزارش دریافتی از شهر قم، در همین شماره پیک نت می خوانید.سرلشگر فیروز آبادی علیه مردم زنده و حاضر در صحنه ایران کودتا کرده، اما برای امام غائب از صحنه نامه نوشته و کمی از باد شکمش را خالی کرده است. در باقی مانده محافل خبری و سیاسی در ایران، روز گذشته نیز شایعه نامه گروهی از فرماندهان سپاه در دوران جنگ خطاب به علی خامنه ای و انتقاد از کودتائی که انجام شده بر سر زبان ها بود. حتی شایع است که رحیم صفوی  فرمانده سابق سپاه نیز جزو معترضان است. دراین میان اعلام شده که بالاخره روز جمعه ای که در پیش است هاشمی رفسنجانی پس از غیبتی سئوال برانگیز نماز جمعه را خواهد خواند. از روز گذشته که این خبر اعلام شد، دعوت از همه مردم برای شرکت در نماز جمعه هفته آینده آغاز شد، بویژه این که گفته می شود خاتمی و کروبی و موسوی نیز احتمالا در این نماز شرکت خواهند کرد. شب گذشته روی فیس بوک موسوی نیز از همگان برای حضور در نماز جمعه آینده دعوت شد. پیش از آنکه در فیس بوک اعلام شود، دیشب، در میان بانگ الله اکبر شبانه که همچنان در تهران (و احتمالا برخی شهرهای بزرگ کشور) جریان دارد، مردم همدیگر را برای روز جمعه و حرکت به طرف محل نماز جمعه خبر می کردند. فیلم الله اکبر دیشب را اینجا ببینید!


فرمانده نظامی کودتا
من جا نمی زنم!

دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهاى مسلح، سرلشگر حسن فیروزآبادى در مراسم اعطاى درجه سرتیپ دومى به جمعى از ارتشیان و پاسداران، (شاید در ارتباط با خدماتی که در جریان کودتای 22 خرداد کردند!) گفت:
بعضى فکر مى کنند که اگر علیه ما شعار بدهند ما کوتاه مى آییم،
 جا مى زنیم،  عقب نشینى مى کنیم.  ما آمده ایم که جانمان را فدا کنیم و در دوران دفاع مقدس این را نشان دادیم. ما آمده ایم که خودمان،  خانواده هاى مان،  همه نعمت هایى که خدا به ما داده حتى آبروى مان را به پیروى از رهبر عزیزمان براى اسلام،  ایران و ملت مسلمان و محب على بن ابیطالب و ارزش هاى کتاب خدا فدا کنیم و درجات بالاتر در این تصمیم،  مصمم تر و قاطع ترند.


گزارش دریافتی از نماز جمعه قم
آیت الله استادی از زیر چماق
آیت الله مصباح یزدی گریخت


متن نامه مشترک شیرین عبادی؛ سوهیر بالحسن
و عبدالکریم لاهیجی به دبیرکل سازمان ملل
سازمان ملل به یاری مردم ایران برخیزد

اطلاعیه کمیته پی گیری بازداشت های خودسرانه
شمار بازداشت های انتخاباتی
نزدیک به 4 هزار نفر است

فتوای آیت الله منتظری
علی خامنه ای را هدف گرفته

تثبیت کودتای 22 خرداد روز به روز دشوار تر می شود و هر روز که از این بی تثبیتی می گذرد، زیر پای کودتاچی ها سست تر می شود. تردید نیست که فتوای آیت الله منتظری که روز گذشته منتشر شد، این بار پیامدهای سنگینی برای حکومت خواهد داشت، زیرا این بار در متن حاکمیت و حاشیه حاکمیت نیز انبوهی از ضربه دیدگان کودتای اخیر با این پیام همراه و همگام اند. این فتوا در شرایطی انتشار یافت که جامعه مانند سال انقلاب 57 تشنه خبر است و مردم اخبار را بسرعت برق و باد به یکدیگر می رسانند. بنابراین، سکوت رسانه های داخلی حکومت درباره این فتوا، بر خلاف گذشته، موجب آن نخواهد شد که مردم از آن بی خبر بمانند. هر یک از مقلدان آیت الله منتظری در شرایط کنونی یک بلندگوی پخش این فتوا در میان مردم است. مقلدانی که نه تنها در مجمع روحانیون و جامعه روحانیت، مجمع محققین حوزه علمیه قم و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بلکه در حکومت و حتی در میان نیروهای سپاهی و نظامی و بسیجی نیز حضور دارند. حتی کسانی که در گذشته فاصله خود را از آیت الله منتظری حفظ می کردند، با کودتائی که شد و خونی که سپاه و بسیج و نیروی انتظامی به دستور مستقیم رهبر در نماز جمعه تهران ریخته و می ریزد این فاصله را دیگر رعایت نخواهند کرد. شمشیری که کودتاچی ها از نیام برکشیده اند، گردن بسیاری را نشانه گرفته است. فتوای آیت الله منتظری، در نوع خود اعلام جهاد علیه استبداد و کودتاست. این مقابله که وی گفته است هیچکس حق ندارد در برابر آن سکوت کند، می تواند سرانجام علی خامنه ای را رقم بزند.

علاوه بر اخبار تائید نشده ای که در باره احتمال کوچ شماری از روحانیون و علمای قم به نجف پخش شده، خبرهائی در باره نامه جمعی از فرماندهان سپاه در دوران جنگ نیز روز گذشته منتشر شده است. گفته می شود این نامه خطاب به علی خامنه ایست. با توجه به حمایت های فرماندهان دوران جنگ سپاه از میرحسین موسوی در جریان کارزار انتخاباتی، تهیه و انتشار این نامه دور از ذهن نیست. گفته می شود در این نامه خطاب به خامنه ای نوشته شده "ای‌ کاش در جنگ به خون غلتیده بودیم، اما شاهد به خاک و خون غلتیدن مردم نمی‌بودیم"


حساب بانکی مجتبی خامنه ای در انگلستان

مجتبی خامنه ای یک حساب بانکی در انگلستان داشته که در آن  6 ر1 میلیارد دلار پول بوده. این حساب را دولت انگلیس مسدود کرده تا تکلیف آن روشن شود. این خبر را تا اعلام رسمی آن و روشن شدن تکلیف این پول بی وقفه دنبال کنید.


دولت مافیائی روسیه
متحد طبیعی مافیای دولتی ج. اسلامی

سه شنبه 30 تیر
مردم به خیابان خواهند آمد!

در شهرهای ایران مردم برای 30 تیر خود را آماده تظاهرات تازه ای علیه کودتای 22 خرداد می کنند. از هم اکنون روی دیوارها، کف خیابان ها، پشت اسکناس ها، در میان الله اکبرهای شبانه و به اشکال دیگری برای این روز مردم به تظاهرات فراخوانده می شوند. 30 تیر سالگرد به خیابان آمدن مردم در سال 1331 است. در آن روز مردم در تهران علیه نخست وزیری که شاه بعنوان جانشین دکتر مصدق معرفی کرده بود به خیابان ریختند و به سمت مجلس در میدان بهارستان به حرکت در آمدند. ارتش و پلیس به روی مردم آتش گشودند و حتی تانک ها برای متفرق ساختن مردم به میان آنها رفتند. عده ای کشته، عده ای مجروح و عده زیادی دستگیر شدند اما سرانجام مردم به پیروزی رسیدند و "قوام السلطنه" که با بیانیه "کشتیبان را سیاستی دیگر آمد" سکان نخست وزیر را بدستور شاه بدست گرفته بود، سقوط کرد و مردم مصدق را بار دیگر به نخست وزیر انتخاب کردند و شاه مجبور به تائید این انتخاب شد. این تظاهرات و مقاومت 5 روز ادامه یافت. هنوز معلوم نیست تظاهراتی که برای این روز تبلیغ می شود برای رسیدن به نقطه‌ای مشخص در تهران (برای نمونه مجلس و یا ساختمان ریاست جمهوری در خیابان پاستور) است یا باز هم هدف خیابان انقلاب، میدان انقلاب، میدان آزادی و یا میدان امام مقصد است؟


شنیده هائی در باره
کوچ اعتراضی روحانیون قم
از ایران به طرف پایگاه نجف

آنچه در تهران می گذرد

در شهرهای ایران می گذرد!

رویدادهای تهران چنان است، که اغلب باعث غفلت از انعکاس رویدادهای مشابه در دیگر شهرهای ایران می شود. به همه آنها که گله کرده اند چرا اخبار شهرستان ها را انعکاس نمی دهید می گوئیم و می نویسم: تهران تابلو ایران است. همه میدانند و میدانیم که هر تظاهرات و راهپیمائی و اعتراضی که درتهران واقع می شود، یا همزمان درشهرهای دیگر هم واقع شده و یا در فاصله اندکی واقع می شود. از جمله، در سالروز 18 تیر که در واقع بهانه ای بود برای ادامه تظاهرات و اعتراضات به کودتای 22 خرداد، در شهرهای مشهد(از جمله جمع شدن در حرم امام رضا) و رشت(بویژه درگیری های پلیس و مردم در سه راه حاجی آباد) نیز اعتراضات مشابهی جریان داشته و شاید با خشونتی بیش از تهران با آن مقابله شده است. ما میدانیم که اگر در تهران از بیم انعکاس خبر و تصویر، اندک ملاحظه ای در سرکوب می کنند، در شهرستان ها چنین نمی کنند و پیگردهای پس از تظاهرات در محلات نیز وسیع تر از تهران است. در شب های ادامه دار "الله اکبر" نیز میدانیم که درمحلات شهرهای کوچک این بانگ اعتراض با چه دشواری هائی همراه است. از جمله خبرچین های محلات و کوچه ها!!

این دشواری در تهران کمتر است و مردم نیز راه حل های تازه ای برای کر و کور کردن خبرچین های محلات پیدا کرده اند. از جمله، شب 18 تیر، که بانگ الله اکبر بلند تر از شب های پیش در محلات بلند شد، مردم در محلات تهران چراغ های خانه های خود را خاموش کردند و روی بام ها رفتند تا معلوم نشود ساکنان خانه در اتاق ها نیستند و روی بام اند!


اعتبار جهانی افشاگری "گاردین"
مجتبی خامنه ای
آقازاده،با حمایت پدرش کودتا کرد



حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

دیدگاه ها

مقاومت
تازه آغاز شده!

چشم و گوش میلیون ها ایرانی، پس از دو دهه، به روی واقعیاتی باز شده که هرگز آن را فراموش نخواهند کرد. هرگز در 30 سال گذشته، در چنین وسعت میلیونی مردم ایران با چهره واقعی حاکمیت دو دهه گذشته جمهوری اسلامی آشنا نشده بودند. بحث از میلیون ها ایرانی است، نه روشنفکران و سیاسیون فعال ایران که تاکنون هرچه می گفتند در محدوده ای تنگ باقی می ماند. تمام اهمیت تاریخی رویدادهای ناشی از انتخابات 22 خرداد درهمین است و آینده ایران را نیز همین شناخت میلیونی مردم ایران رقم خواهد زد. مردم حتی تاکنون نمی دانستند رهبر چند فرزند دارد، و حالا میدانند که فرزند دومش بزرگ چماقداران است! آن نفرتی که در همین سه هفته اخیر در سراسر ایران شکل گرفته، حالا به سوی هدف مشخصی شلیک می شود: بیت رهبری!

شعار های سالگرد 18 تیر، شعارهائی بود که از دل این آگاهی و شناخت بیرون آمده بود. "مجتبی! بمیری- رهبری رو نبینی". "مرگ بر خامنه ای". اینها را روی دیوارها می نویسند، وقتی به راهپیمائی های سکوت حمله می شود، سکوت فریاد می شود و  بربام خانه ها، در میان بانگ "الله اکبر" بصورت شعار سرداده می شود. اینها کم است؟ بهای زیادی برای این آگاهی ملی داده شده؟

انتخابات 22 خرداد یک سونامی بود. برج قدرت تبدیل شد به منارجنبان اصفهان. رئیس جمهوری که مانور سفرهای استانی می داد و رهبر این مانورها را ستایش می‌کرد، حالا دیگر تا سر خیابان پاستور هم بعید است بتواند بدون دهها محافظ برود. رئیس جمهوری که رهبر مدعی است 63 در صد رای آورده، یعنی 24 میلیون به او رای داده اند، از جمع کردن 40 - 50 هزار نفر در تهران 12 میلیون عاجز ماند و تازه آنهائی را که در میدان ولیعصر جمع کرد، چماقداران همیشه در صحنه بودند! فرمانده نیروی انتظامی روز 5 شنبه گذشته گفته بود مردم تظاهر کنندگان 18 تیر را زیر پای خودشان "له" می کنند. کجا بودند آن مردم در روز 18 تیر؟ در صف تظاهر کنندگان بودند یا در صف "له" کنندگان سوار بر موتور سیکلت ها؟

کجاست آن 24 میلیون رای ادعائی احمدی نژاد؟ آنها را به خیابان و به تظاهرات به نفع احمدی نژاد فرا بخوانند!

نماز جمعه ها چنان فرو ریخته که حالا می ترسند مردم به هوای نماز به آنجا بروند و یکبار انفجار تظاهرات از آنجا سر باز کند، حصارها از هم دریده، ترس و یاس جای خود را به جسارت و آگاهی داده، کودتاچی ها همه قدرت خود را نشان دادند و تظاهرات 18 تیر نشان داد که دیگر چیزی فراتر از آنچه در خیابان ها نشان دادند ندارند که نشان بدهند. و این از اشتباهات بزرگ همه رژیم های استبدادی، در اوج ترس و وحشت است، که به یکباره همه نیروی خود را برای مقابله با مردم به میدان می آورند و مردم با ادامه مقابله و مبارزه خود، در عمل می بینند که قدرت همین مقدار است که هست! و از آن پس راه ها و ابتکارات خود را برای تقابل با این قدرت به کار می گیرند. ابتکار دراینسوست و جمود در آنسو!

همه ابتکارها، درخیابان ها نیست، بر بام خانه ها نیز خلاصه نمی شود. جنبش مقاومت منفی در ایران در حال شکل گیری است. همان جنبشی که آزادی هندوستان را بدنبال آورد. دهها پیشنهاد ابتکاری را مردم به هم توصیه می کنند، که از جمله آنها "استفاده از همه وسائل برقی خانگی" در آن زمانی است که رئیس نامشروع دولت در سیمای کودتا ظاهر شود. چنان که برق تهران و بتدریج و با به کار گیری همین شیوه در شهرهای دیگر برق قطع شود و تلویزیون از کار بیفتد!

آن مقامی که با خبرنگار گاردین گفتگو کرده و ظاهرا مقام مطلعی در جمهوری اسلامی بوده راست گفته: همه چیز، تازه آغاز شده!!


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)