ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

 

infos@peiknet.com

 
 
 

مصاحبه مخملباف با رادیو فرانسه

افشای رو به گسترش

جزئیات کودتای انتخاباتی

این احتمال که احمدی نژاد و بخشی از سپاه حتی علیه هاشمی و خامنه ای نیز دست به کودتا زده باشد وجود دارد. بیانیه ای که بنام رهبر از صدا و سیما پخش شده، در واقع بیانیه کودتاچی ها بوده است. نخست این که این بیانیه با صدای علی خامنه ای نیست و اساسا مرسوم نبوده که او بمناسبت پایان انتخابات پیام بدهد، دوم این که بیانیه پیش از اعلام رسمی نتیجه شمارش آراء توسط وزارت کشور و حتی تائید انتخابات توسط شورای نگهبان قرائت شده و سوم این نکته که در پیام قرائت شده لغات واصطلاحاتی وجود دارد که تاکنون در هیچیک از پیام های رهبر وجود نداشته است. از جمله "درکمال فروتنی"، "اعماق جان"، "خدای عزیز"، "بنده ناتوان" و...

 
 
 
 
 

 

جزئیات کودتا علیه نتیجه انتخابات بسرعت در حال انتشار و تکمیل است. علاوه بر اطلاعاتی که محسن مخملباف مسئول ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در خارج از کشور فاش ساخته، این احتمال بسیار قوی است که در ساعات آینده اطلاعیه ای بصورت رسمی از سوی افرادی نظیر هاشمی رفسنجانی، خاتمی، میرحسین موسوی و شماری از روحانیون بلند پایه، نظیر آیت الله صانعی انتشار یابد. آنچه که مخملباف در مصاحبه با رادیو فرانسه بیان داشته و اطلاعات مستقیم وی با ستاد میرحسین موسوی در ساعات شمارش و اعلام آراء می باشد، اکنون و پس از دستگیری گسترده اعضای این ستاد و همچنین رهبران جبهه مشارکت انقلاب اسلامی، مستندترین اطلاعات درباره جزئیات کودتاست.

مخملباف در مصاحبه با رادیو فرانسه گفته است: پس از پایان رای گیری و ساعاتی پس از آغاز شمارش آراء از وزارت کشور با میرحسین موسوی تماس گرفته شده و به وی اطلاع داده اند که برنده انتخابات است و ایشان خود را آماده اعلام این پیروزی کند. میرحسین موسوی می گوید تا چند ساعت دیگر این اطلاعیه را منتشر خواهم کرد و جشن پیروزی را نیز برای روز یکشنبه که مصادف است با تولد حضرت فاطمه اعلام خواهم کرد. وی سرگرم نوشتن بیانیه پیروزی انتخاباتی می شود و محمد خاتمی نیز در جریان این پیروزی و تماس وزارت کشور قرار می گیرد. پیش از آن وزارت کشور مسئله پیروزی میرحسین موسوی در انتخابات را اطلاع  می دهد و وی نیز با قبول اعلام آن، تنها تاکید می کند که نوع اعلام خبر مدیریت شود. پس از مدتی با روزنامه های اصلاح طلب تماس گرفته شد و از آنها می خواهند که خبر برنده شدن موسوی را با عنوان "پیروزی" اعلام نکنند.

اندک زمانی پس این تماس ها، ناگهان 20 تن از اعضای حزب پادگانی به ستاد میرحسین موسوی در قیطریه حمله می کنند و دو تن از مسئولین اصلی ستاد، یعنی امین زاده معاون سابق وزارت خارجه و همچنین خرازی سفیر سابق جمهوری اسلامی در فرانسه را به همراه بقیه کسانی که در ستاد بوده اند می زنند و دستگاه های ارتباطی را نیز تخریب می کنند. مردمی که در این لحظات در مقابل ستاد بوده اند موفق می شوند 7 تن از مهاجمین را دستگیر کنند و به داخل ستاد ببرند. نیروی انتظامی وارد ستاد شده و خواهان تحویل گرفتن این 7 تن می شود اما اعضای ستاد می گویند اگر آنها را تحویل شما بدهیم بعدا گُم خواهند شد.

بدنبال آن ارتباط های تلفنی ستاد قطع می شود و عملیات کودتائی گام به گام در سطح شهر به اجرا گذاشته می شود.

مخملباف در مصاحبه خود این احتمال را طرح می کند که احمدی نژاد و بخشی از سپاه علیه هاشمی و حتی خامنه ای هم کودتا کرده باشند.

مصاحبه مخملباف را از اینجا میتوانید بشنوید.