ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

بی خبر رهبر، بی خبری شاه را تداعی می کند

رهبر هنوز مردم را آشوبگر

و اعتراضات را توطئه میداند!

 
 
 
 

خبرگزاری های خارجی و چند سایت باقی مانده انتخاباتی موسوی گزارش هائی را درباره دیدار روزگذشته موسوی وخامنه ای منتشر کرده اند. بموجب این گزارش ها رهبر به موسوی گفته از طریق شورای نگهبان اعتراض به نتیجه انتخابات را دنبال کنید و من هم سفارش موکد می کنم که دقیقا رسیدگی کنند. شما حساب خودتان را از آشوبگران و توطئه گران خارجی جدا کنید.

با آنکه معلوم نیست چه مقدار از این سخنان به واقعیت نزدیک است، همین که رهبر هنوز دنبال توطئه خارجی می گردد و بانگ اعتراضی میلیون ها ایرانی را بانگ و فریاد "عده ای آشوبگر" میداند، نشان دهنده بی خبری او از وسعت آن چیزی است که درجامعه جریان دارد.

شاه را روز تظاهرات تاسوعا و آشورای سال 1357 با هلیکوپتر به آسمان تهران بردند تا اگر از پائین نمی تواند ببیند، لااقل از بالا به خیابان انقلاب نگاهی بیاندازد و ببیند وضع چیست. و او تازه آن بالا فهمید همه گزارش هائی که چاپلوسان و چاکران دراختیارش گذاشته و ملت را شیفتگان وی معرفی کرده بودند همه غلط بوده است.

رهبر جمهوری اسلامی، حداقل جسارت این را هم نداشت که صادقانه با مردم سخن بگوید و لااقل اذعان کند که اطلاعات غلط دراختیارش گذاشته بودند و بموجب همین اطلاعات او چنان نتیجه ای از انتخابات گرفت و اکنون در جستجوی راه حلی برای جبران این اشتباه است.