ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

خطاب به مفسران بی مسئولیت و بی اعتناء به سرنوشت مردم

مردم را به دام

ستاد جنگ روانی نیاندازید!
 

 
 
 
 

بدنبال اظهارات احساسی محسن مخملباف در مصاحبه مطبوعاتی حاشیه حضور در پارلمان اروپا که در آن بشدت از حمایت روسیه از کودتای 22 خرداد و احمدی نژاد انتقاد کرد، مفسران نان به نرخ روز خوری که  در رادیوهای لس آنجلسی وقت پر می کنند و کوچکترین احساس مسئولیتی در برابر جان و مال و خون مردم ندارند، از دیروز ساز "روسیه" را چنان کوک کرده اند که اصل کودتا و ستاد کودتا در بیت رهبری و فرماندهان کودتا در سایه قرار گرفته و فرصت سنگر بندی برای آنها فراهم ساخته است. با صراحت باید به مردم ایران گفت: این که چه دولتی از کودتا حمایت کرده یا نکرده و یا حتی در آن نقش داشته یا نداشته، اساس و مرکز توجه مردم برای مقابله با کودتا نباید باشد. آدرس اشتباه نباید داد و ستاد جنگ روانی کودتا را نباید یاری رساند. این شیوه، یعنی پاس دادن تحولات داخل کشور به خارج از کشور، همان شیوه ایست که در تمام 30 سال گذشته، علیه هر نوع جنبش مردم ایران، حاکمیت بدان متوسل شده و پشت هر حادثه ای دست خارجی را معرفی کرده است. این ساز را اکنون نباید، به نوع دیگری کوک کرد، چرا که به نوع دیگری خدمت به کودتاچی هاست.

روسیه، امروز هیچ تفاوتی با آلمان و امریکا و فرانسه و هر کشور سرمایه داری دیگر جهان ندارد و به شوروی ستیزان حرفه ای باید گفت، عقده گشائی تاریخی خود را برای وقت دیگری ذخیره کنید و به جنبش ضد کودتا ضربه نزنید. با تمام قدرت و توجه باید علیه ستاد کودتا در سپاه پاسداران، دولت، بیت رهبری و صدا و سیمای جمهوری اسلامی بسیج شد و یک گام، حتی یک وجب از خیابان و پشت بام عقب ننشست. کودتاچی ها اگر فرصت پیدا کنند و بتوانند موقعیت خود را تثبیت کنند، با همه آنها که دستگیر شده اند و یا هنوز دستگیر نشده اند و با مردم بی پناه ایران، همان کاری را خواهند کرد که شاه و تیمور بختیار و سپهبد آزموده پس از تثبیت کودتای 28 مرداد کردند.

به هوش باشید! مردم ایران را گمراه نکنید! آدرس های گمراه کننده به مردم ندهید! فریب جنگ روانی ستاد کودتا را نخورید و اخباری را منتشر نکنید که هراس در دل مردم ایجاد می کند. ما با پوتین و مدویدف – نخست وزیر و رئیس جمهور روسیه- روبرو نیستیم، ما با ستاد کودتا در قلب فرماندهی سپاه و بیت رهبری روبرو هستیم.