پایگاه رحیم مشائی درمیان مردم
آخرین آجرها از زیر پای
روحانیت شیعه کشیده میشود

 

نگاهی به مصاحبه محسنی اژه ای
تفاوت اتهام و جرم را
یکنفر به دادستان یاد بدهد!

       پیک هفته 107  --------   2 دی 1389  برابر 23 دسامبر 2010

تماس با ما

infos@pyknet.net

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

 
آنچه که عیان است
حاجت به بیان هاشمی نیست!

انتشار اظهار نظری منتسب به هاشمی رفسنجانی درباره نقشه های علی خامنه ای برای بعد از مرگ خویش، روز گذشته در تمام رسانه های خارجی انعکاس یافت و در داخل کشور نیز مجمع مصلحت نظام با صدور اطلاعیه ای بسیار کوتاه، آن را تکذیب کرد.

آنچه از هاشمی رفسنجانی نقل شد این بود که باید در قانون اساسی تغییرات اساسی بوجود آورده و اصول مربوط به تمرکز قدرت را از آن حذف کرد. آقای خامنه ای نگران نظام، بعد از خویش است و به همین دلیل درحال آماده کردن فرزند خویش "مجتبی" برای جانشینی است. شالوده های مدیریت در نظام از هم پاشیده و ادامه این وضع به سرنگونی جمهوری اسلامی و جانشین شدن نظامی سکولار می انجامد.

این فشرده آن سخنانی است که از هاشمی رفسنجانی در دیدار با شماری از طلاب قم منتشر شده و مجمع مصلحت نظام آن را تکذیب کرد.

چه هاشمی رفسنجانی این نظرات را بر زبان آورده باشد و چه نیآورده باشد، واقعیت اینست که مردم از فردای آغاز سرکوب مردم معترض به کودتای 22 خرداد شعار "رای من کو؟" را در خیابانها تبدیل به شعار "مرگ بر دیکتاتور" و "مجتبی بمیری، رهبری را نبینی" کردند.

بنابراین هاشمی اگر هنری کرده باشد، تائید آگاهی و فریاد مردم در خیابان هاست. فریاد مرگ دیکتاتور، یعنی تغییر قانون اساسی و تعیین تکلیف "رهبر" و "ولی فقیه" و "مجتبی بمیری، رهبری را نبینی" یعنی همه میدانیم کودتا را او با هدایت پدرش و عده ای از فرماندهان سپاه و آنها که در بیت رهبری لانه کرده و نگران موقعیت خویش- بعد از مرگ خامنه ای اند - ترتیب دادند. همه شان هم می دانند که آفتاب عمر خامنه ای بسرعت به لب بام می رسد. هم آنها می دانند و هم مردم و بی شک محافل جاسوسی جهان که تا زیر عبای خامنه ای نیز رسوخ کرده اند از جزئیات با خبرند.

شاید یگانه نکته تازه ای که دراین خبر تکذیب شده وجود داشت، نظام جانشین جمهوری اسلامی بود، که آن هم خبر حیرت آوری نیست. در همین باره مطلبی را درباره رحیم مشائی در همین شماره پیک نت بخوانید.


دیدار موسوی و کروبی
در انتظار روزی هستیم
که فتنه گران واقعی محاکمه شوند

یک روده راست
در شکم کودتاچی ها نیست!

علی اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد: ما در کشور آزادی زندگی می کنیم و همه حق اظهار نظر دارند و می توانند افراد را نقد کنند. / ایلنا

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه:کسی به جرم روزنامه نگاری دستگیر نشده است./ مهر
سید شمس الدین حسینی، وزیر اقتصاد: مردم در روز نخست اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها کمتر از نیم درصد یارانه واریزی را از حسابهایشان برداشت کردند./ ایلنا

کامران دانشجو، وزیر علوم:به هیج وجه هدف ما حذف نظریات غربی در علوم انسانی نیست./ مهر


دیدار و مذاکره امیرقطر و علی خامنه ای
در کمال صفا و صمیمیت جان اهل سنت به لبشان رسیده

لغو ناگهانی و پیامکی سفر احمدی نژاد به کرج

در بیمارستان امام خمینی
قلب را جراحی می کنند
باسن بیمار را می سوزانند!

در فرودگاه مسکو
بازداشت 3 آذربایجانی
و یک ایرانی با 20 میلیون دلار

هفته نامه اشپیگل ــ شماره 51
ملی پوشان ایران
در محاصره "خط قرمز" امنیتی

دبیرکل جبهه مشارکت
مرا از زندان به سیما بیآورید
تا به هر سئوالی پاسخ بدهم

دکتر محسن میردامادی دبیرکل زندانی جبهه مشارکت، که خود از رهبران دانشجویان خط امام و سپس از بنیانگذاران "دفتر تحکیم وحدت" است، در نامه ای خطاب به یکی از  رهبران سابق این دفتر که اکنون مورد عنایت صدا و سیما و دولت کودتاست، اعلام کرد، حاضر است از زندان برای چند ساعت به صدا و سیما انتقال یافته و در یک مناظره شرکت کنند.

او تاکید کرد که حاضر است در این مناظره درباره سابقه دفتر تحکیم وحدت دانشجوئی و تمامی مسائل روز کشور و تاریخ 30 ساله جمهوری اسلامی نظراتش را بگوید. محسن میردامادی در سالهای جنگ استاندار خوزستان و در مجلس ششم رئیس کمیسیون امنیت ملی بود.


سرمقاله راه توده: حذف یارانه ها به رهبری علی خامنه ای
پرده از چهره اقتصادی
کودتای 22 خرداد برداشته شد

کاسه کوزه ها
سر امام زمان شکسته می شود!

3 نمونه برجسته از میان خبرها
مردم را ترور کنید
تا وحدت آنها بیشتر شود!


نگاهی به مصاحبه دادستان تهران
دستگیری باصطلاح سران فتنه را به رفراندم بگذارید

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 


پیام ها و نظرات


ستون عنوان
اخبار مهم
را باز کنید

سلام وخسته نباشید- ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مستمر و بی دریغ شمان، من یکی از علاقمندان سایت شما میباشم که در شیراز زندگی میکنم. سایت شما از محبوبیت خاصی دربین دانشجویان(بخصوص دانشگاه آزاد) بر خوردار است. پیشنهاد می کنم جهت کامل شدن مطالب خبری-تحلیلی درسمت چپ صفحه اول "منتخب اخبار" اخبار مهم روز را تیتروار(یا مشروح) منعکس کنید. در پایان موفقیتتان را درجلب مخاطبان جویای حقیقت که هر روز بیشتر میشوند تبریک میگویم.

پیک نت- در تدارک مقدمات این کار هستیم.


پارازیت
در مراغه

با سلام- تقریبا از یک هفته پیش ارسال پارازیت از ساعت 7 شب در مراغه در استان آذربایجان شرقی شروع شده است. اخیرا بی دلیل 24 ساعته پارازیت می فرستند و قطع نمی شود. معلوم نیست هدف چیست و چرا با نیمه سلامتی و جانی که برای مردم هنوز باقی است بازی می کنند. لطفا اطلاع رسانی کنید.


اس. ام. اس
تهدید آمیز
پلیس امنیتی 113

با سلام و خسته نباشید- بنده چندی پیش برای  بی. بی. سی یک اس. ام. اس دادم و در برنامه ای شرکت کردم که هیچ رنگ سیاسی نداشت. بعد از گذشت 2 ماه از طرف 113 یک اس. ام. اسی دریافت کرده ام با این محتوا که شهروند محترم طبق اطلاع واصله جنابعالی تحت تاثیر تبلیغات ضد امنیتی رسانه های وابسته به بیگانگان قرار گرفته اید. در صورت ارتباط با رسانه های خارج از کشور، برابر ماده 500.499 و 498.609.514.508689.610 قانون مجازات اسلامی مجرم شناخته می شوید و با شما بر خورد می شود.

نمی دانم چرا یکی از نر و ماده هائی که 113 برای من نوشته، شامل حال مثلا آقای محمد جواد لاریجانی که در تلویزیون های امریکا پا روی پا انداخته و مصاحبه تصویری می کند نمی شود؟

با تشکر حجت امیدواری


طلبه های اعزامی
برای  حسین
دلشان کباب نبود!

امسال شمار زیادی طلبه نسبتا جوان را برای دوران سوگواری محرم به شهرها و شهرستان ها اعزام کرده بودند با یک دستورالعمل مشترک. بموجب این دستورالعمل باید آنها "ولایت امر" را در مساجد، تکایا و حتی در مدارس (از طریق بسیج مدارس) مطرح کنند و خامنه ای را نماینده امام غایب معرفی کنند. من حداقل از دو مورد اعتراض به این استدلال و این گروه طلبه های اعزامی در مساجد خبر دارم که باعث شد سخنرانی قطع شده و سخنران از منبر پائین بیاید.


3 نمونه از
اس ام اس های روز

از میان اس ام اس های بامزه و بی مزه ای که این روزها مردم برای هم می فرستند این سه نمونه را ضبط کرده و برایتان می فرستم:

1- جهان سوم جائیست که اگر روزه ات رو بخوری اخراج میشی ولی اگر رای مردم رو بخوری رئیس جمهور، اگر زنا کنی سنگسار میشی ولی اگر تجاوز کنی سردار، اگر با بدبختی مدرک بگیری میشوی راننده تاکسی ولی اگر جعل کنی میشوی وزیرکشور، اگر شکایت کنی کشته میشوی و اگر بکشی درجه میگیری..

2- در همه جاي دنيا آثار باستاني را از زير آب در مياروند، در ايران مي برند زير آب!

  3- در پی اعلام آمادگی رئیس جمهور محبوبمان برای مناظره با اوباما، احمدي نژاد از همه هموطنان غيور خواست، هرگونه عكسي از همسر اوباما دارند در اختيار او بگذارند!


توطئه
علیه اوپک

ییش از یک ماه از خبر ریاست ایران به اوپک برای سال آینده می گذرد و حقیر نظرات خوانندگان را در هیچ منبعی ملاحظه نکرده است.

به نظر اینجانب ریاست ایران بدون هماهنگی با امریکا میسر نبود و این پروژه به کشمکش ها و مباحثات سیاسی  در جلسات اوپک تبدیل خواهد شد و می تواند در سرانجام خود به ترک برخی نمایندگان  کشورهای عضو از جلسات و کشاندن اوپک به ورطه فرو پاشی بیانجامد. دست شرکت های نفتی بزرگ جهان را در این برکشیدن ایران در اوپک باید جستجو کرد، زیرا، با تجربه طولانی که اینجانب در امور نفتی دارم  در آینده ای نه چندان دور و با فرو رفتن اوپک در ورطه فروپاشی و اختلافات داخلی  شاهد قیمت های رقابتی در عرصه جهانی فروش نفت خام و قیمت هایی به مراتب پایین تر از اکنون خواهیم بود.



برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)