ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

4 آبـــــان  1389

infos@pyknet.net

 
 
 

برای پیشبرد سیاست نظامی- اتمی خامنه ای

پول بی زبان ایرانی ها

خرج باج سبیل می شود!

 
 
 
 
 

بدنبال تکذیب پرداخت پول از سوی جمهوری اسلامی به حامد کرزای رئیس جمهور افغانستان توسط سفیرجمهوری اسلامی در افغانستان، حامد کرزای در یک کنفرانس خبری ظاهر شد و دریافت منظم پول از دولت جمهوری اسلامی را تائید کرد. این تکذیب و تائید در فاصله 24 ساعت صورت گرفت. بدنبال انتشار اسناد محرمانه امریکا از سوی سایت "ویکی لیکس "، روز یکشنبه سفارت جمهوری اسلامی پرداخت پول به کرزای را تکذیب کرد و سپس دیروز (دوشنبه) کرزای در یک مصاحبه خبری شرکت کرده و دریافت پول را تائید کرد.

کرزای نه رئیس جمهور، بلکه یک دلال سیاسی است که از رستوران داری در امریکا، بدستور دیک چینی وزیر دفاع امریکا خود را به افغانستان رساند تا سکان ریاست جمهوری را بدست بگیرد. او در مصاحبه خبری روز گذشته خود با صراحت گفت:

من در طول سال، بارها بین نیم میلیون یورو و حتی 600 هزار یورو از ایرانی ها پول گرفته ام. هزینه آنها مخفی نیست و اگر لازم باشد جزئیات آن را منتشر خواهم کرد.

نیویورک تایمز نوشت که کرزای میلیون ها دلار پول از دولت احمدی نژاد دریافت کرده و رابط دریافت کننده این پول نیز رئیس دفتر کرزای "دودزای" بوده است. او بدستور کرزای بخشی از این پول را میان برخی نمایندگان مجلس افغانستان توزیع کرده و حتی بخشی را به رهبران طالبان داده است.

یک مقام افغانی به نیویورک تایمز گفت: "حسین مالکی" سفیر جمهوری اسلامی در افغانستان در پایان سفر کرزی به ایران در ماه آگوست(مرداد گذشته) کیسه پلاستیکی بزرگی پر از بسته های "یورو" به دودزای تحویل داد.

(نخستین خبر درباره پرداخت پول به حامدکرزای توسط سپاه و احمدی نژاد، در جریان انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در پیک نت منتشر شد. اینجا)

https://pyknet.net/1388/05aban/11/page/39Afghanestan.htm

 
 
 

اشتراک گذاری: