نمایش خنده دار کنترل قیمت ها
وحشت بزرگ
در دو صف مردم و حکومت

 

گزارش سازمان ملل
توسعه انسانی در ایران
پائین تر از عربستان است!

 تماس با ما

infos@

pyknet.

net

16 آبــان

1389

7 نوامبـــر

2010

 

 

 

پیک هفته 107  - آرشیو پیك هفته

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

 
دروغگوئی
ریشه فساد در ج. اسلامی

هر نوع فسادی از دروغ بر می خیزد. یعنی که دروغ ریشه درخت پرشاخه فساد است. وقتی گفته می شود ایران هرگز چنین غرق فساد (اعتیاد، فحشاء، دزدی، رشوه خواری، گرانفروشی، خشونت، تجاوز جنسی، چند شخصیتی و...) نبوده (اینجا)   درختی وصف می شود که ریشه اش دروغ است و تا این ریشه از خاک بیرون کشیده نشود، درخت تناور فساد در ایران خشک نخواهد شد. نخستین گام برای بیرون کشیدن این ریشه از دل خاک آزادی گفتار و نوشتار است. یعنی آزادی مطبوعات و رسانه های تصویری و صوتی. حاکمیتی که با آزادی مطبوعات و رسانه های اطلاع رسانی می جنگند، در حقیقت با آبشار دروغ، به ریشه درخت تناور فساد در ایران آب می دهند. چنین است وضعی که اکنون ایران در گرداب آنست. از بالاترین سطح حکومتی تا پائین ترین سطح آن دروغ می گویند و چنین است که فساد در جامعه نهادینه شده است. ما هر روز چند نمونه برجسته از این دروغگوئی حکومتی را منتشر می کنیم. گاه برای آشنائی بیشتر با این ریشه فساد، یا بقول آقایان عرب زده "ام الفساد" چند نمونه از آخرین نمونه ها را با عنوان بزرگ منتشر می کنیم تا با آنچه که هدف ما از جمع آوری و انتشار دروغ های روزانه است دقیق تر برخورد کنید. نمونه های زیر، از میان اخبار روز گذشته انتخاب شده است:

مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: محمود احمدی‌نژاد در حالی به لبنان سفر کرد که تهدید به ترور و دستگیری شده بود./ مهر
علی قاضی عسگر، نماینده ولی‌فقیه در امور حج: دین اسلام هیچ تفاوتی میان زن و مرد قائل نیست و تنها برتری بین این دو را تقوا می‌داند./ مهر
علی سعید‌لو، رئیس سازمان تربیت بدنی: پیشرفت ورزش در دولت نهم و دهم برابر ‌٥٠ سال گذشته بوده است./ ایسنا
محمود احمدی‌نژاد: ملت‌های جهان فوج فوج به‌سوی آرمان‌های ملت ایران در حال حرکتند./ آفتاب
مرتضی تمدن، استاندار تهران:هیچ فاصله ای میان نسل جدید با نسل تسخیر کننده لانه جاسوسی وجود ندارد./ ایرنا


درگیری خونین برای تصاحب زمین

با سلام- در روستای "قلعه طرفی" واقع در جاده اهواز- آبادان بین مردم و ماموران دولتی درگیری خونین روی داده است. ماموران مسلح برای غصب زمین های کشاوزان به این روستا یورش بردند و بر اثر شلیک آنها یک زن زخمی شد.

روستای " قلعه طرفی " در قلمرو طرح توسعه نیشکر قرار دارد و بر اساس این طرح روستای مذکور قرار است مانند شماری روستای دیگر با خاک یکسان شود.

این دومین درگیری خونین در این روستاست. در درگیری گذشته یک جوان به ضربت گلوله کشته شد. بر اساس طرح توسعه نیشکر تاکنون 120 هزار هکتار از زمین های حاصلخیز کشاورزان در دو کرانه کارون به تملک دولت درآمده است.

کارشناسان اقتصادی و نمایندگان خوزستان در مجلس بارها نسبت به ناکارآمد بودن این طرح هشدارداده اند اما دولت برای رسیدن به هدف خود، پیش می رود.


بخش هائی از نامه "نوری زاد" از بند 350 اوین
ما در زندانیم
 و آنها که به امنیت ملی
ضربه زدند، آزاداند و حاکم


جراحی اقتصادی
با چاقوی بی دسته دولتی ها
علی مزروعی


انگلستان- امریکا- فرانسه
نخستین اتحاد نظامی
 برابر حقوق؛ جدا از ناتو

جنایتکاران اسرائیلی
آزادی سفر به انگلیس می خواهند
یونگه ولت ــ ترجمه رضا نافعی


نگران از سرنوشت دولت
مهمانی این آقایان
در غیاب گروه دیگری از آقایان!

نتیجه گیری های نظامی خامنه ای در سفر به قم
تقسیم پست و مقام میان فرماندهان کودتا

انفجار در اراک

با سلام به پیک نت- انفجار مشکوکی پنجشنبه شب در پاساژ طبائیان اراک رخ داد. لازم به ذکر است که یکی از ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد در سال گذشته در این مکان مستقر بود. مردم حدس می زنند دولتی ها برای امنیتی کردن فضای کارگری – اعتراضی اراک و محاصره دانشجویان معترض در این انفجار دست داشته اند.


یادداشت های محسن امین زاده
فتنه ای بنام کودتا،
به رهبری خامنه ای

نسل مذهبی
انقلاب 57
به مشت و فلک
بسته شد
!

در میان یادداشت هائی که تاکنون بصورت نامه یا مقاله و یا خاطرات درباره دوران بازداشت و زندان کودتای 22 خرداد نوشته  و منتشر شده، نوشته های محسن امین زاده معاون وزارت خارجه در دولت خاتمی بعنوان یادداشت های دوران زندان شاید از ماندگارترین یادداشت های این دوران باشد. چنان ماندگار که نه تنها بخشی از تاریخ کودتای 22، بلکه بخشی از تاریخ انقلاب 57 و جمهوری اسلامی و سرنوشت یک نسل انقلابی با اندیشه های مذهبی است. فارسی را بسیار دلنشین و صحنه ها را بسیار هنرمندانه می نویسد. او اگر وقت خویش را برای چند سال، صرف نوشتن رمانی درباره آنچه در زندان دید، آنچه که آرمان های انقلابی یک نسل مذهبی بود و سرانجام نقش آفرینان دهه اول جمهوری  اسلامی و رهبری آیت الله خمینی کند، بزرگترین خدمت را به نسل های آینده و به نویسندگان تاریخ واقعی جمهوری اسلامی کرده است. حال که امثال دولت آبادی و علی اشرف درویشیان دستهایشان بسته است و امثال احمد محمود دیگر نیستند، خلق این تراژدی بر شانه امثال امین زاده سنگینی می کند. همین یادداشت کوتاه و گاه پراکنده ای که درباره دوران زندان و بازجوئی اش نوشته و می خوانید، حجتی است بر این که او دارای چنین توانی است. این فصل از تاریخ زندان، فصل دیگری را کامل می کند که در دهه 1360 در زندانها، بویژه سه زندان اوین، توحید و رجائی شهر گذشت و قربانیانش از جمع دگراندیشان انقلاب 57 بودند. عکس زیر، پوشه زیر دست امین زاده در طول بازجوئی است که گویا به ابتکار خود وی، بصورت یک کارت پستال درآمده و به دوستانش هدیه می دهد.


فیلم را در پایان خبر ببینید!
قتل در میدان کاج
چاقوكشی در ورزشگاه آبادان

در 48 ساعت گذشته تصاویری از یک صحنه چاقو کشی در یک مسابقه فوتبال توسط خبرگزاری "فارس" وابسته به سپاه منتشر شده و همچنین فیلمی از یک صحنه قتل با چاقو به بهانه ناموسی در شبکه یوتیوب انتشار یافته که دست های پشت انتشار این فیلم نیز با محافل دولتی و حکومتی در ارتباط است. قتل در میدان کاج سعادت آباد تهران روی داده است و فیلمبرداری طولانی از صحنه با تار کردن صورت ضارب و مضروب خود آشکار ترین دلیل بر دست داشتن حکومت در این ماجراست. چرا که اگر مردم از چنین صحنه ای می خواستند فیلم بگیرند، با توجه به محدودیت های امنیتی حاکم بر کشور، اولا به این آسانی و طولانی مدت نمی توانستند فیلم تهیه کنند و ضمنا دلیلی وجود نداشت که چهره ها را تار کنند، درعین حال که چنین امکان فنی نیز در اختیار سیما و فیلمبرداران امنیتی است!

عکس های متعدد و لحظه به لحظه ای که از  چاقو کشی در جریان یک مسابقه فوتبال در ورزشگاه آبادان خبرگزاری فارس منتشر کرده نیز دارای همان نشانه هائی است که فیلمبرداری از صحنه قتل در سعادت آباد تهران را حکومتی می کند. (ادامه...)



شلیک آقای خامنه ای از توپخانه بی گلوله!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

برای کسب در آمد

 سری به ما بزنید


پیام ها و نظرات


هفته آغاز شد
چهارپاره دروغ
در شاهراه خالی بندی

کامران دانشجو، وزیر علوم: هر اندیشه‌ای در دانشگاه می‌تواند در قالب کرسی‌های آزاداندیشی ارایه شود./ ایرنا

علی خامنه‌ای: صحنه‌گردانان اصلی فتنه سال ۸۸ به دنبال تسخیر ایران بودند. / ایرنا

محمود احمدی‌نژاد: پشم و پیل همه قدرت‌های غربی ریخته است./ ایسنا

محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی‌نژاد: در دولت احمدی‌نژاد ‌جوانان به سادگی  صاحب خانه می‌شوند./ فارس


نیم کردار
به ز هزار وعده

زیباترین ضرب المثل ها و کنایه ها در زبان فارسی، در نثر آهنگین و شعر ایران جمع است. در هر زبان و هر کشوری ضرب المثل ها نسل به نسل و سینه به سینه نقل شده اند، همچنان که درایران؛ اما در هیچ کشور جهان ضرب المثل ها و حکایت های پندآموز اینگونه با شعر و نثر آهنگین در هم نیآمیخته است که در زبان فارسی آمیخته است. نه تنها در مثنوی و گلستان و... بلکه آنچه در زبان کوچه نیز رایج است، آهنگین است و وزن شعر دارد؛ و عجیب حکایتی است این زبان کوچه و زبان شعر در ایران.

این اشاره کوتاه را کردیم، تا به آنها که برای پرداخت آبونمان استفاده از پیک نت برای اول هر ماه ایرانی و یا اول هر ماه میلادی هزار وعده خوبان دادند و یکی وفا نکردند، بگوئیم: "دو صد گفته، چو نیم کردار نیست"!


محمود نگو
محمود نبند

هر چیزی یک واحدی دارد.  مثلا واحد اندازه گیری شدتِ زلزله، ریشتر، واحد وزن "کیلو"، واحد مایعات "لیتر"، واحد چهارپایان "راس"، واحد جمعیت "نفر" و...

میدانید مردم برای واحد دروغ در ایران چه کشفی کرده اند؟ و  اصطلاح "خالی بندی" چگونه کامل کرده اند؟ این اس. ام. اس را بخوانید که یکی از هزاران اس. ام. اسی است که مردم در ایران برای هم می فرستند: "دیروز یکی از دوستان برایم ۴ محمود بست!


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)