سرمقاله راه توده
میوه خونینی که کودتا
می خواهد از درخت جنگ بچیند

 

10 هزار نفر گلریزان کنند
تا  تلویزیون سبز داشته باشیم!
ابراهیم نبوی

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

11 مرداد

1389

2 آگوست

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

بوشهر در اضطراب
حمله نظامی به نیروگاه اتمی

این پیام کوتاه، شب گذشته با ذکر این نکته که نمی توانیم چند دقیقه بیشتر روی خط ارتباط باشیم، در اختیار پیک نت قرار گرفت:

امروز خبر برخورد یا سقوط یک هواپیمای بدون سرنشین به داخل محوطه نیروگاه اتمی بوشهر بسرعت در این شهر پیچید. شاید در فاصله یکساعت، مردم در تمام نقاط شهر درباره این حادثه صحبت می کردند. این خبر را اعلام آماده باش نظامی به کلیه واحدهای سپاه و ارتش در منطقه کامل کرد. مردم چنان نسبت به اخبار و بویژه اخبار مربوط به حمله نظامی حساس اند که حتی برای مدتی در شهر شایع شد که این حمله به تلاقی حمله به نفتکش ژاپنی صورت گرفته است.

نیروگاه 25 کیلومتر با شهر فاصله دارد ولی به پایگاه دریایی و خصوصا رادار آن بسیار نزدیک است، بنابراین هدف قرار گرفتن هواپیمای بدون سرنشین بر فراز نیروگاه اتمی و سقوط آن به داخل این نیروگاه می تواند دور از ذهن نباشد.

مردم بوشهر هر لحظه در انتظار و دلهره حمله قریبا الوقوع به نیروگاه یا پایگاه های نظامی بوشهر اند و صحبت از جنگ یا حداقل حمله به تاسیسات نظامی، در تمام محافل جریان دارد.


دیدار نوبتی موسوی و کروبی
فردا که پرده ها کنار رفت
تقصیر را به گردن یکدیگر نیاندازند!

سید حسین سجادی
حجتیه قرار است
تا یکسال دیگر، کار را یکسره کند!

سایت های مربوط به ظهور امام زمان و تبلیغ شباهت های احمدی نژاد با سرداری که در روایات است همراه امام زمان شمشیر خواهد زد و در واقع فرمانده کل قوای اوست، مرتب زاد و ولد می کنند. سرداری که در رکاب امام زمان شمشیر خواهد زد "شعیب بن صالح" نام دارد و این سایت ها می نویسند احمدی نژاد تمام علائم و نشانه های او را دارد. البته هم از نام و هم از روایت بر می آید که آن سردار عرب باید باشد و معلوم نیست چرا احمدی نژاد که اتفاقا تباری یهودی هم دارد همان سردار است!؟

ما در شماره روز شنبه و با عنوان "این فاجعه را آقای خامنه ای در دامن مردم ایران گذاشت!" اینجا "درباره این سایت ها و خطی که دنبال می کنند نوشته ایم، اما از آنجا که برای هوشیار کردم مردم و آگاهی از فاجعه پیش رو هر چه بنویسیم کم است، از وبگاه آقای عبدالله شهبازی نیز مطلبی در همین ارتباط را برای انتشار این شماره پیک نت انتخاب کرده ایم. اخباری در میان نوشته آقای شهبازی وجود دارد که اهمیت آن را چندین برابر می کند. از جمله این نام کنونی رهبر انجمن حجتیه که سایه به سایه احمدی نژاد حرکت می کند و کاشف احمدی نژاد بعنوان سردار امام زمان خود اوست. و یا این که همین فرد – سجادی- همراه با عسگراولادی دو ملاقات کننده و تحویل گیرنده یک پرونده مهم از انگلیس ها در پاکستان بودند.

آقای عبدالعلی بازرگان، فرزند مهندس بازرگان، اخیرا مقاله ای در باره حجتیه نوشته و توصیه کرده است که درباره آنها تند نباید رفت زیرا آنها کار مذهبی- فرهنگی می کردند و می کنند و...

ایشان که هنوز در تصورات دوران پیش از انقلاب حضور خود در محافل حجتیه برای دیدن آموزش های دینی است، تصور می کند، وقتی در باره حجتیه هشداری داده می شود، منظور پرهیز از آن کادرهای مذهبی است که انجمن حجتیه در مدرسه علوی تهران تربیت می کرده است. این تصور را آقای ابراهیم یزدی هم دارد و چند بار نیز مطرح کرده است. به همین دلیل اعضای رهبری و کادرها و علاقمندان به نهضت آزادی و ملی مذهبی ها لازم است مقاله زیر را چند بار بخوانند و هر بار نیز اوضاع امروز کشور و نقش محفل احمدی نژاد و مصباح یزدی که احمد جنتی هم رسما به آنها پیوسته است را در برابر چشم خود مجسم کنند.


بنزین افغانی
سوغات تازه دولت احمدی نژاد


ایران را ماهرانه تر از عراق به گرداب کشیده اند
وقتی کار از کنترل اتمی می گذرد
نوبت به براندازی نظامی می رسد!

پرسش و پاسخ حجت الاسلام محسن کدیور
سرنیزه کُند سپاه
جنازه نظام را سرپا نگه داشته

از هدی صابر تا بیانیه اوباما
شکار 7 خبر از میان گله پرشمار اخبار ایران

زهرا رهنورد:
مرغ پخته هم
به حرف های آقای جنتی می خندد!


صدام همانگونه به دام امریکا افتاد
که قرار است خامنه ای بیفتد؟

یونگه ولت- ترجمه رضا نافعی


آنها که اهل جبهه بودند
اینهائی نبودند که امروز اهل قدرت اند

این عکس ها از خط مقدم جبهه جنگ با عراق گرفته شده و آن روحانی یا حجت الاسلام سیدی که در میان رزمندگان است، همین آیت الله امروز، یعنی آیت الله دستغیب است. بچه های بسیجی و سپاهی شیراز او را در میان خود گرفته اند. برای ثبت در تاریخ، یک عکس پیدا کنید که احمد جنتی، احمد خاتمی، مصباح یزدی، روح الله حسینیان، علم الهدا و دیگر روحانیون کودتاچی و مدعی انقلاب و جنگ و جمهوری اسلامی را چنین در جبهه نشان بدهد. دستغیب اول که امام جمعه شیراز بود به تیر غیب انفجار کور مجاهدین خلق  گرفتار آمد و دستغیب دوم به تیر غیب کودتای 22 خرداد گرفتار آمده است. هر دو حادثه از یک جنس نیستند؟


آیت الله دستغیب
بیائید من را هم شهید کنید
می گفتند شاه "ظل الله" است و اکنون هم وضع همان شده!

آن که باید بر صندلی جنایت قتل عام 67 بنشیند کیست؟
انتشار متن استعفای موسوی شاید بی خبرانی را بیدار کند


اعتراف فرمانده کل سپاه ترس از رشد جنبش سبز در سپاه

گفتگوی العربیه با احمد قابل
لیست دستگیری ها را خامنه ای امضاء می کند


فشرده بخش دوم شرح بازجوئی از احمد قابل
آقای خامنه ای حسابش را
از انقلاب جدا کرده!

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


تظاهرات
در تبریز

از غروب روز گذشته، اخبار ضد و نقیضی در باره تظاهرات مردم در شهر تبریز و حضور نیروهای ضد شوروش و درگیری آنها با مردم رسیده است. برخی سایت های فعال در عرصه حقوق ملی مردم آذربایجان در این زمینه گزارش های نسبتا مشروحی منتشر کرده اند که چون سایت های شناخته شده خبری در این باره مطلبی ننوشته اند، ما صرفا به ذکر همین چند خط اکتفا می کنیم تا گزارش های دقیق تری بدستمان برسد.


می گوئیم
تا یادتان نرود!

چون خیلی ها یادشان رفته اول ماه ایرانی قرار بوده آبونمانشان را پرداخت کنند و یا اول ماه میلادی، یادآوری می کنیم، از ماه ایرانی 6 روز گذشته و به اول ماه میلادی 3 روز مانده. آنها که 36 روز بموجب تقویم ایرانی و 27 روز بموجب تقویت میلادی عقب اند، فکری نه به حال خود، بلکه به حال ما و هزینه انتشار سایت بکنند!


فیلم بریدن

سر گروگان ها

چه مشکلی را

حل می کند؟

روزانه دهها ای میل و پیام دریافت می کنیم که شمار زیادی از آنها، پیام های سربازان امام زمان است که یا از تهران می فرستند و یا از سفارتخانه های تحت امر تهران. این پیام ها را در بسته بندی های رنگارنگ – گاه دلسوزانه، گاه خبر، گاه افشاگری و گاه فیلم و...

گاهی که وقت و حالی باشد، پاسخی نیز برایشان می نویسیم. از جمله، روز گذشته که دو فیلم از صحنه های دلخراش بریدن سر گروگان های انتظامی بدست گروه ریگی در دورانی که وی به ایران منتقل نشده و اعدام نشده بود. حیف بود که آن پاسخ عمومی نشود. نوشتیم:

آقای محترم

بهتر است فکر نان کنید. چون خربزه آب است و هیچکس را سیر نمی کند. این که ریگی جنایت کرده نیاز به ثابت کردن با این فیلم ها نیست. مهم اینست که چگونه بتوان با کمترین هزینه ریشه این فجایع خطرناک را که با اعدام نه تنها حل نمی شود بلکه تشدید هم می شود خشک کرد. 30 سال است، از زمان آیت الله خلخالی تا حالا با اعدام خواسته اند با مواد مخدر مبارزه کنند. عملی شد؟ همین روش را برای فحشا  انتخاب کردند و خانم شایق نیز وقتی نماینده مجلس شد، فورا مصاحبه کرد و گفت با اعدام 10 زن تن فروش ماجرای فحشا خاتمه پیدا می کند. چنین کردند و بسیاری را هم زندانی. مشکل حل شد؟

ما نمی دانیم شما از کجا و احتمالا همآهنگ با چه ارگانی این فیلم ها را فرستاده و از ما خواهش کرده اید منتشر کنیم که اگر چنین باشد، این توضیحات ما بی فایده است. اما با کمترین امید تاثیر گذاری، این چند خط را برایتان نوشتیم.


سحرخیز: علیه خامنه ای، احمدی نژاد و اژه ای
به مجامع

بین المللی

شکایت می کنم


 موسوی
یک گام بالاتر

 از "خوان هفتم"
ابراهیم نبوی


افشای پشت صحنه "ورشکستگی آریان فولاد"
قرارگاه

 خاتم الانبیاء
میعادگاه

چپاول و غارت


شاید چرنوبیل ایران شود!
گزارشی

از بوشهر
شهر نفرین شده

با شهرتی جهانی


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)