ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 خرداد  1389

infos@peiknet.com

 
 
 

زبان اشاره میان

احمدی نژاد و لاریجانی ها

 
 
 
 

احمدی نژاد در سفر به کرمان، در همان سخنرانی معروفش خطاب به رئیس جمهور روسیه، یک پیامی هم به برادران لاریجانی داد. او گفت:«كسی كه در اطراف تهران 300 هكتار از بهترین زمین های دولت را سالهاست تصرف كرده و وزیر جهاد كشاورزی قبلی زورش نرسیده و تاكنون وزیر فعلی نیز نتوانسته كاری كند فرض كنید با این وجود قانونی در مجلس تصویب شود كه به دولت بگوید كه تو موظف هستی به اینها سند بدهی و اگر دولت استنكاف كرد، اجازه داده شود تا به آنها سند داده شود كه این تبعیض و بیعدالتی است».

او با این جمله، با استفاده از ترفند "مدرک جمع کنی" به چند هدف زد:

1- رئیس مجلس که می گویند دولت مصوبات مجلس را اجرا نمی کند، بداند که بهتراست در این سوراخ انگشت نکند، چون پرونده برادرش- محمد جواد لاریجانی- زیر بغل احمدی نژاد است.

 2- رئیس قوه قضائیه هم انگشت به طرف کابینه سوراخ سوراخ دراز نکند و نقشه برای معاون اول دولت نکشد و خیال نکند که این یکی را هم می توان هم سرنوشت با مرحوم "کردان" وزیر کشور ورپریده کرد!

محمد جواد لاریجانی که این روزها طرفدار مادام العمر شدن دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد شد و در مطبوعات مقالات "احمدی ابدی" می نویسد، در ورامین حدود 300 هکتار از زمین های محلی را تصرف کرده و حالا حاضراست بقیه ایران را پشت قباله احمدی نژاد کند تا این 300 هکتار زمین برایش بماند.

 

 
 
اشتراک در فیس بوک