ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 خرداد  1389

infos@peiknet.com

 
 
 

انتشار دو اطلاعیه در مازندران و لرستان

اعلام آمادگی برای

شرکت  در راهپیمائی 22 خرداد

 
 
 
 
 

جنبش سبز استان مازندران در آستانه سالگرد 22 خرداد طی اطلاعیه ای آمادگی خود برای شرکت در راهپیمائی 22 خرداد را اعلام داشت. دراین اطلاعیه آمده است:

بی ادعاترین و ناشناخته ترین کبوترهای سبز این دیار در گمنام ترین و مخوف ترین زندان-زندان متی کلای بابل-  در کنار مجرمین و تبهکاران، به جرم اینکه بر سر آرمان های جنبش سبز ایستادگی کرده اند زندانی اند. زندان "متی کلای" بابل تبدیل به شعبه دوم دانشگاه های استان مازندران شده است. این زندان در یکسال اخیرتبدیل به خانه دوم  استاتید و دانشجویان شده است.

جنبش سبز استان مازندران همگام با سایر مردم و برای تجدید پیمان با آرمان های جنبش سبز و اعلام حمایت از زندانیان سیاسی و اعلام همبستگی با خانواده های شهدای جنبش اعلام می دارد که مردم سبز استان مازندران در راهپیمائی روز 22 خرداد در شهرهای مازندران شرکت می کند.

 

هواداران جنبش سبز در لرستان نیز اطلاعیه ای در باره راهپیمائی 22 خرداد منتشر کردند. در این اطلاعیه نیز آمده است:

درطول یكسال گذشته زندانهای کشور كه باید محل نگهداری متجاوزین به حقوق فردی واجتماعی مردم باشد، مملو از نویسندگان، روزنامه نگاران، هنرمندان، دانشجویان، زنان، فعالین سیاسی ومدنی وحتی مردم عادی، كه تنها سرنوشت رایشان را طلب كرده اند شده است.

سودای پدران ومادران ما درمبارزات خود علیه رژیم شاهنشاهی رسیدن به "عدالت، آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی" بود. آیا اكنون، نشانی از آن آرمان را شاهدیم؟

مردم لرستان همپای یاوران جنبش سبز در سرتاسر ایران، مطابق قانون اساسی در راهپیمائی روز شنبه 22خرداد، ساعت4 بعدازظهر درخیابان ها ومیادین اصلی شهرهای لرستان، شرکت می کنند.

 
 
اشتراک در فیس بوک