ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 خرداد  1389

infos@peiknet.com

 
 
 

بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم

با نهضت محمد و خانواده اش

همان رفت که با خمینی و خانواده اش می رود

 
 
 
 

بیانیه مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، که عمدتا از شاگردان و مروجان اندیشه های آیت الله خمینی و در رهبری خود وی تشکیل شده، در ارتباط با حوادث 14 خرداد در آرامگاه آیت الله خمینی بیانیه ای صادر کرد. دراین بیانیه از جمله آمده است:

خشونت و پرده دری و فتنه انگیزی سابقه ای تلخ در سالهای اخیر از خود بر جای گذاشته است و بتدریج دامنه ی آن گسترده تر می شود و حریم های محترم را مخدوش می کند. شب عاشورا در حسینیه جماران،سخنرانی فرزند معنوی امام و محبوب ترین رئیس جمهور ایران بر هم زده می شود و در سالگرد وفات امام سخنرانی فرزند گرامی ایشان، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن خمینی قطع گردیده و نیمه تمام گذاشته می شود. رفتار معدود افراد تحریک شده و بی خبر که هرگز از امام خمینی و انقلاب ایشان چیزی نمی دانند و در سن و سالی نیستند که از حقایق تاریخ انقلاب اطلاعی داشته باشند قابل فهم است. چرا که آنان بنیانگذار این نهضت را از طریق معرفی مشوش و تیره و تار دستگاه های رسمی تبلیغاتی می شناسند. تعجب و دریغ از سکوت حاضرانی است که موج هوچی گری و غوغا سالاری و فتنه انگیزی را می بینند و واکنشی نشان نمی دهند. این موج امروز به حریم امام رسیده است و به اشکال کوناگون مدتی است آرمانها و اندیشه های او را نیز در بر گرفته است و بیش از همه گرامی ترین یادگار او جمهوری اسلامی را نیز تهدید می کند.

از یاد نبریم که نهضت پیامبر خاتم صلی الله علیه و آله و سلم را چگونه به بیراهه کشاندند و با یاران و اهل بیت او چه کردند و با گذشت نیم قرن کار به جایی رسید که فرزند گرامی او حسین ابن علی را به اسم حمایت از دین و با شعار تقریب به خداوند مظلومانه به شهادت رساندند. فانا لله و انا الیه راجعون.

 

 
 
اشتراک در فیس بوک