ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30اردیبهشت 1389

infos@peiknet.com

 
 
 

مجتبی خامنه ای
ولیعهد مقام معظم رهبری
مکرر در تلویزیون ظاهر شد
!

 
 
 
 

سلام- پیك نت از جمله منابع خبری- تحلیلی است كه در حوزه سایبرژورنالیسم  حرفه ای عمدتا بر تحولات سپاه پاسداران و گسترس دامنه قدرت آن و بویژه مناسبات حاكم بر بیت رهبری تمركز دارد. انصافا باید گفت گردانندگان پیك نت تاكنون با استفاده از اطلاعاتی كه نیروهای منتقد شاغل در نهادهای به اصطلاح انقلابی می فرستند نقش عمده ای در آشكار شدن لایه های ناپیدای قدرت مستقر موجود ایفا كرده است. تعجب میكنم كه چرا پیك نت - و تاجایی كه جستجو كرده ام سایر سایت های خبری- تحلیلی- به حضور مجتبی خامنه ای در بیست و سومین نمایشگاه كتاب تهران اشاره ای نكرده اند. در 22 اردیبهشت 1389 علی خامنه ای از نمایشگاه كتاب بازدید كرد. تلوزیون جمهوری اسلامی مكررا در تمام بخش های خبری در شبكه های شش گانه اش در تصاویر مربوط به گزارش این بازدید، سید مجتبی خامنه ای را به همراه پدر نشان داد. به گونه ای که تبلیغ ولیعهد را می کرد.

جالب بود كه در گزارشها نماهایی متعددی از سید مجتبی خامنه ای به صورت جمعی و انفرادی به نمایش در می آمد. و البته بیش از وی تصویر پیشكار مخصوص ایشان   "حاج وحید" دیده می شد كه این روزها در اغلب گزارش های مربوط به علی خامنه ای نشان داده می شود.

گزارش های مربوط به رهبری در خود بیت تدوین و به تلوزیون و سایر رسانه های رسمی ارائه می شود. من تصور می كنم كه نمایش عمومی تصاویر سید مجتبی كه كمتر مسبوق به سابقه بوده است امری اتفاقی نیست. طی ماه های پس از كودتای 22 خرداد درباره نقش وی در قرارگاه ثارالله و ستاد كودتا بسیار سخن گفته شد. در باب احتمال انتقال قدرت به وی پس از مرگ پدر نیز تحلیل هایی وجود دارد. شاید نمایش تصویر وی زمینه ای است برای معرفی عمومی وی و با این حساب احتمالا از پس سید مجتبی را در تلوزیون بیشتر خواهیم دید.

 
 
اشتراک در فیس بوک