ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 اسفند  1390

infos@pyknet.net

 
 
 

در تهران 12 میلیونی
خامنه ای و احمدی نژاد
بازندگان بزرگ انتخابات!

 
 
 
 

در ادامه جدال برای پر کردن صندلی های مجلس نهم، پس از جمع کردن صندوق های رای، این گزارش را هم بخوانید:
در حالیکه سایت بازتاب گزارش داده است که در تهران " تا کنون فقط 4 نفر توانسته اند یک چهارم آراء یعنی حد نصاب لازم برای ورود به مجلس را تصاحب کنند" خبرگزاری فارس شمار راه یافتگان از تهران به مجلس را حدود 10 تن اعلام کرد. یعنی انتخابات برای 20 تن دیگر به دور دوم کشیده خواهد شد. شمار آرای به صندوق ریخته شده در تهران حدود یک میلیون اعلام شده که یک چهارم آن می شود حدود 250 هزار رای. یعنی 20 تن از دواطلبان مجلس از تهران 12 میلیونی حتی 250 هزار رای، یعنی دو درصد هم – رای نیاورده اند. این در حالیست که آقای خامنه ای در پای صندوق رای خطاب به مردم گفته بود که به هر 30 نفر( نمایندگان تهران) رای بدهند و حتی آن را بنوعی وظیفه شرعی اعلام کرده بود. با توجه به اینکه فاصله نفر اول و دوم تهران حدود 250 هزار رای و با نفر سی ام حدود 350 هزار رای است. یعنی آن که از آن یک میلیون تن هم که بنا به آمار و ادعای حکومتی در تهران در انتخابات شرکت کرده اند هفتاد درصد به حرف آقای خامنه ای که به همه سی نفر رای دهید محل نگذاشته اند. و همه اینها در حالیست که همه می دانند رای حداد عادل به عنوان نماینده اول تهران واقعی نیست و نتیجه دخالت بیت رهبری است.
جالب اینجاست که شمار واجدین شرایط از استان تهران بیش از هفت میلیون و 300 هزار تن است که استانداری تهران آن را 5 میلیون تن اعلام کرده است. در این صورت و اگر تقلبی هم صورت نگرفته باشد با آمار حکومتی در تهران کمتر از 20 درصد و با آمار واقعی کمتر از 15 درصد مردم در انتخابات شرکت کرده اند. این در حالیست که وزیر کشور میزان مشارکت را ابتدا 64 درصد اعلام کرده بود که بعد آن را پس گرفت. کندی اعلام آرا و ناهماهنگی در اعلام نتیجه ها و ادعای مشارکت 64 درصدی و پس گرفتن آن همه نتیجه رقابت میان باندهای حکومتی و مقاومت طرفداران احمدی نژاد برای حذف آنان از مجلس و خواست آنها برای سهم بیشتر است.
(شمار واجدین شرایط در استان های تهران و البرز در انتخابات سال 88 حدود 8 میلیون و هفتصد هزار تن اعلام شده بود. در حالیکه وزارت کشور این رقم را در انتخابات کنونی در مجموع به 6 میلیون و سیصد هزار تن کاهش داده است. با توجه به اینکه طبق آمار استانداری البرز شمار واجدین شرایط در این استان حدود یک میلیون و400 هزار است. بنابراین واجدین شرایط استان تهران به رقمی بیش از 7 میلیون و 300 هزار می رسد و نه پنج میلیونی که وزارت کشور اعلام کرده است.)
 

پیک نت 14 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: