دکتر علی شکوری راد:
خاتمی رای داد
تا همه روزنه ها بسته نشود!

 

جدال در پشت صحنه
انتخابات تمام شد
انتصابات حکومتی ادامه دارد!

       پیک هفته 107  -------- 14  اسفند 1390  برابر 4 مارس 2012

تماس: infos@pyknet.net



فیسبوک

پیک نت

همزمان با روزنت پیک نت

به روز می شود!


منتخب

 اخبار روز


گزارش از

 حوزه های

رای گیری


گزارش تصویری (۱) شعب خلوت اخذ رای


گزارش تصویری (۲) / شعب خلوت اخذ رای


گزارش تصویری (3) / شعب خلوت اخذ رای


حوزه های خلوت رای گیری شیراز+ فیلم


حوزه های خلوت رای گیری کرج + فیلم


حوزه های خلوت رای گیری تهران + فیلم


حوزه های خلوت رای گیری همدان + فیلم


تکرار انتخابات آریامهری در ج.اسلامی


عکس داربودن شناسنامه ها الزامی نبود، با شناسنامه فوت شدگان یا و دیگر اعضائ خانواده

 می شد رای داد


سياست‌ورزي سنجيده و خردمندانه محمد خاتمي


پیشگوئی عوامل حکومتی از آمار
 انتخابات روز جمعه


معجزات انتخابات مجلس! / ۳۷۳ هزار نفر واجد شرایط _ ۳۸۰ هزار تعرفه در صندوق رای+ عکس


تناقض امار حاصل از دروغ گوئی و جعل در انتخابات جمعه + عکس مطالب که از سایت های بازتاب امروز، مهر و عصر ایران حذف شد


قیمت  رای در ایلام 100هزارتومان بود


فیلمی ازردیف اتوبوس هائی که رای دهندگان را بطور «خود جوش» به مرکز رای گیری منتقل

 می کردند!


برنج 10 در صد

 گران شد


وزارت نیرو:

 آب گران می شود


انگیزه بانک مرکزی برای تشویق واردات گسترده از کجا ناشی می شود!؟ سود های کلان واردات به چیب چه کسانی سرازیر

 می شود؟


 آمریکا اعلام کرد ج.اسلامی 120 هزار تن گندم از این کشور خریده است


اژه ای:

 قرار مجرمیت جهرمی صادرشده است


برای مطالعه

اخبار روزهای گذشته

به  آرشیو روزهای گذشته پیک نت

 و همین ستون

مراجعه فرمائید

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

در تهران 12 میلیونی
خامنه ای و احمدی نژاد
بازندگان بزرگ انتخابات!

در ادامه جدال برای پر کردن صندلی های مجلس نهم، پس از جمع کردن صندوق های رای، این گزارش را هم بخوانید:

در حالیکه سایت بازتاب گزارش داده است که در تهران " تا کنون فقط 4 نفر توانسته اند یک چهارم آراء یعنی حد نصاب لازم برای ورود به مجلس را تصاحب کنند" خبرگزاری فارس شمار راه یافتگان از تهران به مجلس را حدود 10 تن اعلام کرد. یعنی انتخابات برای 20 تن دیگر به دور دوم کشیده خواهد شد. شمار آرای به صندوق ریخته شده در تهران حدود یک میلیون اعلام شده که یک چهارم آن می شود حدود 250 هزار رای. یعنی 20 تن از دواطلبان مجلس از تهران 12 میلیونی حتی 250 هزار رای، یعنی دو درصد هم – رای نیاورده اند. این در حالیست که آقای خامنه ای در پای صندوق رای خطاب به مردم گفته بود که به هر 30 نفر( نمایندگان تهران) رای بدهند و حتی آن را بنوعی وظیفه شرعی اعلام کرده بود. با توجه به اینکه فاصله نفر اول و دوم تهران حدود 250 هزار رای و با نفر سی ام حدود 350 هزار رای است. یعنی آن که از آن یک میلیون تن هم که بنا به آمار و ادعای حکومتی در تهران در انتخابات شرکت کرده اند هفتاد درصد به حرف آقای خامنه ای که به همه سی نفر رای دهید محل نگذاشته اند. و همه اینها در حالیست که همه می دانند رای حداد عادل به عنوان نماینده اول تهران واقعی نیست و نتیجه دخالت بیت رهبری است.

جالب اینجاست که شمار واجدین شرایط از استان تهران بیش از هفت میلیون و 300 هزار تن است که استانداری تهران آن را 5 میلیون تن اعلام کرده است. در این صورت و اگر تقلبی هم صورت نگرفته باشد با آمار حکومتی در تهران کمتر از 20 درصد و با آمار واقعی کمتر از 15 درصد مردم در انتخابات شرکت کرده اند. این در حالیست که وزیر کشور میزان مشارکت را ابتدا 64 درصد اعلام کرده بود که بعد آن را پس گرفت. کندی اعلام آرا و ناهماهنگی در اعلام نتیجه ها و ادعای مشارکت 64 درصدی و پس گرفتن آن همه نتیجه رقابت میان باندهای حکومتی و مقاومت طرفداران احمدی نژاد برای حذف آنان از مجلس و خواست آنها برای سهم بیشتر است.

(شمار واجدین شرایط در استان‌های تهران و البرز در انتخابات سال 88 حدود 8 میلیون و هفتصد هزار تن اعلام شده بود. در حالیکه وزارت کشور این رقم را در انتخابات کنونی در مجموع به 6 میلیون و سیصد هزار تن کاهش داده است. با توجه به اینکه طبق آمار استانداری البرز شمار واجدین شرایط در این استان حدود یک میلیون و400 هزار است. بنابراین واجدین شرایط استان تهران به رقمی بیش از 7 میلیون و 300 هزار می رسد و نه پنج میلیونی که وزارت کشور اعلام کرده است.)

شمار واجدین شرایط در ایلام 373 هزار، شمارآرا 380 هزار!
برای دیدن عکس در ابعاد بزرگتر روی ان کلیک کنید

فیس بوک حسین نورانی

محمد خاتمی:
من در برگه انتخاباتی
نوشتم: جمهوری اسلامی!


برنامه پخش شیرینی بهم خورد!
صندوق‌های خالی رای
درمحلات سپاهی نشین تهران

حراست دانشگاه "صفادشت"
با شناسنامه دانشجویان رای داد!

در دیدار با مقامات نظامی و اعضای بیت
انتخابات "قرارگاهی" دستور 3 ماه پیش خامنه ای!

تدارک دوران پس از خامنه ای
نخستین بازداشتگاه در قم زیر نظر مصباح یزدی!

گزارش دریافتی از شهر قم
انتخابات در قم مشت، نمونه خروار بود!


ایران اتمی
حمله نظامی یا تحریم اقتصادی کشاکش میان اوباما و نتانیاهو!

خط سرخ
برای مقابله با ایران تغییر کرد
یونگه ولت ـ گزینش و ترجمه رضا نافعی


بشنوید از بیداری و درمان
فیسبوک مرضیه وفامهر

بازیگر فیلم

"تهران من حراج"!

صحنه ای از فیلم "تهران من حراج" که با نمایش آن، مرضیه وفامهر بازداشت و راهی زندان شد. او برای بازی دراین فیلم موهای سر خود را تراشید و بهانه آقایان برای بازداشت او این بود که تراشیدن مو بهانه ای بود برای آن که وی بدون حجاب در فیلم حراج ظاهر شود.


نامه قطع امید نوری زاد از خامنه ای
برای نجات اسلام و مملکت
چرا آیت الله ها خودسوزی نمی کنند؟


این متن از روی نواری که دراین جلسه ضبط شده پیاده شده است
جلسه محرمانه انتخاباتی
در مرکز رسانه ای سپاه (اطلس)

آنچه را می خوانید، متن سخنان رئیس مرکز رسانه ای سپاه با نام "اطلس" است که همراه با بخشی از نوار سخنرانی وی در این جلسه بدست ما رسیده است. بموجب آنچه دراین جلسه گذشته، سردار شکنجه "نقدی" در بیت رهبری به نیابت از مجتبی خامنه ای و آیت الله جنتی سرگرم توزیع صندلی های مجلس بین منتخبین دو لیست انتخاباتی است که به خیال خود تنور انتخابات را گرم کرده اند. سخنان رئیس مرکز رسانه ای سپاه خود به تنهائی کافی است برای آشنائی با اوباشی که بر کشور حاکم شده اند و مجلس را می خواهند بدست عده ای مثل خودشان بسپارند! (تمام مطلب را درصفحه داخلی بخوانید و فایل صوتی رااز  اینجا  بشنوید)


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 


پیام ها و نظرات



محله زیتون
کارمندی اهواز

در پاسخ به نویسنده نامه ای که گزارش من از زیتون کارمندان اهواز را نادرست ارزیابی کرده بود باطلاع می رسانم که به مرکز 4 مخابرات اهواز واقع در زیتون کارمندی اهواز مراجعه نمایند و از کارکنان بی طرف و مردمی انجا بپرسند که در طول ماه بهمن 1390 کابلهای تلفن چند خانوار را بسرقت برده اند. در همین دهه اول اسفند حدود 100 خانوار بدلیل سرقت سیم ها فاقد تلفن بوده اند . از طرفی دیگر بنظر میرسد بنده از پیک نت گله دارم  که چرا نام مغازه (...) را که محفل اوباش حکومتی شده و برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند (کوی زیتون کارمندی و کوی ملی راه اهواز) حذف کرده است.

چرا افشاگری ما درباره مهندس حسین حیدری را که تخلف عیان انتخاباتی داشت و ما مدارکش را در اختیار داریم را نیز درج کرد؟

روز جمعه ساعت 6 بعد از ظهر یکی از صندوق های سیار رای را یکی از کاندیدا بنام موسوی درحیاط خانه ای قرار داد و با اتوبوس مردم را از دهات اطراف اهواز آورد و در این صندوق سیار حداقل بیش از 3000 رای سازی کرد. مردم قضیه را گزارش کردند و مامورین فرمانداری اهواز نیز مسئله را صورت جلسه کردند. همین فرد با بیشترین آرا  پیروز اعلام شد.

پیک نت: دوست عزیز از ما نخواهید که هر چه را می نویسید منتشر کنیم. برای نمونه، ما نمی توانیم به صرف گزارش شما نام افراد و محل کسبی را که گزارش شما تماما روی آن ها متمرکز است منتشر کنیم. تا همین حد که اشاره کرده ایم و اطمینان داریم مقامات و مردم محل متوجه شده اند، از نظر ما کافی است و رسالت خود را برای انعکاس نامه های دریافتی انجام داده ایم. نام این کار سانسور نیست، بلکه ملاحظه حقوقی است.


رای
به قیمت نان!

در این دوره شماره ملی را در کامپیوتر ثبت می کردند و بدون کارت ملی یا گواهی معتبر که شماره ملی شما در ان باشد اجازه رای دادن نداشتید. رای دادن و رای ندادن مخفی نبود. هفته گذشته وسیعا در کشور شایع کردند که هرکس رای ندهد یارانه اش قطع می شود.  این بزرگترین چماقی بود که بالای سر مردم محتاج نان شب نگهداشتند تا از ترس پای صندوق ها حاضر شوند. حالا حساب کنید بی اعتنائی و نفرت توده مردم از حاکمیت را که حتی به قیمت قطع نان شبش حاضر نشد رای بدهد!


نتیجه
93 در صدی

سلام - پدر من در فرمانداری یک شهر کوچک در ایران کار می کند و بیست و یک سال است که در اتاق تجمیع آرا می باشد. پریروز درباره احتمال عدم شرکت مردم و نتیجه آن از پدرم سوال کردم که جواب داد: برابر دستوری که دریافت شده نحوه محاسبه جمع بندی آرا باید اینطور باشد که شرکت کنندگان  در شهر ما کمتر از 93 درصد نباشد. در تهران افرادی هستند که با توجه به شرایط در هر منطقه درصد مشخص می کنند. اگر روزنامه ها را که نگاه کنی می بینی این روزها همه مسئولین کشور در سخنرانی ها از شرکت پرشور مردم خبر می دهند. این همان دستورالعمل است.


از 7 تخم بلبل هم
7 بلبل
بیرون نمی آید!

مسئول محترم روزنام پیک نت- چه شده که هر نوشته یا گزارش دریافتی را منتشر می کنید؟

نمی ترسید که این کار کیفیت روزنامه شما را پائین بیآورد؟ اینجانب از سال ها قبل  پیک نت را می خوانم و همیشه از اخبار موثق و تحلیل های دقیق آن لذت می برم. چرا که بعدها با رصد و پیگیری اخبار ایران و جهان به درستی و صحت آنها پی می برم.  از اینکه مصدع اوقات شدم پوزش می خواهم.

پیک نت: نخست این که ما هر نوشته ای را منتشر نمی کنیم. دوم این که ممکن است در میان انواع نامه هائی که می رسد و منتشر می کنیم، نامه ای باشد که صحت نداشته باشد و یا زیاد دقیق نباشد. چه عیبی دارد؟ نامه های توضیحی می رسد و با انتشار آنها موضوع روشن تر می شود. از جمله نمونه های اخیر مسئله قبض برق و آب و گاز مردم است و یا  فساد در سیستم اداری خوزستان و ....

یک ضرب المثل ایرانی میگوید: بلبل 7 تخم می گذارد، یکی از آنها بلبل می شود و بقیه "سره". حالا ستون نامه های ما برعکس است و از 7 نامه ممکن است یکی هم اشکالی را داشته باشد که شما به آن اشاره کردید. اجازه بدهید این ستون برای نامه ها و درد دل ها و مشکلات مردم باقی بماند. از محبت و دقت نظر شما هم ممنونیم!


 
 

برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)