ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 اسفند  1390

infos@pyknet.net

 
 
  محله زیتون
کارمندی اهواز
 
 
 
 

در پاسخ به نویسنده نامه ای که گزارش من از زیتون کارمندان اهواز را نادرست ارزیابی کرده بود باطلاع می رسانم که به مرکز 4 مخابرات اهواز واقع در زیتون کارمندی اهواز مراجعه نمایند و از کارکنان بی طرف و مردمی انجا بپرسند که در طول ماه بهمن 1390 کابلهای تلفن چند خانوار را بسرقت برده اند. در همین دهه اول اسفند حدود 100 خانوار بدلیل سرقت سیم ها فاقد تلفن بوده اند . از طرفی دیگر بنظر میرسد بنده از پیک نت گله دارم  که چرا نام مغازه (...) را که محفل اوباش حکومتی شده و برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند (کوی زیتون کارمندی و کوی ملی راه اهواز) حذف کرده است.

چرا افشاگری ما درباره مهندس حسین حیدری را که تخلف عیان انتخاباتی داشت و ما مدارکش را در اختیار داریم را نیز درج کرد؟

روز جمعه ساعت 6 بعد از ظهر یکی از صندوق های سیار رای را یکی از کاندیدا بنام موسوی درحیاط خانه ای قرار داد و با اتوبوس مردم را از دهات اطراف اهواز آورد و در این صندوق سیار حداقل بیش از 3000 رای سازی کرد. مردم قضیه را گزارش کردند و مامورین فرمانداری اهواز نیز مسئله را صورت جلسه کردند. همین فرد با بیشترین آرا  پیروز اعلام شد.

پیک نت: دوست عزیز از ما نخواهید که هر چه را می نویسید منتشر کنیم. برای نمونه، ما نمی توانیم به صرف گزارش شما نام افراد و محل کسبی را که گزارش شما تماما روی آن ها متمرکز است منتشر کنیم. تا همین حد که اشاره کرده ایم و اطمینان داریم مقامات و مردم محل متوجه شده اند، از نظر ما کافی است و رسالت خود را برای انعکاس نامه های دریافتی انجام داده ایم. نام این کار سانسور نیست، بلکه ملاحظه حقوقی است.

 

پیک نت 14 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: