سخن احمدی نژاد، داستان دکتر اقبال و راننده اش است
حالا که نفت نمی خرند
معادن را میدهیم به مردم!

 

وزیرخارجه جدید امریکا
آشناترین امریکائی
با زیر و بم ج. اسلامی

 پیک هفته  108      7 بهمن 1391  برابر با 26 ژانویه 2013

  infos@pyknet.net

 


فیسبوک
پیک نت
همزمان با روزنت پیک نت
به روز می شود!


 اخبار روز


همکاری های امنیتی دولت آذربایجان با آمریکا و اسرائیل


جلسه مشترک شورای هماهنگی اصلاحات با اعضای مجمع مدرسین ومحققین حوزه علمیه قم


عباس عبدي:

در غياب اصلاح‌طلبان پيروزي نامزد مورد حمايت احمدي نژاد قطعي است

عسگراولادي در ميان اصولگرايان تنها نيست


محسن رفسنجانی:

 پدرم صفحه ای در فیس بوک ندارد


تشکرمطهری ازعسگراولادی:

عده ای نان ضدیت با «سران فتنه» را می خورند، سر سفره انقلاب نشسته اند و می خواهند همه را جز خود از قطار انقلاب پیاده کنند


آن سوی زلزله عسگراولادی در اردوگاه افراطیون


خباز:

 «انتخابات آزاد» یعنی اینکه شب انتخابات سهام عدالت ندهیم


محمد نوری زاد

به خامنه ای:

 احرام بپوشید، من شما را به حج می برم!


جمله های طلایی در مدح احمدی نژاد را چه کسانی گفتند که کار به اینجا کشید!؟


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح فارس:

 دخالت در جناح بندی‌های سیاسی برای نیروهای مسلح به منزله سم است


منابع رسمی کره‌جنوبی:

برداشت 1.8 میلیارد دلار از حساب بانکی ایران در سئول و انتقال به خارج!


تجمع  دو هزار کارگر فصلی کشت صنعت کارون شوشتر مقابل ریاست جمهوری


اعتراض کانون صنفی معلمان ایران به وضعیت نابهنجار اقتصادی فرهنگیان


عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس:

دنبال بچه‌دارشدن خانواده‌هايي نباشيم كه حتي قادر به تامين هزينه‌هاي خود نيستند


اردوغان چهار وزیر کابینه خود را تغییر داد، وزیر کشور جدید،

یک کرد است


اردوغان:

با اقدامات غيرانساني و غيرقانوني علیه برادران کرد اشتباهات زیادی مرتکب شده ایم


کردی که ترک

از آب در آمد


جولین آسانژ:

فیلم سینمایی ویکی‌لیکس تبلیغات ضد ایرانی است


برنده نوبل اقتصاد:

١درصد جمعیت آمریکا یک چهارم ثروت این کشور را در اختیار دارد


ارتش آمریکا در آموزش نظامیان مالی 'دچار اشتباه شد!'


نتانیاهو :

برنامه کابینه جدیدم مقابله نظامی با ایران خواهد بود


هشدار شدید لاوروف درباره جنگ با ایران


ادامه دیدار و گفتگوی فعالان جنبش سبز با هیأتهای نمایندگی کشورهای اروپایی



چه تعداد حلقه دار
و ماشین قطع دست لازم است؟

 

همزمان با قطع انگشتان دست یک سارق در مشهد و حلق آویز کردن دو زورگیر در تهران و دو متجاوز به عنف در مشهد و سبزوار، رئیس کل بانک مرکزی هم برکنار شد. ابتدا گفتند بازنشسته زودهنگام شده، بعد گفتند دیوان عالی حکم داده و....

این که قربانی دلار شد و یا تورم و گرانی، اختلاف درون کابینه ای بود و یا بیرون کابینه ای و... ارتباطی با قطع انگشتان دست و حلق آویزکردن های هفته گذشته ندارد. آنچه که این دو رویداد را به هم ربط میدهد، سرقت و دزدی و اختلاس و رشوه است که مثل خون در رگ های حاکمیت روان است و این خون آلوده به ایدز قدرت و فساد حکومتی، به جامعه فقر زده، مردم غارت شده و جامعه بشدت طبقاتی شده نیز سرایت کرده است.

محمود بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی در مصاحبه با خبرگزار مهر درباره دلیل برکناری خود و این که این برکناری با برداشت پول شبانه از بانک‌های کشور ربط داشته یا خیر؟ می گوید:

«تمام برداشت‌های انجام شده توسط بانک مرکزی از حساب بانک‌ها براساس مصوبه هیئت دولت به حساب خزانه واریز شده که تمام مدارک آن موجود است.

نشریه جهان صنعت نوشت: دلیل صدور حکم انفصال محمود بهمنی- رئیس بانک مرکزی، از سوی دیوان محاسبات، این است که «٣٣ میلیارد دلار در بانک‌ها گم شده است.»

عزت الله یوسفیان- نماینده آمل در مجلس گفته است: در یکی از جلسات اخیر، بهمنی احضارشد تا در خصوص ارزهایی که به بانک‌های ذیربط داده است توضیح دهد و در این نشست قرار بر آن شد تا ارز به قیمت واقعی فروخته شود. رئیس کل بانک مرکزی گفت: پولی که از فروش ارز بدست می آید برای بیت‌المال است و باید به حساب آن واریز شود، با توجه به دستوراتی که از مقامات بالا داشتم این سپرده‌ها را تهاترکردم.

١٨ بانک خصوصی و دولتی دراین مورد نقش داشتند که حدود ٣٣ میلیارد دلار معلوم نیست کجا رفته و مصرف چه خرج هائی شده است.

٣٣ میلیارد دلار، در بانک‌های مختلف جابجا شده و این کار توسط بانک مرکزی صورت گرفته است؛ اما هیچ گونه جواب قانع کننده‌ای نمی‌دهند و نمی گویند که در کجا این پول‌ها خرج شده.»

حال باید پاسخ داد: چه کسی باید حلق آویز شود و یا انگشتان دستش قطع شود؟

رئیس دولت که بهمنی بانکدارش بود؟ رهبری که دست به کودتا زد تا این رئیس دولت را نگهدارد؟ فرماندهان سپاه که پشت احمدی نژاد و دولتش ایستادند؟ امام جمعه های حامی احمدی نژاد؟ رئیس جامعه روحانیت قم (شیخ محمد یزدی) و احمد جنتی دبیر شورای نگهبان که دو ماه پیش از انتخابات سال 88 بیانیه مشترک دادند و از احمدی نژاد حمایت کردند؟ راستی "محمد خاوری" قهرمان اختلاس 3 میلیارد دلاری کجاست؟ هنوز در کانادا؟ پول این قصرهائی که در تهران سر به فلک کشیده ازکجا آمده؟ آن که بالای یک میلیارد دلار پول ایران را در بانک سئول در کره جنوبی همین روزها بالا کشید کیست و کجاست؟ حامی و رابطش در حاکمیت کیست؟

راستی که، چقدر حلقه دار باید برپا کرد و انگشت و دست و بازوهای دراز در صندوق ذخیره ارزی و صندوق خیرات و بودجه امام زاده ها و ....را زد!


فیلم را از اینجا ببینید
ماجراجوئی کنونی علی خامنه ای
از مخالفت با پایان جنگ با عراق شروع شد

 

وبسایت هاشمی رفسنجانی فیلم و صدای وی را در جریان سخنرانی برای سپاه، پس از قبول آتش بس در جنگ عراق منتشر کرده است. البته این فیلم کامل نیست. یعنی بخش هائی از آن سانسور شده اما روی شبکه یوتیوب کامل آن هست . در این سخنرانی هاشمی با صراحت می گوید که خامنه ای با پایان جنگ مخالف بود. هاشمی بعنوان یک سند تاریخی به این مسئله اشاره می کند. آن زمان هاشمی جانشین فرمانده کل قوا (فرماندهی کل قوا با خمینی بوده) است و خامنه ای رئیس جمهور. خامنه ای چنان مصمم به ادامه جنگ بوده که پس از مخالفت هاشمی با عملیات نظامی پس از قبول آتش بس، شخصا با دفتر آیت الله خمینی تماس می گیرد بلکه نظر او را برای ادامه جنگ جلب کند! این همان سیاستی است که آقای خامنه ای پس از سکاندار شدن و مطلقه شدن قدرتش آن را بصورت دیگری ادامه داد و یک سیاست جنگی را بر کشور حاکم کرد. سیاستی که در لبنان و سوریه و فلسطین و عراق و افغانستان و میان شیعیان خلیج فارس دنبال شده و این ماجراجوئی می رود تا به یک جنگ هولناک دیگر بیانجامد. جنگی که مرگ اتمی را به همراه دارد. ظاهرا، با آگاهی از همین پیشینه و همین خوی ماجراجوئی خامنه ایست که هاشمی رفسنجانی فیلم آن سخنرانی را منتشر کرده است. (خبر و گزارش مربوط به وزیر خارجه جدید امریکا "جان کری" را در همین شماره پیک نت بخوانید)


تبار شناسی احمدی نژاد- قسمت سوم- امیر علوی
پشت چاپلوسی ها
همیشه توطئه در کمین است

 

این درس بزرگ تاریخ را آیت الله خمینی خوب به یادداشت و روزی که سخنان چاپلوسانه "فخرالدین حجازی" آن ناطق چرب دهان را در حشینه جماران قطع کرد و گفت: "ادامه نده!" نشان که او در برابر چاپلوسی روئین تن است. آیت الله منتظری و آیت الله طالقانی هم که ساده و خاکی بودند و زیر بار چاپلوسی نمی رفتند. اما اطرافیان خمینی کم تجربه تر و جاه طلب تر و بی پایگاه تر از آن بودند که سرمست چاپلوسی اطرافیان نشوند. چنان که هاشمی شد و از آن خوف انگیزتر علی خامنه ای شده است.

بخوانید چاپلوسی احمدی نژاد از هاشمی را در سال 1375:

در انتخابات مجلس پنجم، در دور اول در تهران تنها ناطق نوری و فائزه هاشمی انتخاب شدند. و همزمان با آن، احمدی نژاد چاپلوسی از هاشمی رفسنجانی را به عالی ترین درجه ممکن رساند و اعلام کرد:

« سفر رئیس‌جمهور، این شخصیت بزرگ انقلابی و اندیشمند به استان اردبیل هم به لحاظ داخلی و هم خارجی دارای اهمیت بسیار فراوانی است. آیت‌الله رفسنجانی همیشه و در همه ابعاد در صحنه‌ها و شرایط دشوار انقلاب اسلامی، از عناصر تعیین‌کننده است و نام هاشمی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی با درخشندگی و به نیکی ثبت خواهد شد.»


گفتگو با رئیس بازرسی کل ج. اسلامی
72 هزار میلیارد تومان
معوقه های بانکی کجاست؟


یک گام بلند دیگر برای مصالحه با کردها
یک کُرد تبار ترک
وزیر کشور ترکیه شد!


منتخب اخبار روزهای گذشته:


 طرحی که زمان جنگ با عراق اجرا شد
طرح سهمیه بندی کوپنی قرار است بزودی آغاز شود

وقتی "محصولی میلیاردر" سردار سپاه باشد
چرا حداد عادل هزار میلیارد تومانی کاندیدای ریاست جمهوری نشود؟

محمد خاتمی:
نظام در خطر است
در سیاست ها  تجدید کنند!


حاشیه ای بر حلق آویز کردن دو زورگیر جوان
ورود بانوان و کودکان
به استادیوم "اعدام" آزاد است
!
احسان پیربرناش- گروه طنز


در زیر زمین کیهان چه خبر است؟
رئیس زندان 59 سپاه
جاسوس اسرائیل از آب در آمد

برای حل بحران پولی و مالی
رئیس کل بانک مرکزی
به جای حکیم باشی

تنقیه شد!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com


پیام ها و نظرات


صفحات اول

روزنامه های

امروز ایران


مسئولیت مطالب
ستون پیام ها
با نویسندگان است


ما نباید بشنویم
بلکه باید
منتشر کنیم

پس از سلام- از من گفتن و از شما نشنیدن! هدف غرب از روی کار آوردن گروههای سنی و سلفی در کشورهای مسلمان ایجاد تنش میان شیعه و سنی است تا بدینترتیب ایران محاصره شده توسط اعراب و ترکها چاره ای جز اتحاد با اسرائیل نداشته باشد. اعراب و ترکها ثابت کرده اند که نه تعادل سیاسی دارند و نه قابل اعتماد هستند. استراتژی غرب همانا بازگشت به این اصل مهم است که لولای میان شرق و غرب همانا ایران است و چنانچه این لولا، به  گواه تاریخ از پاشنه خارج شود غرب بسیار آسیب پذیر خواهد بود. امروز تنها پایگاه مورد اطمینان غرب در خاورمیانه اسرائیل است وبا همراهی ایران این پایگاه روئین تن خواهد شد. بهمین دلیل هم هست که غرب با دسترسی ایران به سلاح هسته ای آنجور ها هم مخالف نیست. تنها منتظر آنست تا این میوه کاملا برسد تا بموقع آن را بچیند و در سبد خود بگذارد. به همین دلیل هم هست که به طولانی شدن مذاکرات هسته ای زیاد ایراد نمی گیرد. برقراری تحریم ها نیز جنگ زرگریست برای خالی نبودن عریضه. برای فهم بهتر فیلم صیریانا را با نقش آفرینی جرج کلونی بدقت مشاهده کنید. آمریکا ایران را هرگز دشمن خود ندانسته ونخواهد دانست بلکه به آن به عنوان  یک دوست استراتژیک نگاه میکند. آمریکا در هر قاره ای چند دوست استراتژیک دارد. در اروپا انگلیس، در شرق دور ژاپن، در اقیانوسیه استرالیا... و در خاورمیانه اسرائیل و ایران.

 پیک نت: دوست عزیز! ما نباید چیزی را بشنویم، بلکه باید منتشر کنیم که می بینید نظر عجیب شما را هم منتشر کردیم. فقط ایکاش اسم شریف را می نوشتید که فردا اگر نظر شما ثابت شد و یا خلاف آن ثابت شد، ما و خوانندگان ما یادشان بیاید چه کسی چه نظر را داده بود.


پردیس مثل
رباط کریم!

مرتضی: یکی از کلاهبرداری ها که مردم هم براحتی می پذیرند و هم خوشحال میشوند منطقه ای شدن است. مثلا شهرک پردیس که در مسیر جاده دماوند است، چنانکه یک منطقه تهران بزرگ اعلام شود، مثل رباط کریم فورا قیمت منازل و مغازه ها دو و سه برابر میشود.


نامه دریافتی
"شورایعالی ترافیک"
آب در لانه
مورچه افتاده!


در دو بخش خصوصی و دولتی
پشت پرده

مخالفت با معافیت
پزشکان از

دو شغله بودن


احکام مرتضوی
لغو باید گردد

 با توجه به لغو حکم مرتضوی از تامین اجتماعی در روز 26/10/91 ایشان گویا تصمیم به جابجایی ها و نقل و انتقالاتی در مدیران شرکت ها و شستا ( شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ) گرفته است. بدینوسیله می بایست اعلام گردد هر گونه جابجایی و تغییر از زمان لغو حکم ایشان حتی اگر تاریخ های جابجایی دستکاری گردیده باشد رد و باطل  می گردد.


شما بگوئید
چه شعاری بدهیم!

 سلام پیک نت!

شما بگویید ما چکار کنیم؟

 الله اکبر می گوییم، می گویند: این الله اکبر نیست فتنه است.

انتخابات آزاد می گوییم، می گویند، این انحراف است.

از اختلاس می گوییم، می گویند کشش ندهید.

می ترسیم بگوییم رهبر با بصیرت، بگویند توهین به رهبری کردی!

گفتم اصلا کاری به این کارها نداشته باشم. رفتم به  احترام انقلاب و یادی از آن زمان ها نوشتم "مرگ بر شاه" کتک مفصلی خوردم که این چه شعاری است؟ یاد آن زمان افتادم که به خاطر همین شعار از ارتشی ها در خیابان کتک خوردم.

تصمیم گرفته ام بروم روی بام خانه داد بزنم : زنده باد "رهبر فرزانه"

اما می ترسم فردا بریزند به خانه ام و همه چیز را زیر و رو کنند و کامپیوتر و دیسک و خلاصه همه چیز را به همراه خودم ببرند و زیر کتک بگویند اعتراف کن:

رهبر فرزانه کجاست؟

من هم که هر چه بگویم منظورم جنتی و مصباح یزدی بود قبول نکنند و بگویند باید اعتراف کنی منظورت خود رهبر بوده است و بعنوان سردسته جریان اهانت به رهبری دادگاهی ام کنند.

شما می گوئید چه کنم؟

با تشکر. م.م

 پیک نت: هر کاری می کنید و اسم هر کس و هر جریانی را زیر مشت و لگد می آورید، بیآورید، اما شما را به جدت، اسم ما را نیآورید که باندازه کافی دردسر داریم.


اقلیتی با سابقه
2 هزار ساله
امروز امنیت ندارد

 با سلام و به نشریه محترم پیک نت-

به اطلاع میرسانم که اقلیت "صابئن مندایی" از ساکنان خوزستان این روزها در ترس و وحشت زندگی‌ میکنند. یکماه پیش محل کسب یکی از آنها با سلاح گرم و پس از کشتن سرباز نگهبان و مشتری زن شش ماه حامله ربوده شد. دو روز پیش دو نفر از اتباع این اقلیت بنام "هادی زهرونی" 30 ساله و دارای یک فرزند و بردرزادش حدود ۲۵ ساله و مجرد  پس ‌از یک مشاجره لفظی بر سر محل کسب و کار در بازار کیان اهواز با افرادی از فامیل "سوا اعد" با سلاح گرم در محل کسب خود کشته شدند.

لازم به توضیح است  که اتباع این اقلیت مذهبی‌  با حمایت "اردوان سوم" پادشاه اشکانی از حدود ۲۰۰۰ ساله پیش در کنار سایر مردم این سرزمین زندگی‌ می کنند، بارها قتل عام شدند، آخرین مورد امیر کبیر از کشتار جمعی‌ آنها در منطقه شوشتر جلوگیری کرد .


اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)