نامه دکتر شکوری راد به دکتر ظفرقندی

نسل جوان می پرسد:

برای این نظام انقلاب کردید؟

 

بیانیه شماره 17 میرحسین موسوی

تا نپذیرید کشور در بحران است

هیچ مشکلی نمی تواند حل شود

 پیک هفته  108      24 بهمن 1391  برابر با 12 فوریـه2013

  infos@pyknet.net

 


فیسبوک
پیک نت
همزمان با روزنت پیک نت
به روز می شود!


 اخبار روز


دیکتاتور ها

دیر می شنوند

محمد رضا پهلوی:

 شکر خوردم، پیام انقلاب شما ملت ایران را شنیدم+ فیلم


بعد از بازجویی چند ساعته

دختران میرحسین موسوی آزاد شدند


احمد خاتمي:

هفته گذشته در كشور شاهد بداخلاقي برخي مسوولان نظام اسلامي در مجلس بوديم،اين آخرين خطاي آقايان باشد


جزئیات تازه اخلال درسخنرانی لاریجانی بروایت شاهد عینی+ تصاویرگروه فشار


حامیان مشایی:

توهین به لاریجانی در قم خون تازه در رگ انقلاب!


زیباکلام:

 اگر اصولگرایان موقع توهین به هاشمی و نوه امام،سکوت نمی‌کردند، امروز حاشیه امنیت‌شان تهدید نمی شد


سردار ضرغامی، آنتن رسانه ملی را به مباشر مافیا چند فروختی؟


احضار وزیر نفت به مجلس برای فروش نفت به بابک زنجانی


لشگر صد نفره احمدی نژاد، از توهین به یادگار امام تا رییس مجلس، نفر بعدی که خواهد بود؟


کریستین ساینس مانیتور:

احمدی نژاد کوتاه نمی آید، پایش را در یک کفش کرده


خاتمی در صدر نظرسنجی های انتخاباتی اصولگرایان!


غلام‌حسین محسنی اژه‌ای٬ دادستان کل کشور:

دست شیطان بزرگ پشت‌سر جریان انحرافی است


مجامع علمی جهان فقط از خوبی رهبر می‌گویند


شریعتمداری:

 مشکلات اقتصادی ربطی به نسخه انقلاب ندارد


حمید رسایی:

 خاتمی بیاید٬ رد صلاحیت می‌شود

 


آيا استفاده از «اسکايپ» امن است؟


احضار گسترده فعالان سیاسی به نهادهای امنیتی/ بازرسی منازل؛ تهدیدها و ممنوعیت های جدید


قاسم روانبخش از حوزه‌های علمیه به خاطر حمایت نکرد از علی خامنه‌ای انتقاد کرد


امام جمعه اهل تسنن:

مردم نمی خواهند مقدرات کشور دست یک نفر باشد


آقای بادامچیان! حاکمانی خائن اند که عرضه اداره یک نانوایی را هم ندارند


منتجب نیا:

موسوی و کروبی می توانند اصلاح طلبان را به اجماع برسانند


يك مقام دولت عراق:

مجاهدين خلق اردوگاه اشرف را به پايگاهي براي آموزش القاعده تبديل كرده بودند


مرتضوی مسئولیت فیلم جنجالی را بر عهده گرفت


لیست شرکت‌های بابک زنجانی، بزرگترین رانت خوار ایران و شریک مرتضوی


بابک زنجانی؛ شریک دزد و رفیق قافله


بابک زنجانی در مصاحبه با رویترز:

هیچ ارتباطی با دولت ایران ندارم!


فیلم مخفی افشاگری رشوه خواهی ۳۰ میلیاردی لاریجانی


کلاه نهصد میلیارد تومانی دلال نفتی بر سر بیت المال



این 90 در دل آن 100 است

آقای خامنه ای رهبر است

اما رهبر کودتا علیه انقلاب

انقلاب 57 یک نسل بچه هائی "با کفش کتانی" داشت. نوجوان هائی که در سال 57 از صبح زود، بند کفش های کتانی اغلب سوراخ سوراخ خود را سفت می کردند و از جنوبی ترین و حاشیه ای ترین نقاط تهران بزرگ راه می افتادند تا خود را به خیابان شاهرضا (انقلاب کنونی) برسانند. از میدان فوزیه سابق (امام حسین امروز) تا میدان 24 اسفند آن روز و میدان انقلاب امروز، آنها گاه در حاشیه خیابان بودند و گاه در وسط خیابان. گچ و ذغالی در دست و یک کپسول (اسپری) رنگ در جیب داشتند تا بر دیوارهای این خیابان و خیابان ها و کوچه های فرعی این خیابان بنویسند، که چرا و به چه دلیل شاه را نمی خواهند!

 جدال و جنگ و گریز فرسایشی با ارتش مستقر در خیابان ها و بویژه همین خیابان شاهرضا و یا انقلاب، با همین بچه های کتانی به پا بود، که هیچ چیز برای از دست دادن نداشتند جز جانشان. بیشترین کشته میدان ژاله از همین گروه بود. بیشترین تلفات پراکنده در خیابان شاهرضا و یا انقلاب از همین گروه بود. سردخانه بهشت زهرا را همین نوجوان ها گرم و هیجانی نگه میداشتند و کشته ها را به دوش گرفته و دور بهشت زهرا می چرخیدند. حملات ناموفق و ادامه دار به سفارت امریکا که اغلب شکار تک تیراندازان داخل سفارت می شدند کار همین نوجوان ها بود. کسی از کسی نمی پرسید نماز می خوانی یا نمی خوانی. انقلاب بود و فرصتی برای این پرسش ها نبود. اولین دسته هائی که در جریان شورش همافرها در خیابان نیروی هوائی مسلح شدند نیز، باز همین نوجوان ها بودند. پیاده نظام حمله به پادگان ها و به ساواک نیز همین ها بودند و با سقوط رژیم شاه، کمیته های انقلاب را همین ها در محلات تشکیل دادند که از همان زمان نفوذ در جمع آنها آغاز شد. مذهبی های موج سوار که کار شاه را تمام شده دیده و تازه انقلابی شده بودند و عواملی از رژیم شاه (بویژه ساواک) که نجات خویش را در پیوستن به کمیته ها دانستند. سپاه پاسداران از دل همین کمیته ها بیرون امد. دستچین شده های کمیته ها، رفتند به سپاه. آیت الله اشراقی و ابوشیریف (زمانی) از جمله بنیانگذاران سپاه شدند. ارتش عراق که وارد خاک ایران شد، باز، همین نوجوان ها که حالا سبزی سبیل و موی نرم شقیقه هایشان به ریش و سبیل تبدیل شده بود راهی جبهه های جنگ شدند.

 این، اشاره ای بسیار بسیار کوتاه به نقش نوجوان ها و جوان ها در انقلاب بهمن 57 است که تمایلات و گرایش های مذهبی داشتند. بحث درباره نسلی که چند سالی از آنها ارشد تر بودند و سابقه سیاسی داشتند (مذهبی و غیر مذهبی) جداست. همچنان که بحث در باره انواع حوادث جداست. این مقدمه، در حقیقت اشاره ای بود به دردنامه ای که دکتر "علی شکوری راد" در سالگرد انقلاب 22 بهمن نوشته است. او، از همان قبیله کفش کتانی های انقلاب 57 است که شمار بسیاری از آنها در جنگ کشته شدند و اکثریت بازماندگان آنها اکنون یا در زندان علی خامنه ای اند و یا به حاشیه رانده شده و در انتظار نوبت اند!

 خلاصه ای از نامه شکوری راد را در این شماره پیک نت می خوانید و بعید است که بازماندگان نسل انقلاب – با هر اندیشه و سابقه سیاسی- ندانند و قبول نداشته باشند که "بنام انقلاب، علیه انقلاب کودتا شد. بنام رهبر انقلاب، آقای خامنه ای رهبری کودتا علیه انقلاب را عهده دار!"

بقول مولوی "چون که 100 آمد، 90 هم پیش اوست". مجلس کنونی، دولت کنونی، دستگاه قضائی کنونی، زندان های کنونی، فقر و فلاکت کنونی، سرکوب کنونی، فروپاشی کنونی جامعه و حکومت، دروغگوئی حاکم، کودتای 88، غارت مملکت از سوی یک اقلیت و به خاک سیاه نشستن اکثریت مردم و هر پدیده دیگری که می بینید، همان 90 است که مولوی می گوید و نباید فراموش کرد که این 90 در دل آن 100 است


تبار شناسی و مراحل تحصیلی احمدی نژاد – 6

احمدی نژاد، از تولد

در خشت دروغ افتاده!

امیر علوی


با قانون یارانه ها و افزایش تحریم ها

ایران به سمت فروپاشی

نظم اجتماعی می رود!


منتخب اخبار روزهای گذشته:


سرمقاله راه توده شماره 396
بازی موش و گربه
میان خامنه ای و احمدی نژاد


نگاهی به مصاحبه 22 بهمنی دادستان کل
گریبان هم را رها کنید!
مردم باهم اختلافی ندارند


انتخابات سال 92
مهم ترین انتخابات ج. اسلامی


پرش با 3 حرکت

محسنی اژه در سالهای اصلاحات با 3 رویداد از پشت صحنه دادگاه ویژه روحانیت بیرون آمد و با کارنامه ای که دراین 3 رویداد از خود باقی گذاشت، زمینه قرار گرفتن خود بر راس وزارت اطلاعات و امنیت را فراهم ساخت.

1- محاکمه غلامحسین کرباسچی که با قید "قسم جلاله" دروغ گفت و کرباسچی را بنا بر دستوری که "قدرت" داده بود محکوم و راهی زندان کرد.

2- فرمان توقیف سلام از جانب دادگاه ویژه روحانیت و به محاکمه کشاندن آیت الله خوئینی در دادگاه ویژه روحانیت. فردی که تا قبل از درگذشت آیت الله خمینی، تمامی روحانیونی که در دوران علی خامنه ای برکشیده شده اند و بویژه شخص وی، نگران بودند که آیت الله خمینی کلامی و یا دستخطی از خود مبنی بر جانشنینی خوئینی باقی بگذارد.

3- و سرانجام قرار گرفتن در گروه 3 یا 5 نفره سازمان امنیت موازی در دوران اصلاحات و ماموریتی که به وی برای رفتن به هیات بررسی مطبوعات داده شد. او در این هیات فرمان توقیف بسیاری از مطبوعات را توانست بنام کمیسیون ویژه این هیات صادر کند و در آخرین نمونه که جنجالی ترین آن بود، با عیسی سحرخیز دست به گریبان شده و شانه او را چنان گاز گرفت که عکس آن تا مدت ها سوژه خبری مطبوعات بود.


خطبه های نماز جمعه رهبر اهل سنت ایران
مردم ایران امروز هم
مانند سال 57 با انقلاب اند؟


اشغال کلاسیک مالی
سرآغاز جنگ پارتیزانی دراین کشور
اشپیگل آنلاین ـ گزینش و ترجمه رضا نافعی


سخنان علی خامنه ای در رد مذاکره با امریکا
مردم نظر رهبر را نمیخواهد جوابگوئی او را میخواهند


شنیده ها در سایت ملی مذهبی ها
پرونده های "آقا" زیر بغل احمدی نژاد است!


سالگرد انقلاب به قلم ابوالفضل قدیانی از زندان قزل حصار:
مردم انقلاب نکردند
که بجای "جاوید شاه" بگویند "پاینده رهبر"



حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی پیک نغییر کرده

که بزودی اعلام خواهد شد

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com


پیام ها و نظرات


صفحات اول

روزنامه های

امروز ایران


مسئولیت مطالب
ستون پیام ها
با نویسندگان است


مهره چینی
برای انتخابات

سلام- با حکم احمدی نژاد رئیس جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت منصوب شد.  وی پیش تر در وزارت کشور تخلفات مالی و اداری گسترده ای داشته است. از جمله، پروژه های حمل و نقلی  را بدون رعایت تشریفات قانونی به دوستان و رفقای خود واگذار کرده است. وی از دوستان سعید مرتضوی رئیس سازمان تامین اجتماعی است. در زمان مدیریت او در وزارت کشور، پروژه خرید اتوبوس های شهری از سوی وی به فردی واگذار شد که از مجرمین اقتصادی محسوب می شود. علت انتصاب این فرد به عنوان رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور چنگ اندازی به پول و اعتبار برای هزینه های انتخاباتی ریاست جمهوری مورد حمایت احمدی نژاد است.


یادداشت سردبیری
چرا از پرداخت
آبونمان خود
غلفت می کنید؟

 در تمام ماه های گذشته پرهیز داشته ایم از این یادآوری که چرا آبونمان خود را برای استفاده از پیک نت پرداخت نمی کنید؟ مگر برای خواندن یک روزنامه و یا یک مجله نباید آن را بخرید و یا آبونه شوید؟ خب، چه تفاوت می کند. پیک نت هم همین است. چون روی اینترنت است و می توان مجانی آن را خواند، نباید آبونمان آن را پرداخت کرد؟ واقعا این استدلال را دارید؟

این که دیگر سایت های فارسی زبان هزینه خود را چگونه تامین می کنند، امری است که به گردانندگان آنها بستگی دارد، اما این که ما چگونه و از چه محلی باید هزینه انتشار پیک نت را تامین کنیم، امری است مشترک میان ما و شما که خوانندگان پیک نت هستید. هر شماره پیک نت، به نسبت وقتی که همکاران ما صرف می کنند، بین 3 تا نزدیک به 7 ساعت وقت متمرکز می برد. پیگیری اخبار، ارتباط گیری، دستچین کردن خبرها از میان انبوه رویدادها و تنظیم آنها به سبکی که پیک نت مراعات می کند (بویژه خلاصه کردن اخبار که وقت بسیاری را می طلبد) هر نیمه شب تبدیل به یک شماره پیک نت می شود. آیا باید از این وقت و زحمت دیگران استفاده کرد بی آن که آبونمان آن را پرداخت کرد؟ آنها که تحمل یک روز همسوئی پیک نت با تعطیلات ایران را ندارند، و به کوچکترین لغزش و اشتباه – که امری طبیعی در هر نشریه روزانه ایست- انتقاد می کنند، چرا دغدغه تامین هزینه پیک نت را ندارند؟ آن صبح روزهای تعطیل سال نو میلادی که از خواب برخاسته و پیک نت را باز کرده اید تا اخبار آن را بخوانید، به این اندیشیده اید که گروه پیک نت حتی در آن شب های تعطیل نیز به کار خود ادامه داد و انتشار آن را متوقف نکرد؟ این خواست بزرگ و سنگینی است که ماهانه 10 یورو هزینه آبونمان استفاده از پیک نت را پرداخت کنید؟ انصافا خواست بزرگی است؟

طبیعی است که این خواست ما، تنها خوانندگان روزنت پیک نت را شامل نمی شود و اشاره ای مستقیم به خوانندگان پیک نت روی فیسبوک نیز داریم و از آنها نیز سئوال می کنیم: شما چرا دغدغه هزینه پیک نت را ندارید و آبونمان خود را پرداخت نمی کنید؟ ما بسیار به ندرت کسانی را روی فیسبوک پیک نت به دوستی دعوت کرده ایم. تقریبا همه آنها که هستند، خود آمده اند. حال که خود پیک نت را انتخاب کرده اید چرا خود برای پرداخت آبونمان آن همت نمی کنید.

ما، درعین حال که از چند ده هزار خواننده پیک نت بابت این بی توجهی گلایه داریم، دست همه آنهائی که از داخل کشور برای ما پیام می نویسند و سئوال می کنند که چگونه می توانند آبونمان خود را پرداخت کنند را می فشاریم و باز هم تکرار می کنیم، با توجه به شرایط حاکم بر کشور نیازی به این یاری شما نیست، مگر مسافری داشته باشید راهی خارج کشور و یا دوست و آشنائی داشته باشید در یکی از کشورهای اروپائی و امریکائی و یا هر کجای دیگر دنیا، که دراینصورت می توانید از طریق آنها اقدام کنید. البته از طریق شماره حساب بانکی پیک نت و یا سیستم پی پال که در پایان صفحه اول پیک نت اعلام شده است. و باز، دست آن شمار خوانندگان خود را صمیمانه می فشاریم که بی وقفه، آن مقدار که خود تشخیص داده اند را بعنوان آبونمان بصورت مرتب پرداخت می کنند. ما این گروه در کنار آن چند تنی که علاوه بر آبونمان، گهگاه کمک مالی نیز به پیک نت می کنند را همراهان صمیمی خود میدانیم و دم به دم احساس می کنیم شانه خویش را به شانه آنها تکیه داده و پیش می رویم.

سخن دیگری در این ارتباط نداریم و صبر و انصاف را برای همگان آرزو داریم.


اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)