حمله به نوری زاد در نمایشگاه مطبوعات

نمایشگاه مطبوعات

در تصرف اوباش چاله میدانی

 

تریاک آب می کنند و به خورد مرغ ها میدهند

کشف مرغ های تریاکی

در برخی مرغ فروشی ها

 پیک هفته  108        14 آبان 1391  برابر با 4 نوامبـــــر 2012

  infos@pyknet.net

 


فیسبوک
پیک نت
همزمان با روزنت پیک نت
به روز می شود!


 اخبار روز


تصمیم انگلیس برای استقرار هواپیماهای جنگی در امارات


ابراهیم اصغرزاده:

تفکری که اوباما و  بوش و هاشمی و خاتمی را یکپارچه می داند تفکر براندازانه و مخملی است

حرفهای شریعتمداری درباره‌ی دولت هاشمی و خاتمی، نشانه‌ی توهم توطئه است


حرف هایی که اصغرزاده در مناظره با شریعتمداری نگفت یا نتوانست بگوید + ویدیو


فیلم مناظره اصغرزاده و شریعتمداری در تلویزیون


بازجوی و شکنجه گر اوین خاتمی را خائن و وطن فروش می نامد!


مصباحی مقدم:

۸۶ درصد از بودجه عمرانی محقق نمی‌شود


نقدی:

باآمریکا رابطه برقرارکنیم،

به ما می خندند!


مرسی:

جزایر سه گانه، شرط مصر برای رابطه با ایران!


رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

74هزار میلیارد کسر بودجه داریم، مردم باید برای عبور از بحران اقتصادی به مسئولان کمک کنند


آقای ولایتی! اگر قصد مذاکره نداشتید، در آمریکا چه می کردید؟


4 سال حبس، 10 سال تبعید و 74 ضربه شلاق

متن حکم دادگاه انقلاب برای فرزند آیت الله طاهری؛ به جرم فعالیت های پدر


فیلم کشتار جمعی  28 سرباز اسیر سوری توسط مخالفان اسد


هزینه های مخالفان سوریه چقدر است و از کجا می آید؟

فقط گروه ˈشورای ملیˈ سوریه از تشکل های مخالف دولت بشار اسد ، 4/40 میلیون دلار کمک مالی خارجی دریافت کرده است!


مقدار زيادي از مايحتاج غذايي مردم كه با ارز دولتي 1226 تومان وارد كشور شده بود با غفلت مسوولان و استفاده از ماده انحرافي تغيير نام محصول در حال صادر شدن است!


گزارش مستندي از اتفاقات اخير بازار سكه و ارز به صورت محرمانه و طبقه‌بندي شده براي دولت، سران قوا و ساير مسوولان عالي‌رتبه ارسال شده


فراخوان تظاهرات سبزهای لندن در سالروز ١٣ آبان


ايران حدود ۱۰ ميليون بيسواد مطلق  دارد


حمله لباس شخصی‌ها به نوری‌زاد در نمایشگاه مطبوعات


اعتصاب کارگران شرکت جهاد توسعه پیمان کار سد بنیر


برگزاری مراسم ختم پدر همسر بهزاد نبوی و ممانعت ماموران از حضور وی


بازداشت و بی خبری از احمد شاهرضایی، فعال سابق دانشجویی


از "حلقه ارومیه" تا حضور در کابینه و کنترل بازار ارز

کردستان، سکوی پرتاب یاران احمدی‌نژاد


علت منع صادرات ٥٢ كالا اعلام شد

احتمال قحطی در کشور


من گل سر می خوام مقنعه نمی خوام


درگيري معترضان كرد و پليس تركيه


مشاور اقتصادی میرحسین:

 درسال گذشته ۵ میلیون نفر به زیر خط فقر رفتند




احمدی نژاد خطاب به علی خامنه ای:

پس از شما

من منتخب مردم و پس از

شما، بالاترین مقام کشورم

مقام معظم و فرزانه رهبری که با احمدی نژاد دولت و حکومت یکدست تشکیل داده بود، حالا برای جلوگیری از جنگ و دعوائی که در حاکمیت میان دسته بندی های حکومتی جریان دارد و شاید به انفجار و ترور هم بیانجامد، از آنها خواسته، کاری نکنید که مردم بفهمند چه افتضاحی در حاکمیت برپاست! رسوائی این افتضاح ( که خود رهبر در راس آنست) اگر ادامه یابد، خیانت است.

البته ایشان که برای عده ای دانش آموز در روز 13 آبان سخنرانی می کرد نگفت چرا آگاهی مردم از آنچه در حاکمیت جریان دارد و بازتاب آن را مردم در کوچه و خیابان بصورت بازار سیاه ارز و دلار، کمبود و گرانی، بی لیاقتی و دولت و مجلس و بندگی قوه قضائیه از فرماندهان سپاه و بیت رهبری، سیاست خارجی رسوا و شکست خورده و تحریم ها و کوس رسوائی مذاکره پنهان با امریکا برای معامله بر سر مسائل اتمی .... خود شاهدند خیانت است؟

بدنبال پخش سخنرانی ایشان، دو لاریجانی که یکی قوه قضائیه و دیگری قوه مقننه را در اختیار دارند و دومی، یعنی علی لاریجانی بندگی و اطاعت از رهبری را به امید رئیس جمهور شدن تبدیل به استراتژی خود کرده، استغفارنامه ای خطاب به رهبر نوشته و بقول خودشان "لبیک" گفته اند. بدنبال انتشار این استغفارنامه، احمدی نژاد که او نیز خود یک سر دعواها و اختلافات است، با تاخیری که همه متوجه آن شده بودند، نامه ای خطاب به رهبر نوشت. او در نامه به رهبر نه تنها مانند برادران لاریجانی لبیک نگفت، بلکه موقعیت رئیس جمهور درقانون اساسی را به رهبر یادآوری کرد و بی آن که از ضرورت مذاکره با امریکا و یا تغییر سیاست ها سخنی بگوید، تاکید کرد که فشارهائی بر ملت و کشور وارد می شود. این بخش های نامه احمدی نژاد را در ادامه می خوانید:

دولت از بگومگوها و یا اصطکاکات داخلی استقبال نخواهد نمود و مانند گذشته نامهربانی ها را صبورانه تحمل خواهد کرد .به واسطه طراحی دشمنان، ملت و کشور در فشارند.

مطمئن هستم که جنابعالی بر پاسداری قاطع از صیانت رفیع رئیس جمهوری منتخب ملت که بالاترین مقام رسمی کشور پس از رهبری و مجری قانون اساسی است، تاکید دارید و با هر اقدامی که اختیارات و مسئولیت های مهم او را مخدوش نماید مخالفید .

توجه دادن حضرتعالی به امر انتخابات ریاست جمهوری بسیار دقیق و مهم است. جنابعالی بارها تاکید کرده اید که همه باید به گونه‌ای عمل نمایند که انتخاباتی پرشور و با حداکثر مشارکت مردم که موجب تجدید قوای انقلاب و عامل نشاط وهمبستگی ملی و بزرگترین ضربه به دشمن است برگزار گردد. این امر در شرایط کنونی از اهمیتی به مراتب بالاتر برخوردار است و ضرورت دارد از هرگونه اقدام و رفتار که شائبه تضعیف نقش محوری اراده مردم در اداره کشور و حضور حداکثری آنان در انتخابات است به جد پرهیز گردد.


رئیس جمهور جدید قرار است از زیر زمین مترو بیرون بیآید

کوچ شبکه مداحان

از بام احمدی نژاد به بام قالیباف


فیلم حمله به نوری زاد در نمایشگاه مطبوعات

اسباب خانه، به صاحب خانه می رود!

نمایشگاه بین المللی مطبوعات، در تصرف چماقداران و لباس شخصی ها. وقتی خبرگزاری های حکومتی "فارس" است و "ایرنا" و روزنامه سخنگوی بیت رهبری "کیهان، و "رجا نیوز" خبرگزاری اینترنتی، تعجب آور است که حامیان این خبرگزاری ها و روزنامه ها چماقداران باشند؟  از قدیم گفته اند "اسباب خانه، به صاحب خانه می رود!"


محتوای داروی شیمی درمانی نصف شده!


سود و زیان تحریم ها

در دو کفه ترازوی ایران و غرب

ترجمه رضا نافعی

اعتصاب کارگران در شرکت های

مجموعه پتروشیمی بندر امام

منتخب اخبار روزهای گذشته:


سخنرانی 13 آبان رهبر
مقامات حکومت یکدست
فعلا گریبان هم را رها کنند!


فرمانده سپاه فارس:
وحشت از قحطی
موجب ذخیره سازی مردم شده


نامه همسر تاج زاده به همسر آقا مجتبی
بیا با هم به دیدار
خانواده زندانیان سیاسی برویم!


فاجعه نایاب شدن داروها در ایران
اورانیوم غنی شده
به قیمت جان بی رمق شده مردم


در زندان زاهدان به کارگردانی دادستان زاهدان
توطئه اعتراف گیری علیه امام جمعه اهل تسنن زاهدان


هاشمي رفسنجاني:
برای برون رفت از مشکلات
نیازمند تصمیمات منطقی هستیم!


تشکیل جلسه اضطراری
فرمانده سپاه و 9 مقام دولتی

روزنامه "دنیای اقتصاد" در شماره روز گذشته خود خبر از تشکیل یک جلسه ویژه در دفتر ریاست جمهوری، برای رسیدگی به وضع بحرانی اقتصاد کشور داد. بموجب نوشته این روزنامه، در این جلسه علاوه بر فرمانده کل سپاه پاسداران و نماینده ستاد کل نیروهای مسلح، وزرای اطلاعات و اقتصاد و دارائی و همچنین محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس به همراه غلامرضا مصباحی مقدم و رضا عبداللهی نمایندگان مجلس و همچنین حجت الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضائیه حضور داشته اند. روزنامه دنیای اقتصاد نوشت که در این جلسه 10 مقام و فرمانده حضور داشته اند اما تنها نام 8 تن را اعلام کرده است و درجمع کسانی که نام آنها بعنوان حاضران درجلسه اعلام شده، نامی از احمدی نژاد نیست!

انگیزه اصلی تشکیل این جلسه، رسیدگی به اوضاع بحرانی اقتصادی کشور، تحریم ها، ادامه افزایش قیمت دلا و سکه و کاهش بی وقفه قدرت خرید مردم و خطر شورش مردم بوده است. از دیگر دلائل و انگیزه های تشکیل این جلسه، به نوشته روزنامه دنیای اقتصاد "جلوگیری از ادامه تنش و اختلاف میان سران قوا بوده است."


دولت در 7 سال گذشته 700 میلیارد دلار از محل نفت و گاز درآمده داشته
200 میلیارد دلار
در دوران احمدی نژاد غیب شده!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیام ها و نظرات


صفحات اول

روزنامه های

امروز ایران


قیمت های

ارز و طلا را

اعلام کنید!

سلام- شما یک خبرگزاری موجه در بین مردم واقع بین و ضد سانسور ایران هستید. امروزه جمهوری اسلامی اخبار روزانه ی مربوط به بازار آزاد ارز و طلا را شدیدا سانسور می کند و تارنماهایی که در زمینه ی قیمت لحظه ای ارز و سکه ی بازار آزاد ایران فعال بودند را مسدود کرده اند و یا بالاجبار آنها را وادار به تغییر رویه و حذف اخبار قیمت کرده اند. در چنین شرایطی از خبرگزاری شما انتظار می رود تا جای خالی اخبار آنلاین بازار آزاد ارز و طلای ایران را همچون سایر اخبار، پوشش بدهید و همانند همیشه روشنگر بوده و در گشایش گره انتخاب اقتصادی صحیح، یار و یاور ملت ایران باشید.
پیک نت: ما با آن ایده آقای موسوی که گفت "هر ایرانی یک خبرگزاری" است موافقیم و به همین دلیل از شما و دیگر خوانندگان خود انتظار داریم اخباری که بدست می آورند را پس از تحقیق و تائید صحت آنها جهت انتشار دراختیار ما قرار دهند.


خاکسپاری
در مهاباد!

سلام- من یک جوان18ساله ازمهابادهستم. نه جنگ یادم است و نه انقلاب.

تقریبا 3 ماه پیش در ورودی مهاباد- ارومیه ماکتی از هواپیمایی خلبان حیدری درمقیاس1/100درست کردند و 7 روز قبل هم جنازه این خلبان شهید را گفتند پس از 30 سال در شلمچه پیدا کرده و در مهابادکنارماکتش تسلیم خاک کردند. آیا به نظرشما این یک سناریو از سوی حکومت نبود؟


نیروی انتظامی
به این دلیل
مجوز تظاهرات داد؟

با سلام- در خبرها آمده بود که تظاهرات کارگری مقابل سفارت کره در تهران با مجوز انجام گرفته بود. آیا برایتان این سوال پیش آمده که در کشور ما که حتی نفس کشیدن هم مجوز میخواهد؟ چگونه 1000 کارگر گروه صنعتی انتخاب میتوانند جلوی سفارت یکی از معدود کشورهای معامله گر با جمهوری اسلامی مجوز تظاهرات بگیرند؟

گروه صنعتی انتخاب متعلق به خانواده آیت الله مظاهری امام جمعه مرحوم اصفهان و عضو مرحوم شده مجلس خبرگان و داماد اقای قرائتی (محمد رضا دیانی) میباشد. از دیگر شرکای این مجموعه برادران سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ که از عاملین جنایایت کهریزک است می باشند. این مجموعه درعین حال وابسته به سپاه پاسداران بوده و درکنار تولید، پولشویی و خرید اسلحه و تجهیزات اتمی نیز از ساید فعالیت هایش است.

"دیانی" با استفاده ار ارتباطات خود و به مدد برادان سپاهی و بهره گیری از ارز دولتی  و وام های بدون بهره همچنین اقدام به تاسیس چندین شرکت وارداتی و پژوهشی در مورد بازاریابی کالا در ایران نمود و ارزهای دولتی و اعتبارات را گرفته شده راصرف واردات کالاهای مصرفی به قیمت ورشکسته شدن تولیدکنندگان داخلی میکند. یکی از راه های جابجایی پول خرید "دوو" الکترونیک کره جنوبی بود. اقایان با کمک برادران رادان ودیگر برادران سپاهی برنامه داشتند کارخانه ای که خریدار نادان اروپایی برای ان قیمت 350میلیون دلار پیشنهاد داده بود را به قیمت 510 میلیون دلار خریداری کنند و مابقی 160 میلیون دلار را با شراکت کره ای ها به جیب بگذارند. پیش پرداخت همکاری شرکای کره ای هم دادن مجوز آژانس هواپیمایی در ایران به مدیر وقت دفتر دوو در تهران بود.  البته تحریم ها همه این نقشه  ها را بر باد داد.  حالا دلیل مجوز تظاهرات از سوی رادان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ را متوجه شدید؟

تا اینجا خوانندگانتان را درجریان بگذارید تا بقیه اش را هم برایتان در آینده بنویسم!


نظر "ارزی"
یک خواننده

سلام- خلاصه میگم- بعد از خواندن بخشهایی از مناظره اوباما و رامنی، به این نتیجه رسیدم که بالا رفتن قیمت ارز در ایران بی ربط به انتخابات آمریکا نیست! جریانی مشابه گروگان گیری اوایل انقلاب که باعث شد کارتر رای نیاره و ریگان بیاد سر کار (و چند روز بعد از انتخابات گروگانها آزاد شدن). به این صورت که جدای تحریم و مسائل دیگه این سقوط ناگهانی ارزش پول ملی ایران، به نظر میاد بیشتر از اینکه اثر تحریم ها باشه در راستای موثر نشون دادن تحریم ها و به نفع تبلیغات کمپین آقای اوباماست! با این حساب اگر بعد از انتخابات آمریکا قیمت ارز پایین اومد میشه حدس زد که این نظریه درست بوده.


اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)