ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 تیـــــر  1391

infos@pyknet.net

 
 
  رهبر رنگ پریده
در رویای قدرت نظامی است
 
 
 
 

پس از حدود 10 روز غیبت و اخباری که از حضور پنهان علی خامنه ای در مشهد حکایت داشت، صدا و سیما فیلم دیدار زنان نخبه جهان اسلام با وی را پخش کرد، که معلوم نیست این دیدار چه زمانی و در کجا انجام شده است؟ این زنان نخبه کجا بوده اند که یکبار در برابر رهبر سبز شده اند؟ ایرانی بوده و یا همه خارجی و نخبه جهان اسلام؟

آنچه از از این دیدار و سخنرانی نسبتا کوتاه علی خامنه ای پخش شده حاوی دو نکته است. نخست این که چهره خامنه ای بسیار خسته، لاغر و رنگ پریده بوده و دوم این که عمدتا متوسل به امام زمان و امدادهای غیبی شده است.

درباره نکته اول، یعنی حالت ظاهری او، اخباری که هفته گذشته درباره حضور خامنه ای در مشهد به پیک نت رسید، همگی حکایت از بیماری علی خامنه و درمان وی در بیمارستان مجهز "رضوی" مشهد که مجهز ترین بیمارستان خاورمیانه معرفی شده داشت. وی قرار بود در سالن "آیه ها" در مشهد برای عده ای که برای حضور باصطلاح مردمی در دیدار وی به مشهد منتقل شده بودند سخنرانی کند، اما این سخنرانی پس از 3 روز برقرار حالت امنیتی در مشهد اجرا نشد و خامنه ای 4 شنبه شب با هواپیما به تهران منتقل شد.

درباره نکته دوم، یعنی سخنان علی خامنه ای و متوسل شدنش به امدادهای غیبی نیز، صدای روسیه یگانه نکته مهمی که در سخنرانی و استنباط کرده و آن را فورا منتشر کرد، بخشی است که از آن بوی خطر جنگ می آید. آن جمله ای که صدای روسیه از آن استنباط قطعی بودن حمله به ایران وجنگ کرده چنین است: «اگر ما سربازان امام زمان هستیم. باید آماده باشیم. به یاری خداوند و با امدادهای غیبی او ما موفق می شویم به تمدن اسلامی در دنیا افتخار کنیم. این سرنوشت ماست».

اما بیش از آن که از این سخنان بوی آمادگی جنگی به مشام برسد، خبر هشدار گونه کوبا در باره حرکت یک ناو امریکائی مجهز به هواپیماهای بی سرنشین به خلیج فارس است که بوی خطر می دهد. این درحالی است که فشار در خود حاکمیت برای به عقب راندن سیاست نظامی و جنگی و تغییر برنامه اتمی و جلوگیری از جنگ روز به روز بیشتر می شود. چنان که در سخنان اخیر خامنه ای نیز تقریبا مشهود است، گرچه در همین سخنرانی مدعی شد: ما امروز نسبت به 30 سال قبل، 100 برابر قوی تر هستیم. غربی ها نمی فهمند كه خودشان ملت ایران را به واسطه تحریم های 30 سال اخیر در مقابل هر تحریمی واكسینه كرده اند." 

پیک نت 24   تیــــــر

 
 

اشتراک گذاری: