ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

برای نخستین بار، رسما فاش شد

اورانیوم، همراه ریزگردها

از عراق به خوزستان می آید! 
 
 
 
 

 

نشریه آلمانی "یونگه ولت" تفسیری در باره نوع بمباران های اخیر امریکا علیه داعش در سوریه و عراق منتشر کرده است. در این تفسیر به فاجعه ای اشاره شده که تاکنون بصورت حدس و گمان مطرح بود و اکنون مستندات آن اعلام شده است. این فاجعه استفاده از بمب های  حاوی "اورانیوم" در فاصله سالهای 1991 تا 2003 از سوی امریکا درعراق است که اکنون به بهانه مقابله با داعش از آن استفاده می شود و در واقع امریکا سلاح های مرگبار حاوی اورانیوم را در منطقه آزمایش می کند.

اهمیت این مسئله برای ایرانی ها و بویژه مردم جنوب ایران در آن است که ذرات اورانیوم معلق در فضای عراق به همراه بادها و ریزگردها به شهرهای ایران می آیند و انواع بیماری ها را با خود به ایران می آورند. سرطان، نازائی، بدنیا آمدن اطفال ناقص، آسم، ناتوان شدن ریه و .... از جمله عوارض آمدن ذرات اورانیوم  به همراه ریزگردها از عراق به ایران است.

آنها که برای حفظ قدرت و ثروت در جمهوری اسلامی بر طبل جنگ می کوبند و آنها که هنوز اعتقاد دارند باید جنگ با عراق و ارتش صدام حسین ادامه پیدا کند، نه وطن می شناسند و نه کوچکترین ارزشی برای جان مردم ایران قائل اند. اگر بودند به فاجعه مورد اشاره نشریه یونگه ولت می اندیشیدند.

گزارش نشریه یونگه ولت را در همین شماره پیک نت می خوانید.

پیک نت  13 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: