ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اسفند  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

اطلاع رسانی کنید
اپراتور اینترنت دولتی

شبیه نیروهای خودسر عمل می کند 
 
 
 
 

 

اینجانب اینترنت همراه اول گوشی خود را به مدت یک ماه و با ترافیک 2.5 GB با هزینه ده هزار تومان فعال نمودم. تخلفات زیر از این اپراتور صورت پذیرفته است.

1- به طور یک جانبه اقدام به تمدید سرویس مذکور برای یک ماهه دیگر نموده و مبلغ ده هزار تومان دیگر به بدهکاری فیش تلفن همراه من منظور نمود. هر چند قبلا با ارسال عدد 8 خواهان عدم تمدید این سرویس شده بودم.

2- ریز مصرف اینترنت مشترکین را به روز برایشان ارسال نمی کنند و در صورت درخواست، معمولا با تاخیری 10 تا 12 ساعته از آخرین مصرف برای کاربران ارسال می نمایند. این نقیصه باعث عدم اطلاع کاربران از میزان مصرف واقعی شان می شود.

3- سامانه کاربران 09129990 و 9990 همراه اول پاسخگوی این مشکلات نیستند و حتی اعلام نمودند که به هر جا دوست دارید شکایت کنید و یا اطلاع دهید!

4- قسمت اعلام  شکایت در سامانه همراه اول MCI.IR هم در صورت ثبت شکایت بصورت مشروع غیر فعال می گردد و پیغام (پورتلت بصورت موقت در دسترس نمی باشد.) ظاهر می شود ولی در صورت ثبت چند کلمه مختصر در آن شکایت شما ثبت می شود!

5- سرعت اینترنت 3G  آن در طول روز پایین و در شب خوب است ولی در برخی جاها قطع و یا بسیار پایین و بصورت G یا E می شود.

6- این جانب دو شکایت از طریق سامانه تلفنی آنها و نیز سه شکایت بصورت چند کلمه ای ! در سایت ثبت نمودم ولی الان پس از گذشت حدود 15 روز هنوز پیگیری نشده و پاسخی نگرفته ام! در حالی که در پیامک تاییده ثبت شکایت ذکر شده که سه روزه پیگیری می گردد!

7- طی تماس تلفنی با اپراتور 9990 ایشان اعلام نمودند که ممکن است پاسخگویی به شکایت شما تا چهار ماه هم طول بکشد!

 خواهشمندم این موضوع را اطلاع رسانی کنید .چرا که اینجا هیچکس پاسخگو نمی باشد و تنها امید ما برای اطلاع از ماهیت این اپراتور دولتی شما هستید.

با سپاس فراوان

پیک نت  25 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: