پیام رهبر، برای مردم نان و آب نمی شود

فتنه بزرگ در غارت بود

مردم دنبال نخود سیاه نمی روند

 

دولت چپ یونان

در آغاز راهی دشوار

نشریه ایتنرنتی هینترگروند – گزینش و ترجمه رضانافعی

(پیک هفته  109)       8 بهمن 1393 برابر با 28 ژانویه 2015

  pyknet@inmano.com



فیسبوک 

پیک نت


 اخبار روز


صلح در سوریه

از مرز مسکو

می گذرد!

هیات مخالفان دولت سوریه و هیات دولت سوریه برای مذاکرات صلح سوریه در مسکو جمع می شوند.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به گردهمایی مسکو که گروه‌های مخالف سوری و نیز هیاتی بلند پایه از دولت این کشور در آن شرکت خواهند کرد گفت:

در گردهمآئی تلاش خواهد کرد تا گفتگوی فراگیر میان تمامی گروه‌های درگیر در سوریه ممکن شود. شرکت‌ کنندگان در این گردهمآئی بدون هیچ پیش ‌شرطی به مسکو آمده اند .

هیات دولت سوریه را بشار الجعفری رهبری می کند. در این هیات معاون وزیر خارجه، دو حقوقدان از وزارت خارجه، سفیر سوریه در روسیه و چند سیاستمدار دیگر سوری که در در مذاکرات ژنو حضور داشته اند حضور دارند.

میخائیل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه نیز اعلام کرد که احتمال نشست دو طرفه میان وزیر خارجه روسیه و مخالفان سوری از یکسو و هیات دولت سوریه از سوی دیگر وجود دارد.


نامه یک

سپاهی قدیمی

به رهبر

حبیب الله امیری از مبارزین مذهبی پیش از انقلاب که پس از انقلاب وارد سپاه پاسدارن شد در نامه ای خطاب به رهبر جمهوری اسلامی از وی خواست همزمان با دهه فجر دستور رفع حصر مهندس موسوی، زهرا رهنورد و شیخ مهدی کروبی و همچنین آزادی دیگر زندانیان عقیدتی و سیاسی را صادر کند.


در خوزستان

جان هائی که

جنگ نگرفت،

فقر و خودکشی

میگیرد!


پیام

 فرمانده کل

سپاه

بدنبال شکار سرتیپ پاسدار "محمد علی الله دادی" توسط هلیکوپترهای نظامی اسرائیل در قنیطره سوریه، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پیامی منتشر کرد. در این پیام آمده است:

"سپاه همان طور که در صحنه‌ی جنگ های گذشته لبنان و فلسطین نشان داده است، تا آخر پای فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد."


سئوال ملی:

22 میلیارد دلار کجاست؟

نامه نهاد ریاست جمهوری خطاب به رئیس کل سابق بانک مرکزی در دولت احمدی نژاد، از مهم ترین رویدادهای دوران پس از ریاست جمهوری روحانی است. و در حقیقت می توان مدعی شد که مهم ترین حادثه دو سال اخیر است. در این نامه علاوه بر غارت 2 میلیارد و 770 میلیون دلاری بابک زنجانی، سخن از 22 میلیارد دلاری است که دولت احمدی نژاد از طریق صرافی ها، در فاصله دو سال 90 و 91  از کشور خارج کرده است. در حقیقت ظرف 18 ماه این پول از مملکت خارج شده و به دبی و استانبول رسیده است. تمام وحشت آنها که اکنون با دولت روحانی مخالفت می کنند، از رو شدن گام به گام این غارتگری است و تمام کوشش آنها برای حفظ سنگرهائی که دارند و تصاحب دوباره سنگری که از دست داده اند نیز برای پنهان کردن این غارت ملی از مردم و در صورت امکان، ادامه آنست.

دفتر روحانی در نامه ای که خطاب به بهمنی رئیس کل سابق بانک مرکزی منتشر شده بدرستی می پرسد: آن دست های پرقدرت پشت صحنه که امثال بابک زنجانی را حمایت کردند باید رو شوند تا مردم آنها را بشناسند. همان ها که به بهانه دور زدن تحریم ها دست به این غارت زدند و اکنون نیز بزرگترین مخالفان مذاکرات اتمی و لغو تحریم ها هستند!

آنها که چهار خط پیام رهبر جمهوری اسلامی خطاب به دانشجویان خارج از ایران را دریچه نور و پیام نورانی در این روزها تبلیغ می کنند( از جمله احمد جنتی، مصباح یزدی، رهبر موتلفه اسلامی و زیر مجموعه هایشان) هدفشان دور کردن اذهان عمومی از نامه ایست که به هیچ وجه قابل مقایسه با پیام رهبر نیست. اگر آن یکی از جنس جیب و سفره مردم است، این یکی از جنس بادهای هوائی است!

در همین ارتباط، یعنی انتشار نامه دفتر ریاست جمهوری و اظهارات اخیر معاون اول روحانی (جهانگیری) خبرگزاری ایسنا گزارش خبری نسبتا کوتاهی تهیه کرده که در همین شماره پیک نت می خوانید.


گفتگو با بشار اسد

اسرائیل نیروی هوایی القاعده

در جنگ داخلی سوریه است

دبیر شورای سیاستگذاری سینما

50 هزار کارمند در قفس

صدا و سیما دور خود می چرخند


نامه سرگشاده رحیمی به احمدی نژاد

کلاه گشاد را شما سر من گذاشتید!


مصاحبه رئیس پلیس راهور

12 میلیون تخلف رانندگی

طی 9 ماه گذشته در تهران


سمینار برنج در مازندران

توی سر برنج داخلی می زنند

تا برنج خارجی را وارد کنند!


منتخب اخبار روزهای گذشته


20 درصد ازدواج ها در ایران به طلاق می کشد

40 در صد دختران، زیر

14سالگی رابطه جنسی دارند


حضور جهانگیری در هرمزگان

 رفع موانع راه اندازی بزرگترین پالایشگاه


جلیلی اگر لالائی بلده

زیر گوش اصولگراها بخواند


با پیروزی حزب چپگرای سیریزیا  در یونان

آغاز زمین لرزه سیاسی در ساختمان اتحادیه اروپا!


رسانه های سخنگوی یک باند!


گفتگو با دکتر شکوری راد

رهبران تاریخی ترین غارت دل توی دلشان نیست


دو تلاش دولت و مخالفان دولت

ماندن مردم در خانه و یا آمدن پای صندوق های رای


فاتحان جوان آسمانها، پیر شدند

و اسیر معیشت در روی زمین

اینها، جمعی از خلبان های نیروی هوائی ارتش در دوران جنگ ایران و عراق اند که روز گذشته بمناسبت دهه فجر به دیدار رفسنجانی رفتند. در دوران جنگ رفسنجانی جانشین فرماندهی کل قوا بود. یعنی جانشین آیت الله خمینی که فرماندهی کل قوا بر عهده او بود. این خلبان ها کانونی را برپا کرده اند بنام "هوانوردان و دوستداران آسمان آبی ایران". بسیاری از همدوره ای های آنها در طول جنگ کشته شده اند، شماری اسیر جنگی بوده اند و آزاد شده اند و همگی رسیده اند به سن و سالی که می بینید!


حامیان 8 سال فاجعه زبان گشوده اند

رهنمودهای حاج آقا نبی خطاب به روحانی و ظریف!


نامه نهاد ریاست جمهوری

مردم باید دست های قدرتمند پشت صحنه بشناسند!


پایان و یا ادامه حصر

به همه پرسی گذاشته شود؟


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


"خر" را
عده ای رها
می کنند
و "پالان" خر
را می چسبند!

سلام- مصاحبه ای که تحت عنوان" مقام رهبری بهترین هنرپیشه است" که توسط خبرگزاری فارس از مرتضی حسینی نماینده قزوین تهیه شده است متناقض هست.

یعنی مصاحبه ای که در سایت خبرگزاری فارس هست با مصاحبه ای که شما در بایگانی دارید فرق زیادی دارند. لطفا علتش را بفرمایید.

پیک نت: خواننده گرامی. آن قسمت که در بایگانی پیک نت است مربوط به 2 سال و خرده ای پیش است و قید هم شده که خلاصه آن مصاحبه است. در اصل هم در ابتدا خلاصه آن در سایت های داخل کشور منتشر شد و بعد خبرگزاری فارس لابد برای تنویر افکار عمومی متن کامل را منتشر کرد. ما هم متن کامل را همراه با متن خلاصه شده دو سال پیش پیک نت را منتشر کردیم. شما هم ماشاء الله "خر" را رها کرده و "پالانش" را چسبیده اید. اصل مسئله اینست که از روی همان خبرگزاری فارس بخوانید و بدانید چه کسانی با دوپینگ شورای نگهبان و خوش خیالی آنها که انتخابات را تحریم کردند نماینده مجلس شده اند و سطح چاپلوسی در حکومت به چه سطحی از سقوط رسیده است.


روزنامه را

یک شبه

توقیف می کند

از دزدها دو ساله تحقیق می کند!

دادستان تهران"جعفری دولت آبادی" در یک گفتگوی خبری اعلام کرد:

در پرونده بابک زنجانی، از رئیس کل سابق بانک مرکزی و تعدادی از وزرای سابق  تحقیقات لازم صورت گرفته است.


یادداشتی از رضانافعی

  من بزودی

میلیونر می شوم!


( از 18 تا 24 دی ماه)
کدام خبرهای

پیک نت
هفته پیش بیشترین
خواننده را داشت؟


معما را حل کنید!

سلام- من مونده ام که چطور تا یک پهباد امریکائی در ایران افتاد سپاه توانست از روش تقلید کرده و پهباد ایرانی بسازد اما 50 ساله بنز سوار می شویم، اما همچنان "پراید" مونتاژ و تولید می کنیم!


سردار "جوانی"

عکس برگردان

شریعتمداری


پیام های واکنشی مردم

به عربده جوئی

 و اوباشگری در مجلس


نتایج نمایش کربلا

یکی پس از دیگری

زوار حکومتی اربعین

چینی و کریستال

به کربلا بردند


گزارشی از ایران خودرو

بگو خواهرت زن کیست

تا بگویم شایسته

 کدام مقامی!


بیمه عمر پدرم

ملاخورشده بود!

با سلام- پدر اینجانب که دبیر بازنشسته بود. در خرداد ماه 1392 درگذشت و مبلغ سه میلیون تومان بیمه عمر به ایشان تعلق می گرفت که تا به امروز پرداخت نشده است!

پس از پی گیری های متعدد در بیمه ایران واقع در چهار راه بنفشه شیراز و اداره کل آموزش و پرورش فارس، به این نتیجه رسیدیم که حق بیمه کسر شده از کارکنان آموزش و پرورش استان از دیماه 1391 تاکنون، پس از کسر از حساب کارکنان، به حساب بیمه ایران واریز نشده و بیمه هم به دلیل عدم پرداخت حق بیمه از انجام تعهدات خود سرباز زده است و افرادی در اداره کل آموزش و پرورش فارس در زمان مدیریت قبلی (محمد حسین روزی طلب) این پولها را به جای واریز به حساب بیمه ایران، صرف آپارتمان سازی و خرید زمین در شیراز و صدرا نموده اند! آنها به دروغ به بیمه اعلام می کرده اند که دولت سهم کارفرما را نمی دهد! ظاهرا پس از چندین جلسه  متعدد ما بین بیمه ایران و مدیریت جدید (سعید آذری) مقرر شده که فعلا حق بیمه سال 91 کارکنان تسویه شود و بصورت تدریجی این مبالغ برداشت شده توسط همان کارکنان بازگردانیده شود! من نمی دانم توی این مملکت سازمان حسابرسی و دیوان محاسبات و ذی حسابی چکاره است که به همین راحتی مبلغی بالای 100 میلیارد تومان حدود دو سال به نفع اشخاص برداشت شده و آقایان خبردار نشده اند؟ خواهشمندم اطلاع رسانی کنید.



اخوان المسلمین

در خاورمیانه

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)