ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 بهمن  ماه  1393

  pyknet@inmano.com

 
 
 

فرمانده عماریون ایران

مکه امنیت ندارد

و نباید امام زمان آنجا ظهور کند! 
 
 
 
 

 

شیخ مهدی طائب فرمانده قرار گاه عمار است. برادر حسین طائب رئیس سازمان امنیت سپاه و از حامیان سفت و سخت احمدی نژاد. سایت "صبح توس" آخرین سخنرانی وی را در جمع سپاهیان استان خراسان رضوی منتشر کرده است. او در این سخنرانی با تکرار همان اندیشه های امام زمانی مصباح یزدی و احمدی نژاد و رحیم مشائی و در نهایت "انجمن حجتیه" گفت:

هدف انقلاب مقدمه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است. اما دو مانع بر سر راه ظهور ایشان است.  خدای در حساس‌ترین زمان، عربستان را دچار تغییر مدیریت کرد. (اشاره به مرگ پادشاه عربستان که احمد جنتی در نماز جمعه دو هفته پیش تهران مرگ او را تبریک گفت و چنان دردسری درست کرد که علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ناچار شد فورا مصاحبه کرده و بگوید ج. اسلامی با عربستان رابطه دوستانه دارد!)

طائب ادامه داد:

اولین مانع میدان مین است، و ایشان تا بیاید با آتش نزدیک و دور دشمن شهید خواهد شد. دوم اینکه ایشان می‌خواهد دنیا را مدیریت کند (همان مدیریتی که احمدی نژاد مدعی آن بود) و برای این مدیریت نیازمند نیروست و من معتقدم جمهوری اسلامی فقط برای تربیت آن نیرو است. اگر امام زمان در مشهد ظهور می‌کرد ما هیچ مشکلی نداشتیم اما ظهور در مکه امن نیست.

در انتخابات 92 از ولایتی گرفته تا غرضی و جلیلی و قالیباف، اگر اینها پایشان به آمریکا می‌رسید، در آن کشور یک نفر مثل این‌ها گیر نمی‌آمد.

  عبدالله پادشاه عربستان بود، واقعاً قدر بود و یک کلمه پرت و پلا نمی‌گفت اما پادشاه جدید از لحاظ هوش درست نقطه‌ مقابل عبدالله است و آلزایمر دارد. می‌گویند چندی پیش به نخست وزیر لیبی گفته حال برادر ما قذافی چه طور است؟

 آتش نزدیک تا حدودی حل شده است اما آتش دور را چه کنیم؟ اوبامای خبیث و پست، فرمانده کل قوای آمریکاست و اختیار همه‌ سلاح‌های هسته ای در دستان اوست، تا حضرت ظهور کند، بعد از چند دقیقه مکه نابود می‌شود.

طائب در باره محاکمه مهدی هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی نیز گفت:

پرونده هاشمی سنگین تر از این حرف‌هاست. منتهی چون این دزد حرفه ای بوده ردی از خودش باقی نگذاشته، مسئولین قضایی جرم را می‌دانند اما مدرک ندارند. جرم او جهانی است و حتی ممکن است با بازجویی آن آمریکا یا ملکه انگلستان نیز مفتضح شوند، پرونده این فرد واقعاً خبیث است.

طائب درباره رئیس آینده مجلس خبرگان نیز گفت:

ریاست مجلس خبرگان در دوره اخیر (البته منظور دوره کنونی است که طائب الزایمر گرفته و اخیر می گوید) به احتمال زیاد به آقای شاهرودی خواهد رسید. در دوره بعد هم بستگی دارد انتخابات چگونه برگزار شود و چه کسانی بیایند اما پیش بینی من این است که دیگر رئیس مجلس خبرگان هاشمی رفسنجانی نخواهد شد. در مجلس خبرگان تهدید تغییر رهبری نداریم. کسی که بخواهد آقا را عوض کند نداریم. در این کشور اگر آقا از فیلتر مردم نگذرد، دیگران حتماً نمی‌گذرند. واقعا مانند جامعیت آقا در دنیا نداریم. یک نفر اینقدر قدرت دارد اما هیچ وقت از آن استفاده نمی‌کند. ما مثل این نداریم.

بعضی ها می‌خواهند مجلس خبرگان را محدود کننده رهبری قرار دهند. یعنی وقتی رهبری حرفی بزند جو سازی کنند. هاشمی رفسنجانی اینطوری بود.

 من هاشمی رفسنجانی را آدم بدی نمی‌دانم. مشکل اساسی هاشمی این است که مسائل را دیر متوجه می‌شود. یعنی صحبتی که الان نیاز است، ۱۰ سال بعد متوجه می‌شود.

 آقای راشد یزدی تعریف می‌کرد وقتی در دور دوم نخست وزیری موسوی، آقا او را به مجلس معرفی نمی‌کرد، هاشمی رفسنجانی که رئیس مجلس بود برای این معرفی زیاد  اصرار داشت اما آقا زیر بار نرفت. او در نهایت گفت شما خیلی به موسوی بدبین هستید که بعد رفتند از امام برگه ای گرفتند و آقا نیز امضا کردند و موسوی شد نخست وزیر.

(یادداشت کوتاه مربوط به آشنائی با مهدی طائب را در همین شماره پیک نت بخوانید.)

پیک نت  25 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: