ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول آذر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

احمد جنتی در نماز جمعه

فتنه گران در حال جولان دادن هستند 
 
 
 
 

 احمد جنتی دبیر مادام العمر شورای نگهبان در نماز جمعه این هفته ضمن پشتیبانی از رای عدم اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی علوم گفت : فتنه و فتنه‌گر کیست که امروز در وضعیت فعلی در حال جولان دادن است، اینها که امتحان خود را پس داده‌اند و همه فهمیده‌اند که از عمال بیگانه هستند. دیگران نیز کف و سوت زده‌اند و تحسین‌شان کردند و به آنها آفرین گفته‌اند؛ حال سزاوار است چنین پست‌هایی به دست این افراد بیفتد؟
جنتی گفت : من از مجلس تشکر می کنم که استقلال خود را نشان داد. اعتراض کرد و به چنین افرادی رای نداد چرا که این افراد با فتنه ارتباط داشتند.
جنتی که در جریان انتخابات 88 از احمدی نژاد پشتیبانی کرده بود در ادامه نماز جمعه گفت: چرا زمانی که می خواهند فردی را معرفی کنند چنین افرادی را معرفی می‌کنند، آیا مقام بالایی که این افراد را معرفی می‌کند خود اینگونه فکر می‌کند؟ در این صورت باید در افکار خود تجدیدنظر کند و چنانچه نیز مشاورانی به او مشاوره می دهند باید آنها را عوض کنند.معرفی افراد برای وزارت علوم از جمله مواردی بود که علنی شد و همگان در جریان آن قرار گرفتند، جاهای دیگر و پست‌های دیگری وجود دارد که افرادی چیده می‌شوند و کسی صدایش در نمی‌آید. مهره‌های فتنه را سر جاهای مختلف می چینند؛ اینها درست نیست.
 

پیک نت  اول آذر

 
 

اشتراک گذاری: