ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 آذر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

نگاهی به سخنرانی زاکانی در تبریز

سینه زنی خیابانی در تهران

سخنرانی دانشگاهی در تبریز! 
 
 
 
 

 

شعارهائی که سینه زنان اتمی در مقابل سازمان انرژی اتمی در تهران سر دادند، زاکانی نماینده مجلس در سخنرانی خود در تبریز تئوریزه شده بیان کرد.

هیچ نیازی نیست تحقیق شود تا معلوم شود سینه زنان اتمی تهران را چه کسانی راه انداختند. شعارهای آنها را در همین شماره پیک نت بخوانید و این بخش از سخنرانی زاکانی در تبریز را هم بخوانید و با هم مقایسه کنید:

 

زاکانی که از عربده کشان علیه وزرای پیشنهادی دولت برای وزارت علوم به مجلس است و بنام نماینده تهرانی ها به مجلس رفته در دانشگاه تبریز گفت:

 «طرف ایران در مذاکرات هسته‌ای همه چیز ما را یکجا می‌خواهد و در قبال آن فقط حاضر به لغو بخشی از تحریم‌هاست نه همه آنها. عدم تعطیلی تاسیسات فردو، عدم تغییر ماهیت آب سنگین اراک و برداشته شدن تحریم‌ها به صورت یک جا، خطوط قرمزی هستند که نمی توانیم از آنها تخطی کنیم .

سایت فردو 40 متر زیر زمین قرار دارد و روی آن 90 متر کوه وجود دارد، بنابراین هیچ یک از سلاح‌های کنونی قادر به زدن این سایت نیستند و در واقع تلاش دشمن برای تعطیلی این سایت به همین دلیل است که آنها هرگز نمی‌توانند این سایت را هدف حمله خود قرار دهند.»

نه آنها که دیروز در مقابل سازمان اتمی جمع شدند و آنها که این نمایش را ترتیب دادند و نه امثال زاکانی که در شمایل سخنران ظاهر می شوند نمی گویند که کدام سیاستی طی 8 سال و بویژه در 4 سال دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد ایران را به کام امریکا و اتحادیه اروپا و سازمان ملل و طوق تحریم را به گردن ملت انداخت؟

پیک نت  3 آذر

 
 

اشتراک گذاری: