ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 آذر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

هادی خامنه ای:

مردم آنهائی را که

گرفتار حصرند دوست دارند 
 
 
 
 

 

در روزهائی که نمایشگاه مطبوعات در تهران برپا بود، حجت الاسلام هادی خامنه ای، برادر علی خامنه ای که در جمع اصلاح طلبان بی تزلزل است، به غرقه انصاف نیوز رفته و در مصاحبه ای کوتاه گفت:

از نظر تصمیمات، شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان محورعمده آقای خاتمی، آقای کروبی، آقای موسوی و بسیاری دیگر که هستند، جزو افراد سرشناس داخل اصلاحات هستند.

هادی خامنه ای که درعین حال دبیرکل مجمع نیروهای خط امام نیز هست درباره انتخابات مجلس آینده گفت:

اگر شورای نگهبان بگذارد و دایره ی رد صلاحیت ها را محدود کند شانسی صد درصدی برای ورود چهره های اصلاح طلب به مجلس وجود دارد. البته اگر لیست متحد بدهند واختلاف و تفاوتی نباشد. اصلاح طلبان احیانا در شهرستانها بیش از حد نصاب کاندیدا نداشته باشند که یک وقتی رای یکدیگر را بشکنند و فردی غیر اصلاح طلب رای بیاورد. باید دید چه پیش می آید. عملکرد شورای نگهبان قابل پیش بینی نیست. نظر این شورا به تصمیمات حکومتی بستگی دارد؛ به تصمیمات بالاتر از دولت بستگی دارد.

فعلا شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان محورعمده  اصلاح طلبان است. البته من با وضعیت فعلی آقایان موسوی و کروبی کاری ندارم، بلکه بطور کلی می گویم. این که حالا آنها در چه شرایطی هستند، بله در حالت محدودیت و محصوریت هستند، اما این تاثیری در نگاه مردم نسبت به آنها ندارد. مردم به هر حال نسبت به اینها توجه دارند و اینها را دوست دارند.

پیک نت  5 آذر

 
 

اشتراک گذاری: