ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 آذر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنرانی نبود، تحریک دانشجویان بود

حضور پر واکنش شریعتمداری

در جمع دانشجویان و بسیجی ها 
 
 
 
 

 

حسین شریعتمداری بعد از ظهر دوشنبه به دعوت بسیج دانشجویی به دانشگاه تهران رفت تا در جمع دانشجویان سخنرانی کند. عنوان تحریک آمیز سخنرانی او "خروش ملت انقلابی علیه فتنه گران» بود. او طبق روال امنیتی که دارد ابتدا گفت:

 

برخی از اسنادی که امروز می‌خواهم به آن اشاره کنم نشان می‌دهد که سران فتنه دست به وطن فروشی زدند. من این اسناد را برای یکی از عوامل فتنه فرستادم. آن‌ها به من گفتند که اجازه نمی‌دهیم این اسناد منتشر شود.

دانشجویان فریاد زدند «دروغگو حیاکن، دانشگاه رو رها کن»

شریعمداری: یک نمونه از عوامل فتنه خود شماها هستید.

بسیجی ها شعار دادند: «علمدار بصیرت ،‌حاج حسین شریعت».

 

دانشجویان شعار دادند: «موسوی زنده ‌باد، کروبی پاینده باد»

 

شریعتمداری: با زنده باد نمی‌شود مرده را زنده کرد. حصر 2 تن از سران فتنه به خاطر این بود که آن‌ها قصد داشتند طرح تکفیری در سوریه را اینجا پیاده کنند و من اسنادش را دارم.

مگر کسی می‌تواند پیغام عبدالمالک ریگی در حمایت از سران فتنه را منکر شود؟ این پیغام توسط VOA که بت بعضی‌هاست منتشر شده است.

 

دانشجویان: کیهان ،‌اسرائیل پیوندتان مبارک!

 

شریعتمداری: البته پیوند آقای خاتمی با پدرجد VOA یعنی جرج سورس است. حال از من شکایت کردند و گفتند چرا این موضوع را مطرح کردی؟ ما مدتی است که دنبال تشکیل دادگاه در این‌باره هستیم، اما آن‌ها طفره می‌روند. همچنین در مورد این‌ که شعار کیهان ، اسرائیل پیوندتان مبارک را سردادید باید بگویم که من خوشحالم که شما حتی یک بار هم که شده به اسرائیل بد بگویید و این واقعا جای جشن و سرور دارد.

 

وی خطاب به دانشجویان معترض به سخنانش گفت: شما برادران و خواهران من هستید، اما متاسفم که فریب خوردید، البته از کسانی که شما را به اینجا فرستادند تشکر می‌کنم، چون آن‌چه می‌خواستم به صورت سند و تئوری مطرح کنم عملا نشان دادم. به آن‌هایی که شما را فرستادند بگویید محال است بتوانید مانع افشای اسناد وطن‌ فروشی شما شویم. این اسناد نشان می‌دهد که حتی تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد می‌کنند. به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب‌الله نبود الان باید چکمه‌های نتانیاهو را واکس می‌زدید؛ اگرچه پیش از این آن را فرچه کشیدید.

 

دانشجویان: "مرگ بر اسرائیل"، "شریعتمداری برو بیرون"

شریعتمداری ادامه داد: یک شب قبل از انتخابات سال 88 آقای مایکل لوین در مصاحبه با خبرنگار نیویورک تایمز می‌گوید فردا در ایران انتخابات نخواهد بود، بلکه یک انقلاب رنگی کلید می‌خورد.

 

دانشجویان: «مرگ بر اسلام طالبانی»

شریعتمداری: وقتی شما را خطاب قرار می‌دهم در واقع منظورم فتنه‌گران است نه شما دانشجویانی که احیانا فریب خورده‌اید. من به شما بگویم که حیف است مثل سال 88 برای آن‌ها زحمت می‌کشیدند و آخر آن‌ها بگویند جنبش دانشجویی حرف مفت است.

 

دانشجویان: «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد»

شریعتمداری:‌ آقای رابرت معاون وزارت خزانه‌ داری آمریکا در مصاحبه‌ای می‌گوید تقلبش دروغ است و پیروزی اصلی ما مقابله با جمهوری اسلامی بود که در خاورمیانه عرصه را بر ما تنگ کرده است.

 

دانشجویان: «رای ما یک کلام، نخست وزیر امام»

 

 شریعتمداری گفت: شریح قاضی هم قاضی امام علی(ع) بود، ولی حکم قتل امام حسین(ع) را صادر کرد؛ بنابراین از نخست وزیر امام بعید نیست که نمازگزاران عاشورا را سنگ باران کند. مگر منافقین و عبدالمالک ریگی با شما در ائتلاف نبودند و مگر ملک عبدالله هزینه‌های شما را نداده بود؟ کسی که شما زمانی عالیجناب سرخ‌پوش می‌گفتید و حالا زیر علمش سینه می‌زنید به خبرنگار شورای آتلانتیک گفته است برای این‌که ما به نتیجه برسیم بایستی شما در شیپور تقلب بدمید. این اسناد ویکی‌لیکس است اگر قبول ندارید چرا انکارش نمی‌کنید شما وقتی یک سایت علیه‌تان چیزی می‌گوید بر ضدش مطلب می‌نویسید، چرا حال انکار نمی‌کنید، من به شما می‌گویم برای این است که شما در دست آن‌ها گروگانید.

 

دانشجویان: «آشوبگر برو بیرون»

 

شریعتمداری: اصحاب فتنه با جمیع‌شان که ژنرال‌های بی سرباز هستند اصلا در حد و اندازه‌ای نیستند که دشمن جمهوری اسلامی باشند، این‌ها خیلی کوچک‌تر از این حرف‌ها هستند.

دانشجویان: «یا حسین، میرحسین»

شریعتمداری: برای این‌که شعار «یا حسین، میرحسین» شما واقعیت داشته باشد باید بگویید صدام حسین،

دانشجویان: «مرگ بر دروغگو»

شریعتمداری: درخواست من از آن‌هایی که مخالف بنده هستند، این است که نگویید مرگ بر دروغگو، چرا برای سران فتنه آرزوی مرگ می‌کنید این‌ها باید محاکمه شوند، مگر می‌خواهند اسناد را به گور ببرند. مگر جرات دارند که بگویند ما وطن فروش نیستیم.

 

بسیجی ها: «مرگ بر فتنه‌گر»

 

دانشجویان: خائن فتنه‌گر توئی، تیشه تویی، تبر تویی

شریعتمداری: در راه که می‌آمدم یکی از دوستان با من صحبت می‌کرد و به موضوع فساد مالی اعتراضی داشت. من می خواهم اینجا عرض کنم که آیا شما فتنه‌گران می‌توانید آدرس یک مفسد اقتصادی را بدهید که در کنار شما نبوده است. مگر شما نبودید که مفسد 3 هزار میلیاردتومانی را نابغه، کارآفرین و شایسته تقدیر می دانستید. مگر شهرام جزایری به روزنامه‌های زنجیره‌ای پول نداده بود. مگر بابک زنجانی کارش را در زمان نوربخش شروع نکرد؟ مگر بابک زنجانی با آقای هاشمی و روحانی عکس یادگاری ندارد؟ پتروپارس را چه کسانی راه انداختند؟

 

دانشجویان: بسیجی واقعی همت بود وباکری

شریعتمداری: ‌من به برخی خانواده‌های همت و باکری این مطلب را گفتم که من با آن‌ها بیشتر از شما بودم. آن‌ها دشمن آمریکا بودند واین‌طور نبود که در روز مقابله با استکبار به نفع آمریکا و در روز قدس به نفع اسرائیل شعار دهند. در همین فتنه‌ها و آشوب های خیابانی اگر حزب‌الله کف خیابان نبود همه‌تان را خورده بودند. شما از کسانی حمایت می‌کنید که تابستان‌ها در هاوایی و زمستان‌ها در پیست‌های اسکی سوئیس هستند. عکس‌های‌شان را نشان بدهم؟ شما در اینجا هستید و شعار می‌دهید و بچه‌های آقایان در آمریکا درس می‌خوانند.

در بزنگاه‌های رزمی شعار بزمی ندهید. البته روی سخن من با آقایانی است که در آن پشت سر پنهان شدند و شما را اینجا فرستاده‌اند. آن‌ها هر وقت ببینند شرایط مناسب است تا به نظام ضربه بزنند با طالبان ائتلاف می‌کنند. شما تا به حال دیده‌اید که جاهایی مثل بی بی سی از انقلابیون تعریف کند، اما چپ و راست برای شما تشتک می‌پرانند.

 

دانشجویان: شریعتمداری از دانشگاه برو گمشو

 

شریعتمداری گفت: من بچه تهرانم. گم نمی‌شوم. آن‌هایی که با مینی‌بوس اینجا پیاده شدند، مواظب باشند که هنگام برگشتن گم نشوند. البته من وقتی می‌بینم برادرم دچار فریب شده است دلم برایش می‌سوزد. برای شما هم دلم واقعا می‌سوزد. شما را دزدیده‌اند و شما به کسی که این کار را کرده علاقه بیشتری دارید وگرنه شما بچه‌های این مرز و بوم هستید.

 

دانشجویان: وجدان نداری، شریعت نداری.

 

شریعتمداری: هر چه می‌خواهید بگویید. من پوست کلفت هستم و از خود دفاع نمی‌کنم، حیف است حتی یک دقیقه از وقتی را که می‌شود صرف روشنگری درباره نظام کرد صرف حمایت از خودم کنم.

 

دانشجویان: «میرحسین دوستت داریم»

 

شریعتمداری: این است که سیروس،‌ لوین،‌ آمریکا و اسرائیل دوستت داریم. بگذارید به افشاگری چند سند بپردازم تا حال بیایید. خاتمی با جرج سورس ملاقات کرد. این چه رهبرانی است که شما دارید. با این ریش می‌خواهید بروید تجریش؟ خانم الیزابت چنی به دستور آقای سورس دو موسسه یکی در دوحه و دیگری در لاهه تاسیس کرده است. و خیلی از شما باورتان نمی‌شود افرادی به آن‌جا اعزام می‌شدند تا آموزش ببینند البته دیدید که دشمن خیلی زود سران فتنه را شناخت آن‌ها انقدر بی‌عرضه هستند که نمی‌توانند حتی سوار شتر شوند. 9 دی ایستگاه آخر فتنه بود ،‌ فتنه‌ای که با حضور چند ده میلیونی مردم ناکام ماند.

اگر شما می‌توانید حضور چند ده میلیونی مردم را انکار کنید می‌توانید ادعای سلامت رهبرانتان را هم داشته باشید. حق موسوی و کروبی تودهنی بزرگ به دهن تکفیری ها و آمریکاست .

 

یکی از دانشجویان خود را به روی سن رساند و خطاب به شریعتمداری گفت: ما نگران انقلابی هستیم که شما و امثال شما آن را مصادره به مطلوب می‌کنید، ما نگران کسی هستیم که می‌گفت میزان رای ملت است. شما با علامت حجتیه تیشه به ریشه انقلاب و آرمان‌ها زده‌اید.

 

شریعتمداری: امام فرمود میزان حال کنونی افراد است. هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید. حال شما چرا اصرار دارید که با آمریکا فالوده بخورید. سران فتنه و بقیه آن‌ها در حد و اندازه‌ای نیستند که دشمن نظام تلقی شوند دشمن هستند، ولی در این حد و اندازه نیستند.

 

شریعتمداری سخنانش را در میان شعارهای دانشجویان علیه حضور شریعتمداری در دانشگاه  و بسیجی های طرفدار شریعتمداری تمام کرد.

 

در پایان مجری مراسم اعلام کرد می خواهیم «کلیپی از شهید فتنه غلام کریمی پخش کنیم و از خانواده اش هم تقدیر کنیم."

 

دانشجویان معترض با خواندن سرود یار دبستانی سالن را ترک کردند.

پیک نت  26 آذر

 
 

اشتراک گذاری: