ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

فرمانده کل سپاه

دهان باز نکند سنگین تر است! 
 
 
 
 

 

فرمانده کل سپاه پاسداران خود را به نجف آباد اصفهان، شهری که مردم آن یکپارچه مرید آیت الله منتظری اند رساند، تا در آنجا حرف های آیت الله جنتی در سیمای جمهوری اسلامی را در جمعی که اطرافش جمع کرده بودند تکرار کند. سخنان سرلشکر عزیز جعفری خود آشکار کننده میزان درک و درایت و شناخت او از مردم و سیاست است. بخوانید:

«پس از فتنه 88، یک باور عمیق از جمهوری اسلامی در جوامع اسلامی جا افتاد که از دستاوردهای شهدای جنگ و فتنه 88 بود. در حالیکه همه دشمنان داخلی و خارجی هم قسم شدند تا انقلاب را از مسیر خود خارج کنند، در پایان 8 ماه فتنه با پیام مردم در 9 دی که حمایت از ولایت‌ فقیه بود، پیام انقلاب به جهان رسید.

امروز در عراق نظام اسلامی همسو با نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته که اکثریت آن دست شیعیان است.»

هیچ مقام مسئول و آگاهی در حد فرمانده کل سپاه می رود پشت میکروفن و تلویحا اعلام می کند که دولت عراق دست نشانده ماست؟

تظاهرات "ساندیسی" 9 دیماه با پیام مردم برگزار شد؟ با کودتای 88 مردم منطقه باور عمیق به جمهوری اسلامی پیدا کردند؟ یا با تحرکات جنایتکارانه "داعش" مردم منطقه به درک عمیق ارتجاع مذهبی دست یافتند؟ یعنی همان اسلامی که بنام مبارزه با حجاب به صورت زنان و دختران مردم در همان اصفهانی که فرمانده سپاه برای سخنرانی به آنجا رفته اسید پاشیدند. راستی چرا فرمانده سپاه برای افراد بسیج که اطرافش جمع کرده بودند در محکومیت اسید پاشی به صورت مردم چیزی نگفت؟

پیک نت اول آبان

 
 

اشتراک گذاری: