ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

نماینده اصفهان در تلویزیون

اصفهانی ها در امان از اسیدپاشی

دارند سینه و زنجیر می زنند!
 
 
 
 

 

حجت الاسلام سالک که بعنوان نماینده اصفهان در مجلس است، در برنامه تلویزیونی "دیروز – امروز- فردا" شرکت کرد تا درباره اسید پاشی حرف بزند. او دراین باره گفت:

برخی افراد مظنون به اسیدپاشی در اصفهان دستگیر شده اند و امیدواریم بزودی عامل اصلی این جنایت هم دستگیر ، محاکمه و مجازات شود. (به این ترتیب؛ اسید پاشی یک عامل و فرمانده داشته! که فعلا از جمع سربازان زیر دست او چند مظنون دستگیر شده اند.)

سالک اضافه کرد: مردم اصفهان پرشورتر و با آرامش بیشتر مشغول عزاداری (سینه زنی و زنجیر زنی) اند و امنیت برقرار است. برخی جریان‌های رسانه ای باعث شدند این جنایت در سطح ملی و بین المللی مطرح شود و رسانه های بیگانگان نیز بیش از حد سوء استفاده کردند. (لابد منظور این جمله نماینده ای که می خواست فارسی حرف بزند این بود که سوء استفاده هم اگر کردند نباید بیش از حد می کردند! مصاحبه کننده هم ماست در دهانش گرفته بود و نتوانست بپرسد: حاج آقا، اگر امام جمعه اصفهان خطاب به برادران نگوید کار از تذکر لسانی گذشته و اگر آن برادران اسید به سر و صورت زن و دختر مردم نپاشند، زمینه وعرصه ای برای سوء استفاده نیست. بهتر نیست پای مرغ خانه را ببندیم و همسایه را دزد خطاب نکنیم؟)

پیک نت 10 آبان

 
 

اشتراک گذاری: