ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 آبان ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

دفتر رهبر جانشین مجلس شورا می شود؟

اتهامات معاون زنان رئیس جمهور

از نظر فراکسیون زنان مجلس 
 
 
 
 

 فاطمه رهبر عضو فراکسیون زنان مجلس روز گذشته طی سخنانی در مجلس ادعا کرد معاونت زنان و خانواده رییس‌جمهوراخیرا بدون هماهنگی با مراجع قانونگذاری در حوزه زنان و خانواده تفاهمنامه‌ای با صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران امضا کرده است. در این تفاهمنامه پنج کارگروه تحت عنوان تقویت ظرفیت ملی برای تقویت نهاد خانواده‌های کم جمعیت و با سرپرست زن به اجرا در آمده است که در خرداد ماه بین طرفین به امضا رسیده است.

از جرایم دیگر معاونت خانواد و خانواده رییس‌جمهور اقدام به تشکیل بانک اطلاعات زنان و زنان سرپرست خانواده و آموزش زنان برای تشکیل خانواده سالم است.

یکی دیگر از جرایم همکاری پژوهشکده آمار و گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران و مرکز آمار ایران نیز صندوق را در این هدف یاری می‌کند.

فاطمه رهبر در حالی از عدم هماهنگی معاون زنان رئیس جمهور با مراجع قانونگذاری - که منظور همان فراکسیون زنان مجلس است ـ سخن می گوید که خبر می دهد این فراکسیون و مرکز پژوهش‌ها دو طرح در خصوص راه‌اندازی مرکز عالی فراقوه‌ای به "دفتر مقام معظم رهبری" ارائه کرده اند. بعبارت دیگر فراکسیون زنان به جای آنکه اگر طرحی دارد مطابق معمول نظام پارلمانی تقدیم مجلس کند، آن را به دفتر رهبر داده که کارش علی القاعده تنظیم برنامه ها و امور زوزانه و تعیین کسانی است که برای سخنرانی یکطرفه نزد رهبر می برند و این به معنای زدن کلید جانشین کردن دفتر رهبر با نمایندگان مردم در مجلس است.

پیک نت 27 آبان

 
 

اشتراک گذاری: