ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سخنرانی پر واکنش

رئیس جمهور آرژانتین در سازمان ملل

 
 
 
 
 

 

بخش هائی از سخنرانی پر واکنش "کریستینا فرناندز" رئیس جمهور آرژانتین در مجمع عمومی سازمان ملل:

 

یکسال است که حکومت بشار اسد را نظام تروریست معرفی می کنید. شما از مخالفانی که آنها را انقلابیون معرفی می کردید حمایت می کنید و امروز آشکار شده آنها تروریست هستند و بیشتر آنان در شبکه‌های تروریستی عضویت دارند و از افراط گرایی به افراط گرایی هرچه بیشتر متمایل شده اند.

نام حزب الله لبنان پیش از این در فهرست سازمانهای تروریستی گنجانده شده بود و حالا روشن شده است حزب الله یک حزب بزرگ و به رسمیت شناخته شده در لبنان است.

شما ایران را در پی انفجاری که در مرکز همیاری اسرائیل در بوئنوس آیرس در سال ۱۹۹۴ روی داد متهم کردید و تحقیقاتی که ما انجام دادیم دخالت ایران را در این انفجار تأیید نکرد.

شما قطعنامه جنگ با القاعده را پس از حوادث یازده سپتامبر سال ۲۰۰۱ میلادی صادر کردید و این قطعنامه مجوز ورود نظامی به چندین کشور شد و مردمان عراق و افغانستان به این بهانه کشته شدند در حالی که این دو کشور همچنان از تروریسم رنج می برند!

با بمباران غزه، عمق و شدت فاجعه ای که اسرائیل مرتکب شد روشن شد. شمار زیادی از فلسطینیان قربانی شدند در حالی که شما به موشک هایی که به اسرائیل اصابت کرد اهمیت دادید، درحالیکه موشک هایی که به اسرائیل اصابت کرد تأثیری نداشت و خساراتی در آنجا به بار نیاورد.

امروز اینجا هستیم تا یک قطعنامه بین المللی درباره مجرم دانستن گروه «داعش» و مقابله با آن صادر شود، در حالیکه داعش مورد حمایت چند کشور شناخته شده است و شما بهتر از دیگران آنها را می شناسید و داعش همپیمان برخی قدرت های بزرگ عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد است !

(برخی شبکه ‌های تلویزیونی ماهواره ای پخش مستقیم این سخنرانی را نیمه کار قطع کردند)

پیک نت 10 مهر

 
 

اشتراک گذاری: