ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

سرلشکر فیروز آبادی

روحانی دارای عقلانیت

منش و سیاست درست است! 
 
 
 
 

 

خبرگزاری ایسنا روز گذشته (چهارشنبه) بخش هائی از یک سخنرانی سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را منتشر کرده اما ننوشته این سخنرانی در کجا و به چه مناسبت انجام شده است. این درحالی است که سخنرانی فیروز آبادی در ارتباط است با آنچه در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل گذشته است. فیروز آبادی در این سخنرانی می گوید:

 

متأسفانه بدلیل نفوذ و تسلط صهیونیست‌ها بر ساختار قدرت در ایالات متحده، کانال های اطلاعاتی مقامات آمریکا تحت تأثیر آنچه که ساخته صهیونیست‌ها و دروغ های آنهاست قرار دارد. اعتراف آقای اوباما به اینکه اطلاعات ما نسبت به داعش تا به حال درست نبوده مصداق این مدعاست.

مردم آمریکا قبل از هر خواسته‌ای بایستی دنبال زدودن آلودگی صهیونیست‌ها از کاخ سفید و کنگره و دستگاههای اطلاعاتی امریکا باشند، در غیر اینصورت مشکلات آنها از جمله نژادپرستی و پایمال شدن حقوق ضعیفان و تبعیض در ایالات متحده آمریکا و هزینه مالیات‌های مردم به نفع صهیونیست‌ها حل نخواهد شد.

مقامات امریکا بهتر است از راه‌ های مسالمت‌ آمیز دست صهیونیست‌ها را از کنترل کانال‌های اطلاعاتی ایالات متحده و نفوذ در تصمیمات خود کوتاه کنند.

جسارت نتانیاهو در سازمان ملل را باید به حساب آمریکایی‌ها گذارد. همچنین سانسور رسانه‌ای سخنان به حق رئیس جمهور آزاده آرژانتین را که به همه درس آزادگی داد، کار شبکه رسانه‌ای صهیونیستی است که با مدیریت صهیونیست‌ها انجام شد، لکن هزینه آنرا بایستی سازمان ملل و دولت آمریکا پرداخت کنند.

روحانی یک شخصیتی است که عقلانیت، سیاست و منش درستی دارد که این ویژگی‌ها را در سازمان ملل به خوبی نشان داد.

آمریکا به دنبال دستیابی به مخازن نفت خاورمیانه است و بدنبال روی کار آوردن دولت مورد نظر خود در عراق و سوریه است.

پیک نت 10 مهر

 
 

اشتراک گذاری: