ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 مهر ماه  1393

infos@pyknet.net

 
 
 

هواپیماهای مسافربری در روسیه

متعلق به کدام شرکت ها هستند! 
 
 
 
 

 

سلام و درود- چندی پیش خبری درج نموده بودید در مورد خرید هواپیمای توپولف 204 از روسیه توسط جمهوری اسلامی.

خواستم بگویم نمیدانم شما روسیه تشریف برده اید یا خیر، حتما که تشریف برده اید، در این صورت اگر با هواپیمایی aeroflot پرواز کرده باشید با تعجب می بینید که شرکت اصلی هواپیمایی روسیه از این هواپیما استفاده نمیکند که هیچ و با تعجب درخواهید یافت که اکثر هواپیماهای شرکت aeroflot یا بوئینگ هستند و یا ایرباس. یعنی روسی نیستند (بغیر از 10 درصد ناوگان)

در اثبات این مدعا لطف کنید لیست ناوگان هواپیماهای شرکت aeroflot را در لینک زیر مشاهده نمایید

http://www.aeroflot.com/cms/en/flight/plane_park

لازم به ذکر است که هواپیماهای سوخوی سوپر جت 100   (SSJ-100) فقط در پروازهای داخلی روسیه استفاده میشود و همچنین ایلوشین 96 که مجموعا 15 عدد هستند  بقیه همگی غربی است که این بقیه 135 فروند میشود که یا بویینگ هستند یا ایرباس.

پیک نت: دوست گرامی! متاسفانه یا خوشبختانه ما تاکنون چنین سفری نرفته ایم و به همین دلیل اطلاعات مستقیم – مانند شما- از آنچه نوشته اید نداریم، اما نامه شما را مانند هر نامه مستدل دیگری منتشر کردیم. تنها یک نکته را ناچاریم اشاره کنیم و آن این که در دو دهه اخیر، غرب و شرکت های بزرگ – مانند همان شرکت هائی که شما نام برده اید- چیزی را برای بلعیدن و ویران کردن در روسیه باقی نگذاشتند و به همین دلیل و مطمئن به این نوع وابستگی ها تهدید به تحریم روسیه کرده و عمل هم کرده اند. از سوی دیگر، ظاهرا روسیه نیز پس از دو دهه از خواب غفلت بیدار شده است. والا باور ما اینست که کشوری که تکنولوژی تسخیر فضا را دارد، شک نداشته باشید که همچنان تکنولوژی ساخت هواپیمای مسافربری را هم دارد!

پیک نت 16 مهر

 
 

اشتراک گذاری: